in
door inekehay Nov 30, 2010 om 20:55
Geldzaken & recht

Aanbieding Besparen Kan

Heeft iemand ervaring met het bedrijf Besparen Kan?
Ik krijg net een telefoontje van Besparen Kan dat ik in een enquete heb aangegeven te willen besparen op de energiekosten. Dit zou zomaar kunnen kloppen, want ik heb laatst een enquete ingevuld en daarom heb ik ook het gesprek niet afgebroken. Besparen Kan zegt een onafhankelijke partij te zijn die voor consumenten de energieprijzen in de gaten houdt. Wij zijn al jaren bij Essent, maar volgens Besparen Kan zijn wij beter af bij E-On. En als wij overstappen mogen zij ons nog eens 2 ct. extra korting aanbieden. Wel moet ik telefonisch aangeven hoe wij in de toekomst gaan betalen. Ik heb gezegd helemaal niets toe te zeggen, ik kan zelf ook goed uitzoeken op Internet waar ik het beste af ben. Alleen ben ik bang dat ik nu aan iets vast zit. Heb vermeden om ja te zeggen, alleen geantwoord met: klopt. Ik vind op Internet negatieve verhalen over dit bedrijf, maar zou het toch waar kunnen zijn. Is nl. heel aantrekkelijk 2 ct. extra korting. Aan de andere kant denk ik dan: dan zou iedereen dit toch doen? Dus heb je hiermee ervaring, dan zou ik het zeer op prijs stellen als je dit met mij deelt.

16726 4 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - Nov 30, 2010 om 22:13
827 Antwoorden / 2 Vragen

Als Uw gevoel over het bedrijf niet goed is, negatieve verhalen hebt gelezen en de boel gewoon niet vertrouwt; Niet overstappen! Wat is nou 2 ct?
En als U tevreden bent over Essent, gewoon blijven!
Denk ook niet dat U overgestapt bent.

kiran
door kiran - Nov 30, 2010 om 22:37
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@inekehay

Bank/Girorekeningnummer gegeven? Is er sprake van een Info/Welkomsmap die men gaat opsturen? Zo nee: u zit nergens aan vast.
Zo ja: gelijk nadat het "Welkomen" op de mat valt, annuleren. Aangetekend!

Zou lekker blijven zitten, gas/elektra gaat per 1/1/11 naar beneden.
Men wil u nu nog even binnenhalen a 2 ct.korting = m.i. de moeite niet waard.

* Besparen Kan ken ik niet. Maar dat een onafhankelijk bedrijf je wilt doorlsluizen naar E-On, wat wint men daarbij??

in
door inekehay - Dec 1, 2010 om 10:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

Beste tp en Kiran,

Heel hartelijk dank voor jullie antwoord. Wat ik eigenlijk al wel wist wordt door jullie nog bevestigd: blijven zitten waar ik zit en wat goed bevalt.
Nogmaals bedankt dat jullie je zo voor een ander inzet.

Ineke

ma
door malhy2 - Dec 1, 2010 om 12:02
309 Antwoorden / 13 Vragen

mocht u toch willen overstappen bv omdat u graag naar een 100% echte groenestroom leverancier wilt dan kan ik u greenchoice aanbevelen.
Een kalntenservice die er echt nog is voor de klant en versyand van zaken heeft.
Een bedrijf dat 100% groen is en ook itt andere energiemaatschappijen investeerd in groene energie.En altijd 0,5 ct per Kwh goedkoper dan groene stroom van Eneco of Eon.

Een al jaren tevreden klant van Greenchoice