Pt
door PtrR Jan 12, 2022 om 15:18
Geldzaken & recht

Annulering/restitutie Helathcheckcenter

Healthcheckcenter stelt bij annulering, voordat test heeft plaatsgevonden, dat zij het betaalde bedrag binnen 5 dagen restitueren op bankrekening. Je krijgt ook bevestiging van annulering, waarin dat staat. Dit blijkt niet te gebeuren. Het is zelfs zo dat ze geen telefoonnummer hebben. Je kan slechts via hun email contact opnemen, doch reactie blijft uit. Ook hebben ze een onlinechat, maar die werkt ook niet. Na min ervaring met hen, ook meerdere reviews gelezen, waarin mensen de zelfde klachten uiten. Ongehoorde voor zo'n organisatie, die landelijk werkt. Reserveren test, gelijk betalen, maar terugbetalen bij annuleren, ho maar.

2153 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 12, 2022 om 15:26
16827 Antwoorden / 202 Vragen
2

Ik zie dat uy o.a. deze heeft benut en dat zonder succes. 
De kunst is nu om een adres te vinden en ze dan in gebreke te stellen. Meldt u ervaring in ieder geval (ook) bij https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16915/Melden-bij-ConsuWijzer-loont en zie Voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:

- Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl

- ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl  Ik kom zo nog even bij u terug na verder zoeken.

Na even al zoeken, kent u deze: 
https://healthcheckcenters.nl/klachtenregeling en ik zie inmiddels ook dit hetgeen inderdaad niet zo gunstig lijkt.
Plaats uw klacht ook bij de gratis service van de Consumentenbond. Daar kan men het niet voor uw oplossen maar wel actie m..b.t. navraag en bekendmaken nemen  https://www.klachtenkompas.nl/

sira
door sira - Jan 12, 2022 om 15:48
2322 Antwoorden / 24 Vragen
1

Ik ken deze instantie niet, maar dat zegt niets. Ik kan ze in ieder geval niet vinden als ik bijv. pcr-test typ, dus ik had ze nooit gevonden.

U kunt ze ook een brief sturen, waarin u aangeeft dat zij binnen 14 dagen u het geld moeten overmaken. Adres: Hermesweg 15, 3741 GP Baarn

Wat ik me wel afvraag, is het volgende: u annuleert, is de test niet meer nodig of hebt u een instantie gevonden die goedkoper of gratis is?

marita5
door marita5 - Jan 12, 2022 om 17:09
11507 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Ptrr , 

Healtcheckcenter is onderdeel van U-Diagnostics Bv , neem daar eens contact mee op , klik op de rode regels . 

https://www.u-diagnostics.nl/contactformulier/ 

Hier staat nog een ander tel.nr , scroll naar beneden Contact Helpdesk , ( dit tel.nr lijkt mij meer relevant )

https://covid19.u-diagnostics.com/login Holding B.V

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer