door rebek 18 apr. 2019 om 16:06
Geldzaken & recht

Breeman onderhoud

Breeman is onduidelijk. 
Je krijgt een kaart thuisgestuurd wanneer er een afspraak is. Die verzet je telefonisch. Je ontvangt een kaart thuisgestuurd. Die afspraak gaat niet door, je maakt weer telefonisch een afspraak. Je ontvangt nu geen kaart. Breeman:  U ontvangt van ons altijd een kaart. Ik: nu niet. Breeman: Als u telefonisch een afspraak maakt ontvangt u GEEN kaart. Ik: Waarom de vorige keren na het belletje dan wel? Breeman: Dan hebben we 4 x bij u kennelijk een fout gemaakt. 

Wat moet ik nou verwachten de volgende keer. Wél of Nìet 'n kaartje na telefonische afspraak?


667 13 Rapporteer
me
door mein33 - 18 apr. 2019 om 16:08
4314 Antwoorden / 23 Vragen
0

Wie/wat is Breeman ?????????

door costnix 20 apr. 2019 om 16:12
2868 Antwoorden / 1 Vragen

Breman doet onderhoud aan o.a. CV-ketels. De grote concurrent van Feenstra.

me
door mein33 20 apr. 2019 om 16:37
4314 Antwoorden / 23 Vragen

Verbazend dat @rebek zelf geen antwoord geeft op deze vraag !
Nu moet iedereen maar aannemen dat het inderdaad om een gasfitter gaat, want er zijn veel meer hondjes die Fikkie heten. ;-))
Concurent van Feenstra, met dezelfde b..........e kwaliteit en service ?

door edrick3 - 18 apr. 2019 om 16:09
26838 Antwoorden / 85 Vragen
1
door tijger1 - 18 apr. 2019 om 16:11
38412 Antwoorden / 21 Vragen
0

Geen idee, ik maak nooit een afspraak met Breeman. Maar dan vraagt u toch de volgende keer gewoon om een kaartje als u dat wilt?

door rebek 19 apr. 2019 om 23:48
136 Antwoorden / 80 Vragen

Dat is het hem nou juist. Ze zeggen er geen te sturen, doen het toch. Of veels te laat en dan geven ze de schuld aan de posterijen. Zo weet je simpel niet wat je kunt verwachten

door tenormin - 18 apr. 2019 om 16:38
14792 Antwoorden / 87 Vragen
1

BMW dealer, fietsverkoper, CV verkoper? Ik ken Breeman niet, En mocht ik een afspraak maken met iemand, telefonisch, daar heeft men dan agenda voor, of uw mobiele telefoon om te noteren.

pe
door peentjes - 18 apr. 2019 om 16:54
241 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vraag het aan Breeman.

door tenormin 18 apr. 2019 om 16:56
14792 Antwoorden / 87 Vragen

Heeft de TS al gedaan. ;-)

door heremietkreeft - 18 apr. 2019 om 17:05
9690 Antwoorden / 156 Vragen
1

Een slechte zaak van dit CV onderhoudsbedrijf Ik hoop niet dat u de 'Italiaanse CV installatie bezit waarvoor het onderhoud nodig en gewenst was.

Maar hoe dan ook, men geeft de fout toe en iemand die nooit fouten maakt leert ook nooit iets.

door rebek 19 apr. 2019 om 23:45
136 Antwoorden / 80 Vragen

Geen zorgen. Ik heb een andere cv

door panter22 - 18 apr. 2019 om 19:00
2778 Antwoorden / Vragen
0

Breeman is een onderhoudsbedrijf voor de CV, net als Feenstra,
Je krijgt geen kaartje bij een telefonische afspraak,

door costnix 20 apr. 2019 om 16:15
2868 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet juist bellen, als je een kaartje in de bus krijgt Dit om de afspraak te bevestigen. Mailen mag ook.

door gerbera - 18 apr. 2019 om 22:05
4895 Antwoorden / 6 Vragen
1

Wat moet ik nou verwachten de volgende keer. Wél of Nìet 'n kaartje na telefonische afspraak?

Gaat het u nu om het al dan niet ontvangen van een kaartje of dat er onderhoud wordt gepleegd. 
Ze geven aan dat na telefonische afspraak geen kaartje verzonden wordt. Zie hier ook het nut niet van in, er is dan neem ik aan toch een datum vastgesteld.

door rebek - 19 apr. 2019 om 23:43
136 Antwoorden / 80 Vragen
1

Aan de telefoon zeggen ze niets over al dan geen kaartje bij het maken van een afspraak en alle keren heb ik er ook eentje gehad. Tot de laatste keer waarop ze zeiden geen kaartje te sturen die een week na de afspraak toch nog via de normele post binnenkwam.

Waar het mij om gaat, ze zei: De systemen lopen langs elkaar heen, wat ook blijkt hieruit, maar het is NIET de bedoeling dat je na een telefonische afspraak een kaartje krijgt. Die ik wel 4 x heb gehad. 
Erg overzichtelijk wordt het er niet op zo

door tijger1 - 19 apr. 2019 om 23:59
38412 Antwoorden / 21 Vragen
1

Is toch allemaal geen probleen? Als ze maar komen als u een afspraak hebt gemaakt.

jo
door jorisw 20 apr. 2019 om 15:26
4062 Antwoorden / 1 Vragen

Dat was mijn gedachte ook. Hoeveel moeite is het om de afspraak zelf in je agenda te zetten zoals je dat ook met anderen dingen doet die je moet onthouden.

door diumenge - 20 apr. 2019 om 12:18
10428 Antwoorden / 13 Vragen
1

Dit is echt een probleem zoeken waar het niet is. Wat maakt het nou uit of je die kaart wel of niet krijgt?

door aurora1 - 20 apr. 2019 om 16:42
13619 Antwoorden / 6 Vragen
1

Maakt u nu weer een probleem waar geen probleem is?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wi
Wilmpje - 21 jul. 2019 om 13:17
Geldzaken & recht

Kan iemand me helpen met een voorbeeldbrief onderhandse geldlening.

Kan iemand me helpen met een voorbeeldbrief onderhandse geldlening.

M.V.G
wilmpje
Lees meer

ta
tarwe15 - 21 jul. 2019 om 09:27
Computers & telefonie
Probleem Canon Pixma MP 230 printer

Probleem Canon Pixma MP 230 printer

Heb iets geprint,maar de inkt was bijna op. Deze functie hoef ik niet meer,maar als ik iets wil scannen blijven lampjes van inktcartridges [b en c]
branden. Dit krijg ik niet gereset [aan/uit knop en rode knop gelijktijdig 10 sec ingedrukt houden]
Als ik scan krijg ik de volgende melding [zie bijlage] terwijl scanner verbonden is met PC en kabel niet defect is,daar hij nog met die kabel ... Lees meer

ba
bakkm - 29 jan. 2019 om 11:43
Vakantie & reizen

Klacht inzake claim afhandeling SGR/ANVR

Heeft er iemand, ervaring of ook klachten over het afhandelen van klachten/reizen door de SGR. Na het faillissement van Travelbird heeft SGR alle gemaakte reizen voor de toekomst geannuleerd. Vervolgens hebben klanten de mogelijkheid gehad om hun claim in te dienen. Daarna, verdwijnt alle communicatie in een zwart gat. Mail, telefoontjes naar de SGR worden niet beantwoord. Ook het indien van een k ... Lees meer