me
door mein33 Nov 15, 2018 om 14:44
Garantie & verzekeringen

Sluit je aan !

Telkenmale bij het inloggen verschijnt er r.b. op deze site een vakje met een liefdes hartje met de tekst "sluit je aan" en ik vraag mij nu af  "waarbij" en "waarom" ik mij ergens 'met liefde' bij aan zou moeten sluiten. ;-))

En ik moet ook nog een categorie kiezen om deze vraag te kunnen plaatsen, maar voor deze vraag bestaat geen categorie, vandaar mijn willekeurige keuze.  ;-((

1156 11 Rapporteer

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Nov 15, 2018 om 14:48
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik durfde het niet te vragen bij een O.T. maar aansluiten bij een hartje? Zou zeggen: probeer het gewoon Mein, wie weet welke liefde je er zal ontmoeten. ;-)) Kost je "maar een tientje"!

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Nov 15, 2018 om 14:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Afschuwelijk zo'n dwingende vakbondskreet. BNNVara is wel erg wanhopig.
Als je er op klikt kom je op de pagina om lid te worden (klikken is veilig)
https://lidworden.bnnvara.nl/word-lid

Topantwoord

marita5
door marita5 - Nov 15, 2018 om 14:52
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mein33 ,

En deze aansluiting met liefde kost u € 10,- om lid te worden .

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Nov 15, 2018 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat is weer iets nieuws.
Reclame!

Word nu anderhalf jaar BNNVARA-lid voor slechts €10,-

 Als BNNVARA-lid heb je een streepje voor

Ze zouden de site beter eens GOED in elkaar kunnen zetten.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Nov 15, 2018 om 15:23
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik ben reeds aangesloten anders kan ik niet op internet komen;-))
U bent overigens in de juiste rubriek, garantie dat u lid bent en de verzekering dat het geld kost.

me
door mein33 - Nov 15, 2018 om 15:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Allen dank voor de beantwoording van mijn vraag en de antwoorden bevestigen mijn vermoeden dat het om een dergelijk iets zou gaan.
Laat ik nou net de afgelopen maanden druk geweest zijn om alle lidmaatschappen en de zgn. "Goede doelen" etc, waar ik een hoop eurocentje aan kwijt was, te beëindigen en ik zeker geen reden heb om nu weer tot een nieuwe  'vrijwillige" donatie  over te gaan.
Alleen instanties e.d die mensen helpen die echt in 'nood' verkeren kunnen op mij blijven rekenen, maar ik heb niet de indruk dan dit bij de "Verenigde Arbeiders Radio Amateurs" het geval is, zeker niet als ik berichtgeving daarover tenminste mag geloven. Maar ook dat nieuws kan wel "fake" nieuws zijn zoals bij bijna al het nieuws tegenwoordig.

Vr.gr. mein33

aurora1
door aurora1 Nov 16, 2018 om 02:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heel verstandig.

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2018 om 15:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien moeten we daarom wel voortdurend inloggen, zodat je ogen op het hartje gericht zijn.

Maar ja, volgens de redactie was dat al opgelost.

tenormin
door tenormin Nov 15, 2018 om 16:14
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Niet bij mij. Maar net als hangen, als je het lang genoeg doet gaat het wennen. Hoewel....

aurora1
door aurora1 Nov 16, 2018 om 02:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik keek en kijk steeds om dat hartje heen. Mijn argwaan bleek terecht: niet te vertrouwen. Je kunt tegenwoordig dus zelfs niet eens meer een hartje vertrouwen.....

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 15, 2018 om 16:34
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Als al gezegd: een oproep om lid te worden van BNNVARA maar om deze vraagbaak te benutten is dat niet noodzakelijk.

Maar u heeft kennelijk niet op het hartje met de pijl geklikt. Indien wel, dan zou u het antwoord op uw vraag al hebben gezien.

me
door mein33 Nov 15, 2018 om 18:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

;-))

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2018 om 02:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus heb ik terecht deze linkse drammerigheid genegeerd en erop gelet dat ik niet per ongeluk op het ding zou tikken. Ik sta tenslotte ook al geruime tijd onder de klets over het programma. Heb ik niet om gevraagd en is niet te verwijderen.
Erg wanhopig zijn ze dus.
En dan maar een valkuil open zetten waar iedereen in zou moeten vallen? Nou mooi niet.
Gelukkig weet ik nu waar ze (ook) mee bezig zijn naast het niets aan verbeteren van deze lastige en klungelige site doen.
Dank @mijn33. We zijn weer bij.
Ik kan weer verder met mijn verkoudheid, wel zo belangrijk.....

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 16, 2018 om 04:58
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Wat is er links aan dit forum? Inderdaad is hier af en toe ook naar mijn mening sprake van drammneriugheid maar of dat dan links is? Uw reacties zou ik dan toch ook als links kunnen zien?
N.b. iedere omroepvereniging probeert op diverse manieren leden te werven net als de commerciële oproepen luisteraars en kijkers

Thijs12
door Thijs12 - Nov 16, 2018 om 08:02
522 Antwoorden / Vragen

Dat is nou jammer. Toch geen dating site!

Redacteur
door Redacteur - Nov 16, 2018 om 09:42
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Het gaat hier niet om een consumentenvraag waar dit forum voor bedoeld is. Dergelijke vragen kun je mailen naar kassa-online@bnnvara.nl.

- Redactie Kassa