ed
door edosantos Aug 21, 2019 om 09:57
Garantie & verzekeringen

Wie heeft ervaring met Dierenverzekering.nl?

Hallo,
Ik ben opzoek naar een zorgverzekering voor mijn hond. Nu kwam ik ook Dierenverzekering.nl (www.dierenverzekering.nl) tegen, zij bieden een voor mij interessante verzekering. Nu kan ik echter weinig vinden over dit bedrijf en vroeg mij af of mensen hier ervaringen hebben met deze verzekering. De website ziet goed en duidelijk uit, maar ze vertellen daarop ook weinig over henzelf.

7899 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2019 om 10:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik ken die verzekeraar niet. Maar ik heb geen verzekering voor mijn hond. En wat zou u dan nog meer willen weten over hen?

Kijk ook hier eens bij een vergelijkingssite.

https://www.verzekering.nl/dierenverzekering/

ed
door edosantos Aug 21, 2019 om 10:20
16 Antwoorden / 1 Vragen

Wat ik nog meer zou willen weten? Of het een betrouwbare partij is, ervaringen van anderen...

Op deze vergelijkingssite zie ik Dierenverzekering.nl er niet bij staan, dus ik weet niet waarom je mij deze link stuurt?

tijger1
door tijger1 Aug 21, 2019 om 10:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien dat u dan verzekeringen kunt vergelijken? Maar hoeft niet hoor.

Van de verzekering die u noemt, heb ik nog nooit gehoord en ook nergens iets over gelezen.

ed
door edosantos Aug 21, 2019 om 10:35
16 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn vraag was niet waar ik dierenverzekeringen kan vergelijken, dat had ik al gedaan, o.a. hier: https://www.kieszeker.nl/huisdierverzekering-vergelijken/ , waar deze Dierenverzekering.nl overigens ook niet bij staat. Op een andere website (die ik even kwijt ben) kwam ik deze huisdierverzekering wel tegen en mijn conclusie was dat deze verzekering het beste bij mijn wensen aansloot. Vervolgens vraag ik of mensen ervaring hebben met het bedrijf.

Maar evengoed bedankt voor je reactie. :)

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2019 om 10:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik lees dat ze eerst Pico Bello heten. En de reviews zijn slecht.

Nee, ik zou een Dierenverzekering.nl Dierenverzekering niet aanbevelen

Lilian P. uit Leiden zegt op 17 November 2014:

Walgelijke club!!! NOOIT doen, oplichterij van de bovenste plank!!!

Na herhaaldelijk opzeggen omdat niks werd uitgekeerd, contact leggen onmogelijk was en uiteindelijk blokkade door de bank is opgelegd zodat ze niet meer de premie konden incasseren, is na 4 jaar INEENS de afschrijving weer begonnen. Procedure met de bank loopt, tevens onderzoek voor aangifte. Die doe ik met liefde!

OPLICHTERIJ!!!

R N. uit Eindhoven zegt op 4 August 2014:

Ze reageren niet op declaraties. Ja, dan houd het gewoon op.

Peggy T. uit Amsterdam zegt op 19 June 2012:

Pico Bello dierenverzekering is aan NIEMAND aan te raden. Ze zijn onbeschoft via mail, een onwerkelijke Algemene voorwaarden, telefonisch nooit bereikbaar op hun mobiele nummer. Kortom incasseren ze je geld op tijd, maar ontvangt nooit iets terug ondanks de facturen van de dierenarts die je ze toestuurt.
Je krijgt na weken antwoord op je vraag en dan maar afwachten met welke toon je deze ontvangt.

Ze zijn al bekend bij RADAR en bij KASSA. Kan je nagaan hoe erg het is bij hun. Ze zijn oplichters. Lees de Algemene voorwaarden goed, want je zit 2 jaar aan ze vast. Opzeggen tussentijds is onmogelijk. Als je dier komt te overlijden moet je alsnog de maand afbetalen.

Meeleven met je diertje hoef je in ieder geval van Pico Bello niet te verwachten. En zeker niet met de klant. Ze weten niet hoe ze met klanten moeten omgaan.

Kijk uit en zoek aub wat beters voor je geliefde dier!

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 21, 2019 om 11:41
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Bij twijfel niet doen!

audb
door audb - Aug 21, 2019 om 15:41
1668 Antwoorden / 5 Vragen

https://www.reaaldierenzorg.nl/huisdierverzekeringen/?campagneid=13428&gclid=CjwKCAjw1_PqBRBIEiwA71rmtQu-43JARwbFQUtvQfCdahj7s7iyQu2QFPDZ_E_WbI1JTQu5g8qhPBoCijAQAvD_BwE

Een hele goede verzekering.

Maar er zijn verzekeringen waar sommige rassen zoals een herder of berner sherner niet langer dan 3 jaar verzekerd worden zoals bij Proteq

Mi
door Minkydooh Aug 22, 2019 om 14:15
6 Antwoorden / Vragen

Daar is mijn kat ook verzekerd geweest, snelle afhandeling en duidelijke informatie.

Mocht ooit toch weer een dier nemen, dan is deze verzekeraar mijn eerste keus.

aurora1
door aurora1 - Aug 21, 2019 om 16:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kies voor een bekende verzekering (of zet geld opzij). En vergeet ook een aansprakelijkheids verzekering niet als u die nog niet heeft.

hutch
door hutch - Aug 21, 2019 om 18:44
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dit clubje is gelieerd aan het bedrijf: Dimex Online BV welke ook een wazige datingsite hanteert/hanteerde, waarover ook al zeer veel klachten zijn.

Niet aan beginnen dus, anders wordt het: goedkoop is duurkoop.

ed
door edosantos Aug 22, 2019 om 14:24
16 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor uw reactie. Waar heeft u deze informatie gevonden? Dimex Online zit in Leidschendam en Dierenverzekering.nl in Heerhugowaard. Dan kunnen ze nog wel gelieerd zijn, maar ik vind daar helemaal niets over.

hutch
door hutch Aug 22, 2019 om 21:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Googelen, googelen en nog eens...... googelen.
Begin maar eens bij wat @Tijger1 geschreven heeft: 'Pico Bello'. Dan krijgt u o.a. de namen: M.K. en Z.K. te zien.
En zo gaat u verder zoeken, ook met die namen weer. Zelf noem ik dat 'schakelen'.
En als u goed zoekt komen er nog wel meer 'bedrijfjes', B.V.tjes e.d. te voorschijn.

En wat betreft die adressen: zij gebruiken (ook) virtuele kantoortjes. D.w.z. zij betalen een klein bedrag per maand aan een bepaald bedrijf in een bepaalde plaats en krijgen daar dan een virtueel 'kantoor'. Zij krijgen dan de post toegestuurd dan wel kunnen zij die daar ophalen. Dergelijke 'kantoortjes' kunt u ook nemen, bijv. één in Groningen, één in Maastricht....... enz., terwijl u bijv. in Den Helder woont. U begrijpt dus wel dat die adressen geen moer voorstellen. Naar mijn bescheiden mening doen sommige 'bedrijfjes' dat hoofdzakelijk om hun identiteit en echte adres te verdoezelen; een vorm van misleiding dus.

ed
door edosantos Aug 23, 2019 om 15:16
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, maar @Tijger1 haalt berichten aan uit 2012 en 2014, dat is lang geleden. Ik heb zelf ook gegoogeld en dan kom ik inderdaad ook die berichten tegen uit de periode 2004-2014. We zitten nu al dik in 2019, wellicht is het bedrijf nu in heel andere handen.

Maar goed, ik heb inmiddels voor een dierenverzekering van Ohra gekozen.

hutch
door hutch - Aug 21, 2019 om 19:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En een dieren(zorg)verzekering afsluiten bij een autohandelaar??

ed
door edosantos Aug 22, 2019 om 15:12
16 Antwoorden / 1 Vragen

Welke autohandelaar? Verklaar u nader...

hutch
door hutch Aug 22, 2019 om 21:23
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zoekt u maar eens op het adres........

ed
door edosantos Aug 23, 2019 om 15:07
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, dat heb ik al gedaan, maar dit is een bedrijfsverzamelgebouw, daar zitten nog wel meer bedrijven. Zelf werk ik ook bij een bedrijf in een bedrijfsverzamelgebouw: ruim 40 bedrijven op één adres. Maar die hebben naast dat ze een gebouw delen verder niets met elkaar te maken.

sira
door sira - Aug 21, 2019 om 21:24
2290 Antwoorden / 24 Vragen

U bent beter af als u iedere maand een vast bedrag opzij zet.
Een hond kost nu eenmaal veel geld en dan heb ik het alleen nog maar over voeding e.d.

De hond kan 13-15 jaar gezond blijven en dan hebt u geluk gehad, maar het kan ook op zeer jonge leeftijd flink fout gaan, met als gevolg vele dierenartsbezoeken. Dit moet u altijd incalculeren bij de aanschaf van een huisdier. De verzekeringsmaatschappij kan dan ook nog het probleem gaan liëren aan erfelijkheid en dan zullen ze niets vergoeden.

Ik heb altijd veel huisdieren gehad, maar nog nooit een verzekering daarvoor.

Wilt u persé toch een verzekering, lees dan vóór afsluiten goed de polisvoorwaarden en vergelijk wat wel en niet gedekt is. Heel belangrijk zijn ook de kleine lettertjes.

marita5
door marita5 - Aug 22, 2019 om 16:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo EdoSantos ,

N.a.v. uw reactie onder @hutch , kijk eens naar het adres van Dierenverzekering.nl  , Celsiusstraat 32  1704 RW Heerhugowaard , Nederland .
Op dit adres zit een autobedrijf inkoop - verkoop , m.a.w letterlijk en figuurlijk kat in bakkie ;-))

DOOR EDOSANTOS 22 AUG. 2019 OM 15:12
7 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Welke autohandelaar? Verklaar u nader...

sira
door sira Aug 22, 2019 om 17:28
2290 Antwoorden / 24 Vragen

Het is een bedrijfsverzamelgebouw, op dat huisnummer zijn meer bedrijven gevestigd. Ik tel er minimaal al 5

marita5
door marita5 Aug 22, 2019 om 18:34
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@sira , u heeft gelijk het is een bedrijventerrein , zie hier de waslijst van bedrijven op dit adres , meer dan 5 . Dierenverzekering .nl staat er niet bij  https://drimble.nl/bedrijf/heerhugowaard/36477524/jansen-bv.html

tijger1
door tijger1 Aug 22, 2019 om 18:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dierenverzekering staat er echt wel bij. https://drimble.nl/bedrijf/heerhugowaard/27062392/dierenverzekering-onderlinge-verzekeringsmaatschappij-ba.html

sira
door sira - Aug 23, 2019 om 15:33
2290 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb hier nog een interessant artikel voor je, want... bezint eer gij begint

Klik hier

si
door sil_ver - Oct 4, 2019 om 18:08
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb zeer slechte en zeer onaangename ervaring met hen. Ze wijzen met medische onwaarheden en juridische onwaarheden behandelingen en rekeningen af.  Je moet echt de strijd met hen aangaan om te krijgen waar je recht op hebt.
Ik zou hen nooit aanbevelen aan iemand en had spijt bij hen aangelsoten te zijn al hebben ze na lange strijd wel moeten betalen waar ik recht op had. .

si
door sil_ver - Oct 4, 2019 om 18:24
2 Antwoorden / Vragen
ba
door baloe - Jan 31, 2020 om 11:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

NIET DOEN. Dramatisch is hondenverzekering.nl. Ze keren NIET uit. Maken overal een discussiepunt van.
Tevens zijn ze NIET aangesloten bij een rechtsbijstand, hoewel dit wel in hun polisvoorwaarden staat.

gerbera
door gerbera Jan 31, 2020 om 14:07
7348 Antwoorden / 14 Vragen

We zijn inmiddels al een half jaar verder en denk niet dat de TS er ingetrapt is want die heeft de eerder gegeven reacties wel gelezen en een bij andere verzekering afgesloten☺