jo
door jolly65 Mar 28, 2019 om 09:39
Geldzaken & recht

Acamy blijft mij aanmaningen sturen

Hallo,
Ik krijg in februarie een email dat ik €1,- moet betelen.
Ik vraag gelijk na waar dat van is.
Blijkt een e-book te zijn over gezond leven.
Nooit besteld.
Maar okë ,dan doe ik maar betalen, maar dat ging alleen met creditkaart.
Na meerdere keren terug mailen, kan ik het in eens via een bankrekeningnummer doen.
Nu blijven ze me herineringen sturen en steeds komt er €15,- bij komen.
Wat moet ik doen?

Het gaat over www.Acamy.com/pay.
Van wie het e-book is kom ik niet te weten en alles gaat in het engels en dat spreek ik nieteens.

3754 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 28, 2019 om 09:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom zou u voor iets betalen wat u niet gekocht hebt? Verdergewoon negeren.

edrick3
door edrick3 - Mar 28, 2019 om 09:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar okë ,dan doe ik maar betalen

En waarom doe je zoiets?
Als je nooit iets besteld hebt hoef je ook niet te betalen.
Zou maar niet meer reageren.

ne
door neodutchio - Mar 28, 2019 om 10:27
5149 Antwoorden / 12 Vragen

U bent mij ook nog geld schuldig. Het gaat maar om een klein bedrag van €1500,-. Dat mag gewoon overgeschreven worden hoor. Als u zo makkelijk betaald voor iets dat schijnbaar niet voor u bedoeld is wil ik wel mee profiteren.

panter22
door panter22 - Mar 28, 2019 om 10:53
6599 Antwoorden / Vragen

Een e-book downloaden zonder te betalen? Dat kan bijna nooit.
Wat een vreemde site. Van de verenigde arabische emiraten.Druk je op een boek, krijg je een error 404.
Krijg je die herinneringen in het engels of van een incassoburo?

marita5
door marita5 - Mar 28, 2019 om 11:38
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jolly65 ,

Nergens op reageren , deze site is geregistreerd in Panama , Alle E-books zijn in het Engels en voor € 1,- !! .
Wanneer u besteld , moet u aankruisen dat u ouder dan 18 jaar bent en de voorwaarden accepteerd .

Lees ook hier :

Over ons

We houden van winkelen!

En we houden vooral van winkelen voor kortingen - omdat niemand meer wil betalen voor een product, als u het voor minder kunt krijgen. Er gaat niets boven het gevoel een aanbod te vinden op iets dat je al heel lang wilde kopen, maar waarvoor je de prijs niet wilde betalen.

De liefde voor goede aanbiedingen en kortingen is de reden waarom Acamy bestaat, we realiseerden ons hoeveel tijd we elke week besteedden aan het kijken op tientallen, zo niet honderden webshops, om er zeker van te zijn dat we geen goede aanbieding zouden missen.

Bij Acamy werken we hard om deals te vinden voor onze klanten, we werken met leveranciers om kosten te besparen, zodat we onze klanten blij kunnen maken.
Om de kosten laag te houden, hebben we geen grote voorraad aanbiedingen, doen we korte promoties voor een product en zullen we het product stopzetten als de interesse is weggeëbd. U ziet misschien niet veel producten op onze website, maar wat u wel ziet, is de absoluut beste aanbieding die we voor u kunnen vinden - en check regelmatig bij ons, want we werken altijd aan nieuwe aanbiedingen!

Lees hier de voorwaarden ,  klik benedenaan op voorwaarden  ( Google Vertaling ) klik op de rode regel .

https://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=https://acamy.com/&prev=search

Pe
door Petra1987 - Mar 29, 2019 om 13:57
3 Antwoorden / Vragen

Ik zou niet verder betalen en vragen om een factuur. En je zit blijkbaar in een bestand, dat er voor zorgt dat je wordt herhinderd, met automatische ophogingen.

ha
door harrybre - Mar 29, 2019 om 16:04
240 Antwoorden / Vragen

We hebben in Nederland het Verbintenissenrecht, met als onderdeel de wilsovereenkomt: ene biedt aan, de ander aanvaardt.
Zolang de tegenpartij niet aan kan tonen, dat U een aanbod van hen aanvaardt hebt.. kunnen ze de spreekwoordelijke bomen in.
Wat helpt, is een aanklacht wegens poging tot oplichting indienen.

costnix
door costnix Apr 21, 2019 om 10:56
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zal vast in in de voorwaarden staan, dat het recht van Verenigde Arabisch Republiek van toepassing is.

mo
door mof - Mar 29, 2019 om 16:17
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon niet betalen. Toen u de eerste keer heeft betaald hebben ze u getest, u heeft betaald, dus u zult in de toekomst mog wel meerbetalen. Het is een criminele bende.

Yu
door Yusra - Apr 21, 2019 om 10:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is ook bij mij ik moet 48 euro betalen  help me

Gr
door Grunn1 Apr 21, 2019 om 11:00
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Heb je er ook wat besteld? Zo nee niet meer oo reageren.

Yu
door Yusra - Apr 21, 2019 om 10:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

Je bent niet de enige doen ze ook bij mij

Yu
door Yusra - Apr 21, 2019 om 11:00
3 Antwoorden / 1 Vragen

Je bent niet de enige doen ze ook bij mij