jw
door jw@stipte.nl Sep 7, 2019 om 20:03
Garantie & verzekeringen

Teveel betaalde overlijdensrisicoverzekering

N.a.v. de uitzending hierover heb ik een vraag. Ik ben door mijn tussenpersoon nooit benaderd over de daling van deze verzekering premie. Wel heb ik (de rabobank) daar om gevraagd en hun reactie is afwijzend. Omdat wij een gecombineerd hyptheek product hadden is het niet van toepassing en vinden ze dat ze niet in gebreke zijn gebleven.
Ik zou graag willen weten of dit klopt. Gaat het alleen om losse producten?
Kunt u mij uitsluitsel geven.
Het bericht van de rabobank heb ik ook beschikbaar.

Met vriendlijke groet,
M.Buurman

3837 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 7, 2019 om 20:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen idee, maar pas je gebruikersnaam aan in je profiel. Je e-mail als gebruikersnaam gebruiken is een uitnodiging voor spam.

tijger1
door tijger1 - Sep 7, 2019 om 21:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat niet alleen om losse producten, maar of u ‘teveel’ betaald hebt, is nog maar de vraag. Is uw gezondheid nog even goed als bij het afsluiten van de verzekering? Hoe lang loopt hij al?

Weet u hoeveel de premie nu dan zou moeten zijn? Is de Rabo uw tussenpersoon?

U kunt altijd een schriftelijk klacht indienen en bij afwijzing naar het Kifid gaa.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 8, 2019 om 10:39
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Uw vraag is bestemd voor de kassa redactie en niet voor ons als forum  dat op vrijwillige basis vagen van consumenten probeert te beantwoorde.
adres kassa@bnnvara.nl
OP de site van kassa vindt u als gisteren al gemeld in de uitzending een model voorbeeldbrief. Mogelijk ziet u die hier: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/voorbeeldbrief-ivm-overlijdensrisicoverzekering

Vraag bij kassa-online@bnnvara.nl om uw e-mail adres weg te halen. U ziet m.i. niet op e-mails vanuit ongeveer de gehele wereld waar dit platform ook zichtbaar is te wachten.

tenormin
door tenormin Sep 8, 2019 om 21:42
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@heremietkreeft: O.T. Vragen en zelfs allerlei verwijzingen om een naam of meer weg te halen doe ik niet meer. A. Meestentijds reageert een vrager niet en B. zal niet worden begrepen hoe te wijzigen. @Edrick3 heeft al tig maal geschreven hoe het moet, maar helpt niet. Dus ik maak me er niet druk om. Wat een TS niet weet dat er mensen op deze site komen die alles afstruinen (zonder dat wij dat merken natuurlijk) en wel iemand met een e-mail adres benaderen. Denk niet dat iemand onder ons zo'n e-mail adres wil benaderen. Krijg soms "plusjes" van mensen over een vraag die al maanden geleden is beantwoord en zo die oude vraag weer naar boven brengen.

tijger1
door tijger1 Sep 8, 2019 om 22:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad, compleet zinloos om mensen daarop te wijzen. Volgens mij kijken ook velen niet meer op het forum, maar verwachten ze een antwoord van Kassa.

Het schijnt ook verschrikkelijk moeilijk te zijn om het zo in te richten dan men geen gebruikersnaam aan kan maken wat een mailadres is. Volgens de redactie zouden de technici daarmee bezig zijn. Duurt dus al maanden.

En het zijn geen mensen die het internet afstruinen voor mailadressen, dat is simpelweg een computerprogramma.

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 9, 2019 om 09:51
16838 Antwoorden / 202 Vragen

M.a.w. blijft het zinvol om 'nieuwelingen' dan te verwijzen en toch te informeren. En @TIJGER1, het zijn helaas ook mensen die die computerprogramma's maken en benutten om .... !

tijger1
door tijger1 Sep 9, 2019 om 10:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zinvol? Lees het topic nog eens, dat is toch helemaal niet aan het forum gericht.

En natuurlijk maken mensen die programma’s, maar het programma struint internet af voor adressen.

ta
door tarwe15 - Sep 9, 2019 om 11:27
93 Antwoorden / 62 Vragen

Hallo, de Rabobank wijst alles af als het op betalen door hun aankomt! Dat weet ik uit mijn eigen ervaring. Doe aub geen zaken meer  met hen
o.a verzekeringen etc hun kennis is om te huilen,verkopen wel,maar als tussenpersoon  optreden no way!