se
door seeker Jun 22, 2010 om 21:08
Geldzaken & recht

Bank of Scotland spaarrekening actie: 20 euro cadeau bij een Internet spaarrekening

Ik surfde net naar www.spaarrente.nl en toen kreeg ik de volgende actie toe geschoteld: 20 euro cadeau bij een Internet spaarrekening bij Bank of Scotland.

http://sparen.bankofscotland.nl/nl/Sparen/Nu_20_euro_cadeau.html

[qoute]
Zo doet u mee:

Stap 1: Vul het formulier in

Klik op 'Spaarrekening openen' en vul het formulier volledig in. Voor het invullen van de aanvraag hebt u de volgende gegevens nodig:

• het nummer van uw bankrekening
• het nummer van uw mobiele telefoon
• uw Burger Service Nummer
• het nummer van uw legitimatiebewijs
• uw e-mailadres

Stap 2: Eerste storting ter identificatie

Wij vragen u een eerste storting te doen vanaf uw tegenrekening naar uw Internet Spaarrekening. U kunt de hoogte van deze storting uiteraard zelf bepalen.

Stap 3: Uw rekening activeren

Na enkele dagen ontvangt u van Bank of Scotland per post een activeringscode. Met deze code kunt u de Internet Spaarrekening online activeren. Uw Internet Spaarrekening is nu gereed voor gebruik.

Stap 4: Ontvang € 20,-

Binnen 6 weken nadat wij uw eerste storting hebben ontvangen en u uw rekening geactiveerd heeft, maken wij € 20,- over op uw Internet Spaarrekening. Zo eenvoudig is dat.

Nou als ik goed lees wat hier staat krijg ik naar 6 weken 20€ van de Bank of Scotland, en ik vindt geen eisen van hoogte van bedrag, want ik kan ook gewoon paar euro storten, en dan krijg ik dus 20 na 6 weken.

Bij ING is altijd 500 en 3 maanden laten staan, maar ik kan bij Bank of Scotland niks vinden over dus lijkt erop dat enige voorwaarde een storting vanaf mijn tegenrekening te doen en dat mag elk bedrag zijn, dus 1 euro zou voldoende zijn.

Ik begrijp het niet fout of weten jullie ergens nog voorwaarden te vinden die ik over hoofd zie? De rente is overigens 2.4% lagere dan wat ik nu heb bij Leaseplanbank.

4238 17 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 22, 2010 om 21:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo seeker,

Ik ga dat eens even nakijken (morgen).
Maar ik zou in ieder geval eerst eens controleren of deze (nieuwe) bank wel onder het depositogarantiestelsel valt. Volgens mij niet in Nederland!! Dus geen 'grote' bedragen storten!.
Dat er geen bedrag genoemd wordt zou toch wel eens kunnen kloppen.
Bij een Kruidvatrekening (Ohra) kreeg je bij storting van € 100 een kruidvatcadeaupas van € 30. Dat was toch een leuke 'rente'.

se
door seeker - Jun 22, 2010 om 21:23
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 22 jun 2010, 21:17]Hallo seeker,

Ik ga dat eens even nakijken (morgen).
Maar ik zou in ieder geval eerst eens controleren of deze (nieuwe) bank wel onder het depositogarantiestelsel valt. Volgens mij niet in Nederland!! Dus geen 'grote' bedragen storten!.
Dat er geen bedrag genoemd wordt zou toch wel eens kunnen kloppen.
Bij een Kruidvatrekening (Ohra) kreeg je bij storting van € 100 een kruidvatcadeaupas van € 30. Dat was toch een leuke 'rente'.

Ik heb inmiddels een vermoeden waarom ze deze actie hebben, ik heb op Radar op deze bank gezocht en kwam op volgende, dat ze inderdaad niet onder de depositogarantiestelsel vallen van Nederlandse bank maar onder de britse garantiestelsel en die vergoed tot 50000, maja die heb ik toch niet.

Nieuwe aanbieder op Nederlandse spaarmark

Dus ik denk omdat ze pas begonnen zijn dat ze je 20 euro cadeau geven, en das opzich heel aantrekkelijk, ook omdat deze spaarrekening geen beperkingen heeft.

edrick3
door edrick3 - Jun 22, 2010 om 21:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@seeker,

Op hun site staat inderdaad géén verwijzing naar het garantiestelsel.
Er staat ook niets over de hoogte van het te storten bedrag.
Dus ....bv € 10 euro storten en € 20 euro incasseren en dan de rekening weer opheffen.
Leuk verdiend.

Met vr.gr.

se
door seeker - Jun 22, 2010 om 21:38
181 Antwoorden / 13 Vragen

Inderdaad dat is wat ik ook direct dacht, maar 1 euro storten is ook al voldoende, ik bedoel heb ook nog bij Allianz een euro op een spaarrekening staan.

Maar bedankt dan heb ik inderdaad goed gelezen, ik heb net een aanvraag gedaan.

jscholtes
door jscholtes - Jun 22, 2010 om 22:42
777 Antwoorden / 31 Vragen

Ik zal morgen nakijken of ik voor 5 personen een rekening van € 1,- kan openen met een bonus van € 20,-, Klinkt erg lucratief; alvast bedankt Seeker.

se
door seeker - Jun 22, 2010 om 22:49
181 Antwoorden / 13 Vragen

Per persoon kun je een internet spaarrekening openen, en dan van tegenrekening 1 euro overboeken en 6 weken wachten op die 20 euro, ik heb voor zekerheid wel die webpagina waar dat staat opgeslagen.

frans75
door frans75 - Jun 22, 2010 om 23:11
202 Antwoorden / 0 Vragen

Nieuwsbericht

Garantiestelsel

En je zou ze natuurlijk altijd nog kunnen bellen: 020-2008388
of mailen

Het ziet er leuk uit, maar ja, dat was bij IJsland in het begin ook het geval.

jscholtes
door jscholtes - Jun 23, 2010 om 08:38
777 Antwoorden / 31 Vragen

Je dient alle persoonlijke informatie zoals bsn, geboortedatum, mobielnummer, emailadres e.d. op te geven.
Je eerste storting mag een willekeurig bedrag zijn, daarna ontvang je activatiecode en na je eerste transactie ontvang je dan de bonus van € 20,-.
Iemand al ervaring? Ben toch een beetje wantrouwend...

se
door seeker - Jun 23, 2010 om 09:25
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=jscholtes schreef op woensdag 23 jun 2010, 08:38]Je dient alle persoonlijke informatie zoals bsn, geboortedatum, mobielnummer, emailadres e.d. op te geven.
Je eerste storting mag een willekeurig bedrag zijn, daarna ontvang je activatiecode en na je eerste transactie ontvang je dan de bonus van € 20,-.
Iemand al ervaring? Ben toch een beetje wantrouwend...

Ik ook en juist daarom stort ik alleen 1 euro, en nu ongeveer 6 a 7 weken wachten tot ze me dan die 20 euro geven zoals zei zelf zeggen.

jscholtes
door jscholtes - Jun 23, 2010 om 09:36
777 Antwoorden / 31 Vragen

@seeker; als ik tussen de regels lees dan dien je na je openingsinleg te wachten op een verificatiecode. Als je die ontvangen hebt en activeert zou het zo kunnen zijn dat je andermaal een inleg moet doen. Ik wacht even verdere reacties af.
In elk geval bedankt voor de tip...

se
door seeker - Jun 23, 2010 om 09:44
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=jscholtes schreef op woensdag 23 jun 2010, 09:36]@seeker; als ik tussen de regels lees dan dien je na je openingsinleg te wachten op een verificatiecode. Als je die ontvangen hebt en activeert zou het zo kunnen zijn dat je andermaal een inleg moet doen. Ik wacht even verdere reacties af.
In elk geval bedankt voor de tip...

Nee want dan zou het je tweede storting zijn.

Stap 2: Eerste storting ter identificatie

Wij vragen u een eerste storting te doen vanaf uw tegenrekening naar uw Internet Spaarrekening. U kunt de hoogte van deze storting uiteraard zelf bepalen.

Stap 4: Ontvang € 20,-

Binnen 6 weken nadat wij uw eerste storting hebben ontvangen en u uw rekening geactiveerd heeft, maken wij € 20,- over op uw Internet Spaarrekening. Zo eenvoudig is dat.

Je eerste storting wordt ook direct je identificatie mee geverifieerd

mariegh
door mariegh - Jun 23, 2010 om 19:27
263 Antwoorden / 13 Vragen

Let op, dit is NIET de Royal Bank of Scotland, maar een andere minder bekende. Het Engelse garantiestelsel lijkt leuk, maar probeer maar eens je geld in het buitenland terug te krijgen als het fout gaat.

mi
door minsker - Sep 27, 2011 om 13:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Excuse me maar wie zijn hier nou eigenlijk de oplichters.. 1 euro overmaken en dan verwachten dat je 20 euro krijgt? En dan ook nog snel je rekening weer opzeggen?? Wat een minne actie zeg..

fa
door fa - Sep 27, 2011 om 13:53
107 Antwoorden / 53 Vragen

Dit staat op hun website.
Nu € 20,- bonus!
Open tot en met 30 september 2011 een spaarrekening en ontvang € 20,- spaartegoed gratis bij een minimaal saldo van € 5.000,-. Indien uw saldo op 17 oktober 2011 € 5.000,- of hoger is maken wij binnen 6 weken € 20,- over op uw Internet Spaarrekening.

se
door seeker - Sep 27, 2011 om 13:56
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=minsker schreef op dinsdag 27 sep 2011, 13:38]Excuse me maar wie zijn hier nou eigenlijk de oplichters.. 1 euro overmaken en dan verwachten dat je 20 euro krijgt? En dan ook nog snel je rekening weer opzeggen?? Wat een minne actie zeg..
Oplichters? De enige voorwaarde was dat je het 6 weken op de spaarrekening moest hebben staan en niet meer dan € 1 was daar voor nodig.

Dat is gewoon slim want zo heb ik van € 1 €21 gemaakt binnen 2 maanden.

druifje01
door druifje01 - Sep 27, 2011 om 14:08
1712 Antwoorden / 140 Vragen

De minimum-inleg is inmiddels 5000 euro.

eva369
door eva369 - Sep 27, 2011 om 14:42
308 Antwoorden / 2 Vragen

Vorig jaar was het 1000 euro saldo en dan 30 euro cadeau. onderhand inderdaad 5000. ik heb op deze manier al 50 euro binnen gekregen. eerst 30 voor aanmelden en toen 20 omdat ik mee deed met de tell a friend actie.