pv
door pvb Dec 3, 2017 om 08:00
Geldzaken & recht

Bitcoin

Wil gelijk met kassa meedoen om voor 100 € bitcoin te kopen
Waar kan ik dat doen net zoals jullie dat deden.

Mvg Peter

6648 12 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 3, 2017 om 08:41
7187 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt dat het beste aan  Kassa zelf vragen:
https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact

jo
door jorisw - Dec 3, 2017 om 09:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet je eerst afvragen waarom je bitcoins wilt hebben. Momenteel is het niks anders dan een graaitool voor speculanten. Het systeem heeft geen onderliggende waarde zoals traditionele munteenheden en aandelen. De aandelenkoers van een bedrijf is gebaseerd op verwachte inkomsten van het bedrijf en het daarvan afgeleide divident. Bij de meeste bedrijven is dat redelijk goed voorspelbaar. Bitcoins hebben dat totaal niet. Als morgen iedereen uitstapt is er zelfs geen inventaris of producten die te verkopen zijn om nog iets terug te krijgen.

marita5
door marita5 - Dec 3, 2017 om 09:21
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pvb,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/bitcoin-keldert-en-veert-op

https://kassa.bnnvara.nl/dossiers/top-dossier/de-bitcoinhype-8-veel-gestelde-vragen

Waar kan ik dit doen net zoals jullie dit deden ..

Ik doe niks .

ro
door ron503 - Dec 3, 2017 om 09:57
1229 Antwoorden / 0 Vragen

U bent veel te laat want de koers kan maarzo op het hoogtepunt zijn. Voor 100 euro koopt u iets meer dan een honderdste van één bitcoin en dat zet geen zoden aan de dijk. De kans dat de koers nog een keer over de kop gaat is onvoorspelbaar maar mocht dat gebeuren heeft u van 100 euro 200 euro gemaakt. Als het ziet als een leuk spel dan zijn er op internet legio aanbieders van bitcoins te vinden die ook kleine bedragen accepteren dus als u mee wil doen zijn er voldoende mogelijkheden.

tijger1
door tijger1 - Dec 3, 2017 om 09:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als Kassa van de brug springt, doet u dat dan ook?

me
door mein33 - Dec 3, 2017 om 10:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

HA,HA, het gaat hier wel om Bitcoin van chocolade ;-))

diumenge
door diumenge - Dec 3, 2017 om 10:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kassa kocht ze op Coinbase u kunt daar ook een account aanmaken en Bitcoins kopen, dat kan door geld (fiat) op uw rekening bij Coinbase te storten of met een creditcard. De eerste optie duurt wat langer, de tweede is wat duurder. U kunt bijvoorbeeld ook Bitcoin kopen via Litebit.eu, dan kunt u via Ideal betalen, maar de koers op Litebit is een stuk slechter. Er zijn nog veel meer mogelijkheden, maar gezien u vraag zijn zit simpele opties. Succes ermee.

Nb. Het is inderdaad maar de vraag of het slim is om nu in te stappen in BTC, maar misschien is de kans op winst met bitcoin wel groter dan die bij de Staatsloterij.

Aankoopkoers Brecht: € 9.597,80 >> 0,01010752 BTC ( € 100,- minus € 2,99 aankoopkosten >> € 97,01 / € 9.597,80 )
Aankoopkoers op dit moment: € 9.383,67.

aurora1
door aurora1 - Dec 4, 2017 om 11:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

"Jullie"? Nou, daar zit ik niet bij, ik doe niet aan zulke onverstandige zaken. En voor maar 100 euro?
U behoort zeker tot de mensen die stikken van het geld en 100 euro heel gemakkelijk weg kunnen gooien (maar niet heus)?
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=57&t=167631

diumenge
door diumenge - Dec 7, 2017 om 21:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Update :-)

BTC koers op coinbase op dit moment € 13.869,30. Nu verkopen zou zo'n € 138,00 opbrengen. Ofwel 38% winst in minder dan een week...

yu
door yuigouhv - Dec 19, 2017 om 19:03
1 Antwoorden / Vragen

Wat me opvalt is dat het gelijk stil is als de koers alleen maar blijft stijgen =)

Advies: niet kopen. Eerst minimaal een weekend op internet kijken wat Bitcoin en Blockchain nou eigenlijk is =)

jo
door jorisw Dec 22, 2017 om 08:42
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad. Altijd grappig om te zien dat veel mensen iedere keer bij iets nieuws denken dat economische wetten niet meer gelden. Stel je voor dt bitcoinspeculanten van het eerste uur, nu hun bitcoins willen verzilveren.....

sp
door spaarrente.shop - Dec 21, 2017 om 21:07
3 Antwoorden / Vragen

Ik ben zelf paar weken geleden begonnen en wekelijks schrijf ik hier over de voortgang van mijn crypto avontuur. Handelen doe ik bij Coinbase.