Yu
door Yusra Apr 21, 2019 om 10:44
Geldzaken & recht

Acamy

Mensen kunnen jullie me helpen ik zal het allemaal vertellen. Ik moet 48 euro betalen omdat ik een boek heb besteld maar dat is niet waar en dingen van factuur ik weet het allemaal niet hoezo moet ik 48 euro betalen ze sturen telkens een e-mail en anrwoordt terug en dan is het in het Engels elke keer komt er een bedrag bij en ik weet niet wat ik moet doen en ik heb het over Acamy.com/play zoiets help me

1779 5 Rapporteer

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 21, 2019 om 10:52
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Als u niets besteld heeft bij dat bedrijf dan via e-mail melden dat u niets heeft besteld en daar dan, als zij anders denken, u graag bewijs wenst. Doe dat gerust in het Nederlands, u wordt in Nederland benaderd. (Feitelijk behoeft u helemaal niets te doen dan de e-mails weg te zetten als spam en de afzender te blokkeren. )Als u zeker weet dat u niets heeft besteld dan een melding aan: www.fraudehelpdesk.nl
Als men blijft aanhouden vraag dan advies bij www.juridischloket.nl

Gr
door Grunn1 Apr 21, 2019 om 11:02
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als je er nooit wat besteld hebt vooral niet reageren want dat betekend dat ze verder kunnen gaan met aanmanen.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 21, 2019 om 10:54
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Yusra ,

U heeft de reacties in dit topic gelezen , dus u weet wat u moet doen , volledig negeren .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/acamy-blijft-mij-aanmaningen-sturen

ru
door ruyan Apr 21, 2019 om 13:57
11 Antwoorden / 1 Vragen

ik zal u ook een aanmaning sturen wegens het niet geloven van mensen

edrick3
door edrick3 - Apr 21, 2019 om 13:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Niet (meer) reageren!

Du
door Duc7 - Jul 22, 2019 om 12:16
35 Antwoorden / Vragen

Hallo Usra, je bent inderdaad niet de enige, er Is weer iemand die hetzelfde probleem heeft

Sterkte ermee

Th
door Thijs124 - Jul 22, 2019 om 16:03
289 Antwoorden / Vragen

Hoe komen jullie bij een zaak uit Cambodja uit.? Daar moet je veel moeite voor doen.