lu
door ludotje Oct 23, 2020 om 14:26
Geldzaken & recht

Cashback Velux geldig voor mijjn ramen?

Ik heb 3 tuimelramen laten plaatsen. Het zijn GGU CK02 ramen. Gewoon in een dak, dus niet in een dakkapel. Ik heb me opgegeven voor de cashback actie 70 euro per 2e raam. Ik ging ervanuit dat ik 140 euro terug zou krijgen, maar volgens Velux niet. GGU CK02 zou niet mee doen. Ik lees dat echter niet in onderstaand stukje over uitsluitingen. Tenzij de ";" betekend dat alle CK02 ramen erbuiten vallen?

6. Het cashback bedrag is geldig vanaf elk 2e geplaatst VELUX dakraam of VELUX lichtkoepel binnen dezelfde productcategorie. Voor elk 2e of meer geplaatst VELUX dakraam ontvangt u €70 per dakraam. • De cashback is geldig op: tuimelvensters (GGL, GGU), uitzettuimelvensters (GPL, GPU), INTEGRA® dakramen (GGL. GGU, GPU), daglichtsystemen (GIL, GIU, VFE, VIU), 3-in-1 studio dakraam (één studio dakraam bevat 3 dakramen) (GGLS), CABRIO® balkonvensters (bevat 2 dakramen) (GDL) en dakterrasvensters (bevat 2 dakramen (GEL). • Uitgezonderd van deze actie zijn: VELUX dakramen geplaatst in een dakkapel (basis, serre of partneroplossing); vensters met grootte CK01, CK02, CK04, Y21, Y23, ramen met glas _70Q (tuimelvenster met veiligheidsglas en PKVW keurmerk); en koude kamer venster type VTL, GVK, GVT

1044 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 23, 2020 om 14:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lijkt mij vrij duidelijk dat alle vensters met grootte CK02 uitgezonderd zijn van de actie.

ch
door chrisl31 - Oct 23, 2020 om 14:47
1 Antwoorden / Vragen

";" = pause; dus in dit geval betekend het  "en"

sira
door sira Oct 23, 2020 om 18:20
2287 Antwoorden / 24 Vragen

";" = pause

De puntkomma is geen pauze. De komma is het pauzeteken of anders gezegd: een rustpunt in een zin.
Een puntkomma wordt gebruikt indien de zin vóór en de zin ná het puntkommateken met elkaar te maken hebben (samenhang). Ook wordt het gebruikt bij opsommingen. Puntkomma mag ook vervangen worden door een punt.

lu
door ludotje - Oct 23, 2020 om 15:10
6 Antwoorden / 2 Vragen

Hartelijk dank voor de reacties. Duidelijk. Geen cashback dus.

Groeten .... Ludo

tijger1
door tijger1 - Oct 23, 2020 om 16:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er staat toch dat uw type uitgezonderd is CK02.

rj
door rjw Oct 23, 2020 om 17:19
3236 Antwoorden / 5 Vragen

De verwarring ging om de ;. Ik denk dat de opmaak van de tekst een beetje vernaggeld is dat en dat dit subbullets hadden moeten zijn.

Iv
door Ivo W - Oct 23, 2020 om 20:49
727 Antwoorden / Vragen

Ik lees in de tekst vrij duidelijk dat ramen van het formaat CK02 zijn uitgesloten van de actie. Dus ook de GGU-CK02 telt niet mee.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Oct 23, 2020 om 21:18
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik vind die  modellen en lange verhaal niet bepaald duidelijk.
ook 2e raam dus 3e niet of wel?
Dit kost ze  meer omzet dan ze verdienen,  en  ik koop wel weer elders....

Alle ramen met korting of hard weglopen.

gerbera
door gerbera - Oct 23, 2020 om 22:26
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Edit;
.Snetver, was weer geen enkele reactie te zien bij het openen van de vraag en mijn zelfde reactie staat hierboven al.

sira
door sira Oct 24, 2020 om 11:25
2287 Antwoorden / 24 Vragen

Ja er is weer van alles mis. Ik krijg de ene keer wel melding bij een reactie, maar de andere keer weer niet. Oh ja, en je moet je lap tekst weer kopiëren voor het verzenden, anders ben je alles kwijt en kun je weer opnieuw beginnen.