ve
door verwijderd Sep 21, 2009 om 01:03
Garantie & verzekeringen

Zoontje heeft lcd tv kapot gemaakt

hallo mijn zoontje van 1,5 heeft van de week met een hard voorwerp tegen mijn lcd tv gegooid hij doet niets meer! kan ik dit op mijn all risk inboedelverzekering verhalen?

20243 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 01:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

even de verzekeringsvoorwaarden lezen. allrisk houdt meestal in dat dat kan. die lcd tv's  worden steeds goedkoper.(48cm minder dan 200 euro)

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 01:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel toevallig dat de tv het nu ook moet afleggen. Zit niet mee!

Op 10/9 een gevalletje 'waterschade'. 1,5 cm. water in de huiskamer en meubels + keuken worden weggegooid. Echtgenoot herstelt de overige schade, ruimt op voordat de schade expert de boel kan opnemen ... OEPS ... alles weg en geen bewijs.

Is dit nu serieus te nemen of is dit meer een geval van: poging(en) doen om de inboedel gratis te vernieuwen.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 06:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe is het afgelopen met het bezoek van de expert afgelopen vrijdag 18/9 mbt. de waterschade?

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 08:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag suzan, Dikke pech!

Henri

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 08:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo zeg wat een antwoord! hier heb ik niet veel aan he, maar toch bedankt voor je moeite .

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 08:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

haai kiran wat een reactie zeg! je trekt wel hele foute conclusies zeg! maar ja dat zal voor jou misschien normaal zijn, maar ik heb echt ontzettende vette pech de afgelopen maand en als jij dat ongeloofwaardig vind dan moet dat maar, maar je hoeft iemand niet zwart te maken door die vreemde reacties van je! geef dan gewoon geen antwoord.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 09:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar heeft u de verzekering ?

Mvg

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 09:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag, angelwings, zag je twee vragen, en kon niets anders denken op dat moment, geloven doe ik (bijna) elk verhaal, kinderen kunnen heel wat aanrichten, en pech kan je ovekomen. Als je het e.e.a hebt meegemaakt, ook kinderen opgevoed hebt, dan is het sneuvelen van je lcd tv zeer wel aannemelijk, en ook verschrikkelijk sneu als je zoveel ellende achtereen meemaakt, gelukkig is het materiele schade. Kans op vergoeding lcd tv acht ik wel(persoonlijk) nihil, vandaar: Dikke pech!

Hopelijk heb je vanaf nu geen pech meer. Succes in ieder geval! Blijf gezond, da's veel belangrijker.

Mvgr. Henri

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een all risk inboedelpolis biedt dekking tegen alle van buiten komende onheilen. Er is dus wel dekking, maar dit soort polissen kent doorgaans een eigen risico van 150,00 - 200,00 euro. Of u dus een vergoeding van uw verzekeraar ontvangt hangt af van de huidige aankoopwaarde en het toepasselijke eigen risico.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2009 om 23:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Reageren met vragen heeft geen zin ANGELWINGS heeft zich uitgeschreven.

gr Henk