rebek
door rebek Apr 18, 2019 om 16:06
Geldzaken & recht

Breeman onderhoud

Breeman is onduidelijk. 
Je krijgt een kaart thuisgestuurd wanneer er een afspraak is. Die verzet je telefonisch. Je ontvangt een kaart thuisgestuurd. Die afspraak gaat niet door, je maakt weer telefonisch een afspraak. Je ontvangt nu geen kaart. Breeman:  U ontvangt van ons altijd een kaart. Ik: nu niet. Breeman: Als u telefonisch een afspraak maakt ontvangt u GEEN kaart. Ik: Waarom de vorige keren na het belletje dan wel? Breeman: Dan hebben we 4 x bij u kennelijk een fout gemaakt. 

Wat moet ik nou verwachten de volgende keer. Wél of Nìet 'n kaartje na telefonische afspraak?


1936 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

me
door mein33 - Apr 18, 2019 om 16:08
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Wie/wat is Breeman ?????????

costnix
door costnix Apr 20, 2019 om 16:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Breman doet onderhoud aan o.a. CV-ketels. De grote concurrent van Feenstra.

me
door mein33 Apr 20, 2019 om 16:37
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Verbazend dat @rebek zelf geen antwoord geeft op deze vraag !
Nu moet iedereen maar aannemen dat het inderdaad om een gasfitter gaat, want er zijn veel meer hondjes die Fikkie heten. ;-))
Concurent van Feenstra, met dezelfde b..........e kwaliteit en service ?

edrick3
door edrick3 - Apr 18, 2019 om 16:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Géén kaart.

tijger1
door tijger1 - Apr 18, 2019 om 16:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Geen idee, ik maak nooit een afspraak met Breeman. Maar dan vraagt u toch de volgende keer gewoon om een kaartje als u dat wilt?

rebek
door rebek Apr 19, 2019 om 23:48
228 Antwoorden / 97 Vragen

Dat is het hem nou juist. Ze zeggen er geen te sturen, doen het toch. Of veels te laat en dan geven ze de schuld aan de posterijen. Zo weet je simpel niet wat je kunt verwachten

tenormin
door tenormin - Apr 18, 2019 om 16:38
16828 Antwoorden / 108 Vragen
1

BMW dealer, fietsverkoper, CV verkoper? Ik ken Breeman niet, En mocht ik een afspraak maken met iemand, telefonisch, daar heeft men dan agenda voor, of uw mobiele telefoon om te noteren.

pe
door peentjes - Apr 18, 2019 om 16:54
421 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vraag het aan Breeman.

tenormin
door tenormin Apr 18, 2019 om 16:56
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft de TS al gedaan. ;-)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 18, 2019 om 17:05
16835 Antwoorden / 202 Vragen
1

Een slechte zaak van dit CV onderhoudsbedrijf Ik hoop niet dat u de 'Italiaanse CV installatie bezit waarvoor het onderhoud nodig en gewenst was.

Maar hoe dan ook, men geeft de fout toe en iemand die nooit fouten maakt leert ook nooit iets.

rebek
door rebek Apr 19, 2019 om 23:45
228 Antwoorden / 97 Vragen

Geen zorgen. Ik heb een andere cv

panter22
door panter22 - Apr 18, 2019 om 19:00
6599 Antwoorden / Vragen
0

Breeman is een onderhoudsbedrijf voor de CV, net als Feenstra,
Je krijgt geen kaartje bij een telefonische afspraak,

costnix
door costnix Apr 20, 2019 om 16:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet juist bellen, als je een kaartje in de bus krijgt Dit om de afspraak te bevestigen. Mailen mag ook.

gerbera
door gerbera - Apr 18, 2019 om 22:05
7360 Antwoorden / 14 Vragen
1

Wat moet ik nou verwachten de volgende keer. Wél of Nìet 'n kaartje na telefonische afspraak?

Gaat het u nu om het al dan niet ontvangen van een kaartje of dat er onderhoud wordt gepleegd. 
Ze geven aan dat na telefonische afspraak geen kaartje verzonden wordt. Zie hier ook het nut niet van in, er is dan neem ik aan toch een datum vastgesteld.

rebek
door rebek - Apr 19, 2019 om 23:43
228 Antwoorden / 97 Vragen
1

Aan de telefoon zeggen ze niets over al dan geen kaartje bij het maken van een afspraak en alle keren heb ik er ook eentje gehad. Tot de laatste keer waarop ze zeiden geen kaartje te sturen die een week na de afspraak toch nog via de normele post binnenkwam.

Waar het mij om gaat, ze zei: De systemen lopen langs elkaar heen, wat ook blijkt hieruit, maar het is NIET de bedoeling dat je na een telefonische afspraak een kaartje krijgt. Die ik wel 4 x heb gehad. 
Erg overzichtelijk wordt het er niet op zo

tijger1
door tijger1 - Apr 19, 2019 om 23:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Is toch allemaal geen probleen? Als ze maar komen als u een afspraak hebt gemaakt.

jo
door jorisw Apr 20, 2019 om 15:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat was mijn gedachte ook. Hoeveel moeite is het om de afspraak zelf in je agenda te zetten zoals je dat ook met anderen dingen doet die je moet onthouden.

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2019 om 12:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Dit is echt een probleem zoeken waar het niet is. Wat maakt het nou uit of je die kaart wel of niet krijgt?

aurora1
door aurora1 - Apr 20, 2019 om 16:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Maakt u nu weer een probleem waar geen probleem is?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Yo
Yoshi Vermeulen - Jul 3, 2023 om 12:57
Computers & telefonie

Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus

Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton,  maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer

ch
chantal@ - Apr 23, 2024 om 13:10
Geldzaken & recht

Telegraaf abonnement

DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,

In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen.

Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.

Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er beta ... Lees meer