Er
door Erik-Jan Roest Dec 12, 2017 om 13:32
Garantie & verzekeringen

Waarom krijg je bij verzekeraars geen premiegeld terug bij geen schade (zoals bij InShared)?

Hallo,

Ik ben verzekerd bij verschillende verzekeraars (waaronder Centraal Beheer & AllSecur & InShared). Bij InShared krijg ik aan het einde van het jaar geld terug in de vorm van een persoonlijke dan wel collectieve jaarbeloning als er geen/weinig schade is gemaakt (ik heb deze autoverzekering). Is dit wel eerlijk van de andere verzekeraars? De premie is immers niet lager ofzo.

Groeten,

Erik-Jan

3075 6 Rapporteer

me
door mein33 - Dec 12, 2017 om 13:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Bedankt voor de "gratis" reclame bijlage !!
Als u meent bij die verzekeraar goedkoper uit te zijn dan verzekerd u daar toch al uw voertuigen, het zou van den domme zijn als u dat niet zou doen. ("gratis" advies

Overigens haalt u mij niet over om u te volgen. ;-))

pe
door peentjes - Dec 12, 2017 om 14:02
421 Antwoorden / 0 Vragen

Inshared heeft een ander verdienmodel dan de andere verzekeraars. Dat heeft helemaal niets met de eerlijkheid van andere verzekeraars te maken, maar dat heet concurrentie.

tijger1
door tijger1 - Dec 12, 2017 om 14:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, als ik mijn autogegevens daar invoer, ben ik al € 8,00 per maand duurder uit dan bij mijn huidige verzekeraar.

Dus logisch dat ze wat terug kunnen geven aan het eind van het jaar.

ne
door neodutchio - Dec 12, 2017 om 14:39
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Ik krijg bij de ene energiemaatschappij ook altijd geld terug terwijl ik bij de andere moet bijbetalen. Gek he? Bij de eerste betaalmik meer per maand als bij de tweede. En of ik nu moet bij betalen of geld terug krijg, onder aan de streep betaal ik bij beide evenveel.

me
door mein33 Dec 12, 2017 om 14:51
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik krijg bij de ene energiemaatschappij ook altijd geld terug terwijl ik bij de andere moet bijbetalen.

Vreemd, ik heb maar een contract met één energieleverancier en krijg alleen maar m'n zelf teveel betaalde geld terug. ;-))
Dus van een 'korting' op de maandelijkse inleg is geen sprake.

ne
door neodutchio Dec 12, 2017 om 15:05
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Of je nu meer premie betaald, of meer voorschot, je betaald eerst je eigen korting.

aurora1
door aurora1 - Dec 12, 2017 om 15:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Verzekeren bij zo een dure verzekering? Dat ga ik in ieder geval niet doen.
Heeft u uw andere verzekeringen al gevraagd waarom ze geen premiegeld terug geven? Wat was hun antwoord?
Vreemd dat u niet al uw verzekeringen bij de door u zo geprezen verzekering ondergebracht heeft. Wat is daarvan de reden?
Overigens zijn er meer bedrijven of verzekeraars die een bonus aan het einde van het jaar geven en dan zelfs ongeacht of er iets geclaimd is.

Poliswijzer.nl
door Poliswijzer.nl - Dec 21, 2017 om 12:25
8 Antwoorden / Vragen

Kijk niet naar wat je misschien aan premie terug krijgt, maar kijk welke verzekering onder de streep de goedkoopste is. Daar heb je meer aan dan een verzekeraar die jou misschien een bedragje terugstort.