Ine
door Ine Jul 6, 2020 om 12:43
Garantie & verzekeringen

Ticketmaster telefonisch niet te bereiken Wil restitutie afgelast concert!st

Dagen bezig geweest Ticketmaster te bereiken..krijg ze niet te pakken
Heb weken geleden mail van ze ontvangen dat er geen nieuwe datum met deze artiest overeengekomen was en je kon kiezen of je je geld terug wilde
Daar heb ik voor gekozen, maar hoor nu niets meer..
Heb zelfs nog een annuleringsverzekering afgesloten..
Dit was de 1e en laatste keer dat ik tickets bestel via Ticketmaster ZeerSlecheService????

1689 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 6, 2020 om 12:57
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ine ,

Verplaatste en afgelaste events
Vanwege het grote aantal vragen dat we op het moment ontvangen in verband met het Coronavirus, kan het zijn dat de wachttijd bij onze klantenservice langer is dan normaal. We vragen je begrip hiervoor. We adviseren je geen contact op te nemen met onze klantenservice, je kan de beschikbare antwoorden over verplaatste of afgelaste events i.v.m. het Coronavirus vinden op onze informatiepagina

Staat het event waar je naartoe zou gaan nog niet bij deze informatie? Dan is er helaas nog niets bekend. Zodra er meer informatie is, ontvangen alle kaartkopers een e-mail. Wij kunnen je dan helaas nog geen informatie geven.

LET OP: de reactietijd n.a.v. een annulerings-/refundverzoek bedraagt momenteel ongeveer 6 weken. Ook als er eerder een kortere termijn is gecommuniceerd. Onze excuses voor het ongemak.

Webcare
Stel je vraag via Facebook of Twitter.
Binnen kantoortijden (maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur en zaterdag 10.00 - 18.00 uur, feestdagen uitgezonderd) heb je binnen een paar uur antwoord.

Heb je een vraag over een Livestream event van vandaag? We zijn dan tot ongeveer 21.00 uur bereikbaar via bovenstaande social media kanalen. .

https://help.ticketmaster.nl/hc/nl/articles/360006581113-Hoe-kan-ik-contact-met-jullie-opnemen-#:~:text=Servicelijn%3A%200900-3001255%20(lokaal,vrijdag%20tussen%2010.00%20-%2017.00%20uur.

redfloor
door redfloor - Jul 6, 2020 om 13:00
166 Antwoorden / 21 Vragen

Als je niet meer via Ticketmaster kaarten wilt kopen, dan wordt het heel saai voor je. Het is de grootste partij in kaartverkoop en doen o.a. alles van Mojo... Ik zou nog even afwachten. Ik snap je frustratie, maar het is momenteel nogal druk daar.

Tr
door Trostomaat Jul 7, 2020 om 09:46
239 Antwoorden / Vragen

Of eerst wachten tot Ticketmaster de tickets verkocht heeft en dan vervolgens op de zwarte markt of bij een beunhaas ze aan te schaffen. :D

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 6, 2020 om 13:01
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Helaas en nog eens helaas bent u niet de eerste en enigste. Als u bij 'zoek een vraag'op deze site de zoeknaam 'ticketmaster'ingeeft ziet u er meer en ook de reacties daarop. M.i. is het enigste dat u zou kunnen doen dit volgen met de aantekening dat het u dan wel mogelijk meer kost. http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/  U heeft recht op 'geld terug' maar ik vrees dat formeel vorderen de enigste weg zal zijn.

Of toch maar afwachten?

justmeagain
door justmeagain Jul 7, 2020 om 09:17
623 Antwoorden / 8 Vragen

Ticketmaster is de grootste officiële ticket verkoper in de wereld.  Het is juist de enige betrouwbare partij om een concertkaartjes te kopen.

aurora1
door aurora1 - Jul 6, 2020 om 13:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u wel op de website gekeken w.b. bijvoorbeeld vertragingen wegens Corona? En gewoon nagedacht of er nu mogelijk minder personeel is om die vele mensen direct en per omgaande ter wille te zijn?

Waar zou u dan tickets willen kopen? Bij louche doorverkoopadressen?
Heb nog even geduld en lees intussen even hier: http://www.weetwaarjekoopt.nl/

rj
door rjw - Jul 7, 2020 om 10:05
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Succes met het kopen van tickets bij de resellers. We zien je wel weer met je volgende klachten....

Maar goed, weer iemand die niet snapt dat dit soort bedrijven momenteel overloaded zijn en dat je niet zomaar een blik mensen opentrekt om het werk te doen. Een bedrijf als ticketmaster is ingericht om tickets te verkopen en incidenteel iets voor gecancelde events te regelen. Nu zijn alle events gecanceld, en iedereen snapt dan toch wel dat zoiets ontzettend veel werk is om te regelen. En dan gaan er ook nog mensen bellen zodat de mensen van ticketmaster niet door kunnen werken....