Teveel betaalde overlijdensrisicoverzekering
N.a.v. de uitzending hierover heb ik een vraag. Ik ben door mijn tussenpersoon nooit benaderd over de daling van deze verzekering premie. Wel heb ik (de rabobank) daar om gevraagd en hun reactie is afwijzend. Omdat wij een gecombineerd hyptheek product hadden is het niet van toepassing en vinden ze dat ze niet in gebreke zijn gebleven.
Ik zou graag willen weten of dit klopt. Gaat het alleen om losse producten?
Kunt u mij uitsluitsel geven.
Het bericht van de rabobank heb ik ook beschikbaar.
Met vriendlijke groet,
M.Buurman
Het gaat niet alleen om losse producten, maar of u ‘teveel’ betaald hebt, is nog maar de vraag. Is uw gezondheid nog even goed als bij het afsluiten van de verzekering? Hoe lang loopt hij al?
Weet u hoeveel de premie nu dan zou moeten zijn? Is de Rabo uw tussenpersoon?
U kunt altijd een schriftelijk klacht indienen en bij afwijzing naar het Kifid gaa.
Uw vraag is bestemd voor de kassa redactie en niet voor ons als forum dat op vrijwillige basis vagen van consumenten probeert te beantwoorde.
adres kassa@bnnvara.nl
OP de site van kassa vindt u als gisteren al gemeld in de uitzending een model voorbeeldbrief. Mogelijk ziet u die hier: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/voorbeeldbrief-ivm-overlijdensrisicoverzekering
Vraag bij kassa-online@bnnvara.nl om uw e-mail adres weg te halen. U ziet m.i. niet op e-mails vanuit ongeveer de gehele wereld waar dit platform ook zichtbaar is te wachten.
@heremietkreeft: O.T. Vragen en zelfs allerlei verwijzingen om een naam of meer weg te halen doe ik niet meer. A. Meestentijds reageert een vrager niet en B. zal niet worden begrepen hoe te wijzigen. @Edrick3 heeft al tig maal geschreven hoe het moet, maar helpt niet. Dus ik maak me er niet druk om. Wat een TS niet weet dat er mensen op deze site komen die alles afstruinen (zonder dat wij dat merken natuurlijk) en wel iemand met een e-mail adres benaderen. Denk niet dat iemand onder ons zo'n e-mail adres wil benaderen. Krijg soms "plusjes" van mensen over een vraag die al maanden geleden is beantwoord en zo die oude vraag weer naar boven brengen.
Inderdaad, compleet zinloos om mensen daarop te wijzen. Volgens mij kijken ook velen niet meer op het forum, maar verwachten ze een antwoord van Kassa.
Het schijnt ook verschrikkelijk moeilijk te zijn om het zo in te richten dan men geen gebruikersnaam aan kan maken wat een mailadres is. Volgens de redactie zouden de technici daarmee bezig zijn. Duurt dus al maanden.
En het zijn geen mensen die het internet afstruinen voor mailadressen, dat is simpelweg een computerprogramma.
M.a.w. blijft het zinvol om 'nieuwelingen' dan te verwijzen en toch te informeren. En @TIJGER1, het zijn helaas ook mensen die die computerprogramma's maken en benutten om .... !
Zinvol? Lees het topic nog eens, dat is toch helemaal niet aan het forum gericht.
En natuurlijk maken mensen die programma’s, maar het programma struint internet af voor adressen.
Hallo, de Rabobank wijst alles af als het op betalen door hun aankomt! Dat weet ik uit mijn eigen ervaring. Doe aub geen zaken meer met hen
o.a verzekeringen etc hun kennis is om te huilen,verkopen wel,maar als tussenpersoon optreden no way!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerNetvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer