he
door henk vaessen Mar 6, 2018 om 11:19
Garantie & verzekeringen

Zorgaanvraag VGZ

geachte heer/mevr.
in de tweede week van januarie 2018 zijn bij mijn echtgenote twee implantaten in haar mond afgebroken, hierna gelijk actie ondernomen via de tandarts. hierop volgt doorverwijzing naar implantoloog Dr Haus te venlo. deze doet een aanvraag voor het verwijderen van de restimplantaten en het plaatsen van twee nieuwe. zorgverzekeraar VGZ geeft op 6 maart 2018 nog geen machtiging af voor het verwijderen van de rest implantaten.mijn echtgenote zit sinds de tweede week van januarie zonder onderprothese en met veel pijn en een bloedende onderkaak.
het plaatsen van nieuwe implantaten is wel goedgekeurd.
mijn vraag is, is dit normaal voor iemand die dringend zorg nodig heeft en altijd op tijd zijn premie betaald.
in afwachting,
[edit-redactie]

727 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Mar 6, 2018 om 11:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Persoonlijk zie ik niet in waarom voor het verwijderen van afgebroken implantaten goedkeuring aan de verzekeraar moet worden gevraagd. 

En al helemaal niet nu er wel een machtiging is afgegeven voor het plaatsen van nieuwe. 

Iedereen moet op tijd zijn premie betalen. 

Laat die implantoloog de verzekeraar achter de broek zitten als toch toestemming nodig zou zijn.

marita5
door marita5 - Mar 6, 2018 om 11:37
11495 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Henk Vaessen , 

Contact VGZ : 

Social media

Neem contact met ons op via Facebook of Twitter. Deel medische-, financiële- en klantgegevens niet openbaar. Dit is privacygevoelige informatie. Voorkom misbruik, en stuur deze gegevens alleen in een privébericht 

Bron : vgz.nl 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer