Ine
door Ine Jul 6, 2020 om 12:43
Garantie & verzekeringen

Ticketmaster telefonisch niet te bereiken Wil restitutie afgelast concert!st

Dagen bezig geweest Ticketmaster te bereiken..krijg ze niet te pakken
Heb weken geleden mail van ze ontvangen dat er geen nieuwe datum met deze artiest overeengekomen was en je kon kiezen of je je geld terug wilde
Daar heb ik voor gekozen, maar hoor nu niets meer..
Heb zelfs nog een annuleringsverzekering afgesloten..
Dit was de 1e en laatste keer dat ik tickets bestel via Ticketmaster ZeerSlecheService????

1689 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jul 6, 2020 om 12:57
11495 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Ine , 

Verplaatste en afgelaste events
Vanwege het grote aantal vragen dat we op het moment ontvangen in verband met het Coronavirus, kan het zijn dat de wachttijd bij onze klantenservice langer is dan normaal. We vragen je begrip hiervoor. We adviseren je geen contact op te nemen met onze klantenservice, je kan de beschikbare antwoorden over verplaatste of afgelaste events i.v.m. het Coronavirus vinden op onze informatiepagina

Staat het event waar je naartoe zou gaan nog niet bij deze informatie? Dan is er helaas nog niets bekend. Zodra er meer informatie is, ontvangen alle kaartkopers een e-mail. Wij kunnen je dan helaas nog geen informatie geven.

LET OP: de reactietijd n.a.v. een annulerings-/refundverzoek bedraagt momenteel ongeveer 6 weken. Ook als er eerder een kortere termijn is gecommuniceerd. Onze excuses voor het ongemak. 

Webcare
Stel je vraag via Facebook of Twitter.
Binnen kantoortijden (maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur en zaterdag 10.00 - 18.00 uur, feestdagen uitgezonderd) heb je binnen een paar uur antwoord.

 

Heb je een vraag over een Livestream event van vandaag? We zijn dan tot ongeveer 21.00 uur bereikbaar via bovenstaande social media kanalen. .

https://help.ticketmaster.nl/hc/nl/articles/360006581113-Hoe-kan-ik-contact-met-jullie-opnemen-#:~:text=Servicelijn%3A%200900-3001255%20(lokaal,vrijdag%20tussen%2010.00%20-%2017.00%20uur.

redfloor
door redfloor - Jul 6, 2020 om 13:00
166 Antwoorden / 21 Vragen
1

Als je niet meer via Ticketmaster kaarten wilt kopen, dan wordt het heel saai voor je. Het is de grootste partij in kaartverkoop en doen o.a. alles van Mojo... Ik zou nog even afwachten. Ik snap je frustratie, maar het is momenteel nogal druk daar.

Tr
door Trostomaat Jul 7, 2020 om 09:46
239 Antwoorden / Vragen

Of eerst wachten tot Ticketmaster de tickets verkocht heeft en dan vervolgens op de zwarte markt of bij een beunhaas ze aan te schaffen. :D

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 6, 2020 om 13:01
16774 Antwoorden / 202 Vragen
0

Helaas en nog eens helaas bent u niet de eerste en enigste. Als u bij 'zoek een vraag'op deze site de zoeknaam 'ticketmaster'ingeeft ziet u er meer en ook de reacties daarop. M.i. is het enigste dat u zou kunnen doen dit volgen met de aantekening dat het u dan wel mogelijk meer kost. http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/  U heeft recht op 'geld terug' maar ik vrees dat formeel vorderen de enigste weg zal zijn.

Of toch maar afwachten?


justmeagain
door justmeagain Jul 7, 2020 om 09:17
623 Antwoorden / 8 Vragen

Ticketmaster is de grootste officiële ticket verkoper in de wereld.  Het is juist de enige betrouwbare partij om een concertkaartjes te kopen.

aurora1
door aurora1 - Jul 6, 2020 om 13:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Heeft u wel op de website gekeken w.b. bijvoorbeeld vertragingen wegens Corona? En gewoon nagedacht of er nu mogelijk minder personeel is om die vele mensen direct en per omgaande ter wille te zijn? 

Waar zou u dan tickets willen kopen? Bij louche doorverkoopadressen?
Heb nog even geduld en lees intussen even hier: http://www.weetwaarjekoopt.nl/

rj
door rjw - Jul 7, 2020 om 10:05
3238 Antwoorden / 5 Vragen
0

Succes met het kopen van tickets bij de resellers. We zien je wel weer met je volgende klachten.... 

Maar goed, weer iemand die niet snapt dat dit soort bedrijven momenteel overloaded zijn en dat je niet zomaar een blik mensen opentrekt om het werk te doen. Een bedrijf als ticketmaster is ingericht om tickets te verkopen en incidenteel iets voor gecancelde events te regelen. Nu zijn alle events gecanceld, en iedereen snapt dan toch wel dat zoiets ontzettend veel werk is om te regelen. En dan gaan er ook nog mensen bellen zodat de mensen van ticketmaster niet door kunnen werken....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer