KERIMFS
door KERIMFS Dec 2, 2017 om 21:42
Geldzaken & recht

Bitcoin

Goedendag,

Ik heb een aanbieding gezien op internet dat ik een minimale investering van 250 Euro in the bitcoincode kan doen en zo in een relatief korte periode veel winst en geld hiermee kan verdienen door het handelen in bitcoins. Het schijnt heel simpel te zijn want het systeem zelf van the Bitcoincode doet alle investeringen voor mij. Ik heb mij nog niet aangemeld. Graag uw advies hierin alstublieft. Alvast mijn dank. Met vriendelijke groeten, Kerim Sahinbas

6609 20 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 2, 2017 om 21:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet doen.

tijger1
door tijger1 - Dec 2, 2017 om 21:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt ook in een relatief korte periode heel veel verlies maken.

Dit is een vraag en antwoord forum en geen adviesbureau voor beleggingen of andere onzin.

Maar persoonlijk zou ik er verre van blijven. Dat Kassa eventueel honderd euro in het water gooit, doet daar echt geen zeer, maar straks bent u er 250 kwijt, lijkt mij vervelend.

ne
door neodutchio - Dec 2, 2017 om 21:48
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Als u denkt dat het zo makkelijk is om geld te verdienen, waarom zijn er nog steeds mensen met weinig geld? En als het zo makkelijk is, waarom zouden de mensen achter deze winsten het geld weggeven? Houden is toch veel leuker?
Het is inderdaad een simpele manier.... om van uw geld af te komen.
Niemand werkt voor niks. Dus wat zijn de kosten en hoeveel van uw inleg gaat gebruikt worden? Wat is een relatief korte periode en hoeveel gegarandeerde winst/rendement gaat u krijgen om uw inleg en kosten eruit te krijgen? U weet het niet? Ik zal u verklappen: de heren aan wie u uw geld toevertrouwd ook niet.

diumenge
door diumenge - Dec 2, 2017 om 21:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit gaat niet over het kopen van bitcoins, wat iedereen voor zichzelf moet weten, maar om zogenaamde software waarmee je de bitcoinmarkt zou kunnen manipuleren.

me
door mein33 - Dec 2, 2017 om 22:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik heb een aanbieding gezien op internet dat ik een minimale investering van 250 Euro in the bitcoincode kan doen en zo in een relatief korte periode veel winst en geld hiermee kan verdienen

Voor € 135,00 lever ik u dezelfde dienst. ;-((

tenormin
door tenormin - Dec 2, 2017 om 22:20
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Bitcoins is alleen attraktief als u geld als water heeft en een flinke strop kan aanvaarden/verwerken. M.a.w U zal niet merken dat u verlies heeft. Net als beleggen etc. Alleen doen als u voldoende pegulanten heeft.

diumenge
door diumenge Dec 2, 2017 om 22:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er zijn mensen die dankzij Bitcoin nu geld als water hebben...

tenormin
door tenormin Dec 2, 2017 om 23:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@diumenge, ook mensen die door Bitcoin nu geen geld als water meer hebben. Zie NRC financial page.

diumenge
door diumenge Dec 3, 2017 om 00:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan zijn ze dom en hebzuchtig geweest.

tenormin
door tenormin Dec 3, 2017 om 00:26
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja en? Kan ik niets aan doen @diumenge.

diumenge
door diumenge Dec 3, 2017 om 12:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik bedoel dat dat niet specifiek aan Bitcoin verbonden is.

tenormin
door tenormin Dec 3, 2017 om 12:20
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dan kunnen we het terugbrengen naar - goedkope merkschoenen uit Verweggistan -. Ook dom en hebberig.

zw
door zwaardvis - Dec 2, 2017 om 22:48
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Bitcoin is IMHO gewoon een piramidespel. De eerste instappers verdienen geld, de laatsten betalen het en het houdt op als er geen nieuwe hebberige dommeriken meer gevonden worden. Er is geen enkele onderliggende waarde of garantie, alleen de hebzucht van anderen. Er komen ook steeds meer van dit soort munten/piramidespelen. Je kunt niet uit het niets miljonair worden. Tenzij je Vincent van Gogh heet en 150 jaar dood bent.

jo
door jorisw Dec 3, 2017 om 09:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het is geen pyramidespel. Dat heeft totaal andere kenmerken.

sjjoppy
door sjjoppy Dec 3, 2017 om 12:30
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Het is er wel mee te vergelijken

diumenge
door diumenge Dec 3, 2017 om 13:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, is er niet mee te vergelijken. Het principe is meer dat er altijd wel een andere is die er meer voor wil betalen, tot de bubbel barst natuurlijk.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 3, 2017 om 01:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als u het naar mij overmaakt, doneer ik het aan kika, dan hebben zieke  mensen toch plezier van uw bijdrage zonder zich te verrijken want dat is hoe het u nu zal vergaan.

aurora1
door aurora1 - Dec 3, 2017 om 02:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet aan beginnen.
Deze rubriek is geen adviesbureau voor dergelijke zaken. Dan moet u even op internet zoeken naar bij welke specialisten u terecht kunt voor advies.

yu
door yuigouhv Dec 19, 2017 om 19:06
1 Antwoorden / Vragen

Lol beginnen met een advies waarna je aangeeft dit geen adviesbureau is. lmao

costnix
door costnix - Dec 3, 2017 om 11:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

HEt zal wel net zo gaan als de handel in tulpenbollen in de 17e eeuw. Het is een zeepbel en die ploft gegarandeerd.

KERIMFS
door KERIMFS Dec 3, 2017 om 13:30
Antwoorden / 1 Vragen

Goedemiddag allemaal.

Hartelijke bedankt voor jullie heldere adviezen en meningen!
Ik had zelf al een slecht voorgevoel over deze Bitcoincode. Is nu vooral bevestigd dat het niet klopt.

Ik waardeer dit ten zeerste dat u allen de tijd heeft genomen mij van advies te voorzien.
Uw adviezen hebben mij voldoende geholpen.

Hartelijke groeten,

Kerim

ma
door manwijf - Dec 3, 2017 om 14:08
574 Antwoorden / 1 Vragen

Tenslotte: het lijkt me voor iedereen die nu wil instappen te laat. Dat had je gelijk moeten doen bij de lancering. Of de waarde nu nog hoger wordt, is maar zeer de vraag.

diumenge
door diumenge Dec 3, 2017 om 14:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Behalve dan dat de koers sinds 12 uur vanmiddag alweer met 250 euro gestegen is... (en weer net zo hard kan dalen of doorstijgen).

Dit had je in januari misschien ook wel gezegd toen de bitcoin op rond de 1.000 euro stond.

ma
door manwijf Dec 7, 2017 om 14:30
574 Antwoorden / 1 Vragen

Ook dat is waar!

gerbera
door gerbera - Dec 3, 2017 om 15:20
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U kunt beter Monopoli kopen, heeft u een heleboel geld waar u zelfs straten mee kunt kopen. Is net ze veel waard als die Bitdingen maar u kan er wel heel veel plezier van hebben.;-)

boppe1943
door boppe1943 - Dec 7, 2017 om 17:43
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Dit lijkt me echt een investering voor beleggers die meer geluk dan wijsheid hebben. Maar ja, als u die 250 euro kunt missen en u bent voor het geluk geboren, waarom niet?

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 30, 2017 om 15:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als dit zou kunnen zou heel Nederland hierin investeren, of dachtt I het u het geheim te kunnen houden als u na € 250 investering € 10.000.000 heeft verdiend.