da
door daisydongen15 Oct 25, 2021 om 11:04
Geldzaken & recht

Baby en tiener klacht

Goedemorgen beste kassa,

Wij heb een x aantal maanden geleden de 2 kinderkamer bezorgd gekregen van baby en tiener.
Nu pakte bij man dit uit en wilde dit in elkaar gaan zetten.
Eenmaal alle dozen uitgepakt zit hier 1 pak tussen wat beschadigd is, en waardoor de kast niet in elkaar gezet kan worden.
Nu staat deze kast in een hoek van een kamer en staat hier oud te worden.
We hebben meerdere malen contact gehad met baby en tiener. Dit is denk ik nu al ruim 3 maanden bezig. En eigenlijk komen we geen stap verder.
Ze zeggen de leverancier aan te spreken en hem een ultimatum te geven voor dat er weet een stap verder gaan.
Maar ook dit duurt alweer een aantal weken.
Hoe zit het nu met het retour beleid. Mogen wij ons geld terug vragen en met deze kast naar de winkel terug gaan zonder dozen?
Want ik ben er namelijk wel een beetje klaar mee. En onze meid wil nu toch ook wel een leuke kleding kast.

Graag hoor ik van jullie
Groetjes daisy

1334 5 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 25, 2021 om 11:10
11539 Antwoorden / 51 Vragen

Stuur het bedrijf 1 brief, 1 aangetekende gelijke brief en 1 email, ook gelijk qua inhoud. Geef ze 14 dagen de tijd tot levering/herstel. Daarna gaat u de aankoop geheel ontbinden. Waarbij alle kosten voor rekening van het bedrijf zijn. Reageren ze niet neemt u een deurwaarder in de arm die het geld bij het bedrijf gaat halen. Succes!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 25, 2021 om 11:11
16838 Antwoorden / 202 Vragen
gerbera
door gerbera - Oct 25, 2021 om 11:33
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Een gelijksoortig geval is onlangs nog op TV behandeld door Mr Visser in "wordt u al geholpen", toen was het binnen enkele dagen geregeld en had de klant een nieuwe kast. Neem daar eens contact mee op mogelijk loopt het dan ook zo snel.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 25, 2021 om 12:52
7185 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt uw klacht   hier   melden.

Er zijn ook nog minder goede reviews te lezen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.babyentiener.nl

lo
door lovewinnie - Oct 25, 2021 om 13:27
1210 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft recht op een nieuwe kast of vervanging van eventueel beschadigde planken. Geld terug kunt u vergeten.
Tenzij u korting krijgt aangeboden ipv nieuwe kast en deze accepteerd. Dat is nu niet aan de orde .
U heeft recht op vervanging van het artikel .niet meer en niet minder