Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 17, 2022 om 13:21
Geldzaken & recht
Casino777 houdt zich niet aan de wet?

Casino777 houdt zich niet aan de wet?

Beste mensen,

Ik speelde op Unibet toen zij een licentie kregen van de Kansspelautoriteit, had er vertrouwen in dat het wel goed gereguleerd zou zijn. Heb een aantal keren winst geboekt bij Unibet en binnen enkele seconden uitbetaald gekregen. Ik keek rond op het internet en kwam meerdere online casinos tegen in NL, bij velen kon ik niet registreren met een niet Nederlands IBAN. Deze informatie kreeg ik van te voren te weten, uiteindelijk kwam ik Casino777 tegen zij accepteerden mijn Revolut IBAN wel en werd dus volledig geverifieerd. In de vorige maanden veel gestort zonder geluk. Kan gebeuren. Eind september win ik een leuk bedrag die ik vervolgens wil laten uitbetalen, nu ineens beginnen er problemen. Volgens de klantenservice kan er onder geen omstandigheden uitbetaald worden naar de rekening die ik opgegeven had tijdens de registratie, maar ik ben goedgekeurd ermee denk ik dan. Ik moest over allerlei obstakels springen, mailtjes sturen naar de manager met uitleg over de situatie, geen gehoor voor weken. Ze waren letterlijk spelletjes aan het spelen met mij, uiteindelijk 19 oktober een klacht ingediend bij de klachtenafdeling van Casino777. Toen kreeg ik te horen dat ze "problemen hebben met uitbetalen naar Revolut" Dat is toch heel iets anders dan "helemaal niet kunnen uitbetalen". Probleempjes kunnen opgelost worden, Casino777 zei dat ze hen best zouden doen om het geld spoedig over te maken op mijn Revolut rekening, ik wachtte rustig langer dan 6/7 weken. Uiteindelijk vond ik het te lang duren en na wat onderzoeken kwam ik erachter dat ik een hele lange tijd geleden een Belgische rekening had geopend. Na wat mailverkeer hebben ze die toen geverifieerd, op die rekening zou ik uitbetaald krijgen vanaf 22 november werd ik beloofd, uiteindelijk hebben ze 24 november volgens hen een uitbetaling gedaan. Volgens hen zou het 3-5 dagen duren voordat het geld zou verschijnen op de rekening, meerdere malen heb ik contact opgenomen met de Customer Support die mij verzekerden dat alles goed was en ik het spoedig zou ontvangen. Na het verstrijken van de termijn nam ik weer contact op en waren ze ineens niet meer zo aangenaam, ze deden heel geïrriteerd en ongeïnteresseerd in de chat. Ik moest een bank statement opsturen en ze zouden contact opnemen met de financiële afdeling voor meer info. Dat was meer dan een week geleden. We zijn nu bijna weer 2 weken voorbij na mijn laatste mail naar hen waarin ik dit vermelde;

"Geachte Casino777 medewerker(s),

 

Op dit moment heb ik nul aan welgemeende excuses.

Ik hoor hetzelfde bandje al weken achter elkaar draaien. Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het geld overgemaakt is. Wanneer ik om transparantie vraag en bewijs van transactie wordt de chat abrupt afgebroken. Ik vind het zeer schandalig dat dit überhaupt gebeurt en er een heel lakse houding tegenover staat. Dit zou niet de gang van zaken moeten zijn met een casino die een licentie heeft van de KSA. 

We gaan nu al weer naar de 2e week van December, zeer triest dit. Nu is het dat jullie zogenaamd weer contact hebben opgenomen met de afdeling. Terwijl die allang gecontacteerd zou worden na mijn mail een week geleden. Ik zal zien met wat voor smoes er straks weer gesmeten gaat worden."

Ik kan niet geloven dat een online casino dit gewoon kan doen in NL terwijl ze gereguleerd worden door de Kansspelautoriteit. Ik wacht nu al bijna meer dan 3 maanden op het geld en ze negeren mij nu via de email en klantenservice chat wordt abrupt afgebroken. Ik zit nu in het buitenland en weet niet meer wat ik kan doen, vandaar dat ik hier op dit forum dit bericht plaats. Ik voel mij voorgelogen door de medewerkers van Casino777, aan het lijntje gehouden en genegeerd.

8207 24 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 17, 2022 om 13:39
16906 Antwoorden / 202 Vragen
13

IUndien u van mening bent dat men zich niet aan de wet houden is mijn advies: hier melden https://kansspelautoriteit.nl/contact/ (zie hetgeen in de eereste katern links boven staat). 


Topantwoord

tenormin
door tenormin - Dec 17, 2022 om 13:43
16890 Antwoorden / 108 Vragen
11

Ik zou dit in zijn geheel dan maar doorsturen aan Casino 777. Kan men gelijk de site lezen waarop u deze klacht heeft gedeponeerd.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 19, 2022 om 15:20
5 Antwoorden / 5 Vragen

Ze hebben mijn account geblokkeerd..

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate - Dec 17, 2022 om 15:08
5 Antwoorden / 5 Vragen
0

Heel makkelijk om te zeggen dat ik contact moet opnemen met een afdeling die ineens niet meer reageert.

pe
door pebk Jun 7, 2023 om 16:34
594 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zo een vermoeden dat Amber u niet verder kan helpen. Ze zegt namelijk "Ik kan je niet verder helpen. Als ik het kon zou het minder moeite zijn om je direct te helpen". Heel vervelend, maar ze kan het niet. Voord e consument is het heel vervelend, maar vanuit een organisatie wel zo veilig dat niet iedereen bij alle informatie kan.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Dec 17, 2022 om 15:54
11590 Antwoorden / 15 Vragen
10

Hallo Machurian Candidate , 

U bent niet de enige , lees deze klachten , klik op de rode regel. 

https://nl.trustpilot.com/review/casino777.nl 

Lees hier Art 21 van de voorwaarden : 

https://www.casino777.nl/algemene-voorwaarden

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 17, 2022 om 16:11
5 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zag die review van ene "Sergej" die ook met dezelfde praktijken te maken heeft. Hopelijk ziet hij deze post. En elk ander persoon die dit ook meemaakt.

Ik heb allang een officiële klacht ingediend die nu afgesloten is want ze hadden "uitbetaald" 
Ze moeten zich diep schamen dat ze dit mensen aandoen.

marita5
door marita5 Dec 17, 2022 om 16:15
11590 Antwoorden / 15 Vragen

Dan zoals @heremietkreeft aangeeft , klacht indienen bij kansspelautoriteit , staat ook in de voorwaarden .Ik weet niet of het hetzelfde is , maar als u kijkt naar klachten over casino777be , daar zijn meer mensen die niet uitbetaald worden .

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 17, 2022 om 16:33
5 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb al een aantal keer een klacht ingediend bij de Kansspelautoriteit. Je hoort er niks van terug omdat ze geen terugkoppeling geven.

marita5
door marita5 Dec 17, 2022 om 16:39
11590 Antwoorden / 15 Vragen

Dit staat ook op de site van kansspelautoriteit https://kansspelautoriteit.nl/contact/probleem-melden/

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 17, 2022 om 16:51
5 Antwoorden / 5 Vragen

Tja juridisch loket heb ik ook al om advies gevraagd, we hadden dus samen het mailtje opgesteld en opgestuurd naar Casino777 op 19 oktober. Toen gaf Casino777 gehoor, of daar leek het op toen ze toch uiteindelijk uit gingen betalen. Nu bijna bijna weer een maand verder sinds ze claimen het geld overgemaakt te hebben nog niets..

marita5
door marita5 Dec 17, 2022 om 16:55
11590 Antwoorden / 15 Vragen

Oh , dit wordt een gebed zonder end .

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 17, 2022 om 17:39
5 Antwoorden / 5 Vragen

Online gokken zou een van de zwaarst gereguleerde sectoren moeten zijn maar ik merk er niks van als ze dit toch gewoon kunnen doen. Het kan niet zo zijn dat men duizenden stort zonder problemen maar wanneer er eens uitbetaald moet worden casinos spelletjes gaan spelen om uitbetaling uit te rekken. Het grappige is dat ik dit nooit heb meegemaakt bij Maltese casinos. Werd altijd netjes uitbetaald binnen de afgesproken tijd.

marita5
door marita5 - Dec 17, 2022 om 17:14
11590 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Marchurian Candidate , 

Benedenaan de site zie ik staan : Casino de Spa NV is gevestigd te Rue Royale 4 , 4900 Spa , Belgie . 

Neem eens contact op met ECC , niet geschoten is altijd mis , zie deze link en scroll voor contact helemaal naar beneden . 

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 17, 2022 om 17:27
5 Antwoorden / 5 Vragen

Dankjewel voor deze link :)

marita5
door marita5 Dec 17, 2022 om 18:09
11590 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , suc6

Co
door Cor0789 - Dec 18, 2022 om 20:41
27 Antwoorden / 5 Vragen
0

Dat het lang duurt voordat je uitbetaling op je rekening staat is bij de meeste Nederlandse online casinos. Alleen Unibet, Kansino en Betcity betalen per omgaande uit in principe. Hoewel hogere bedragen van meer dan € 1.000,-- vaak langer duren. Worden dan in de wacht gezet. Je moet zelf daarop reageren als dat langer dan een dag duurt. Dan werd het bij mij snel opgelost bij o.a. HC en Betcity.

Wat bij u is gebeurd is absurd. Mijn ervaring met de KSA is prima dus begrijp niet zo goed waarom dat bij u ook fout gaat.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 18, 2022 om 21:05
5 Antwoorden / 5 Vragen

Bij Unibet een mega groot bedrag gewonnen en het stond binnen seconden zonder poespas op mijn rekening, dit bedrag bij Casino777 gaat om 1400 euro wat een loutere bedrag moet zijn voor een casino die miljoenen winst maakt per jaar. Ze moeten zich diep schamen. Het zou mooi zijn als Kassa hier aandacht aan schenkt, er zullen vast veel meer mensen kampen met ditzelfde probleem maar die niet op het internet erover schrijven.

justmeagain
door justmeagain Dec 18, 2022 om 23:55
623 Antwoorden / 8 Vragen

Kassa gaat hier geen aandacht aan besteden. Het hele gokken krijgt zo min mogelijk aandacht op tv en in de media en dat is terecht. 
Kassa gaat niets faciliteren wat verslaving in de hand zou kunnen werken.

Co
door Cor0789 Dec 19, 2022 om 00:23
27 Antwoorden / 5 Vragen

Heb je de redactie hierover benaderd? Op het forum reageren ze niet.


Co
door Cor0789 Dec 19, 2022 om 00:26
27 Antwoorden / 5 Vragen

Justmeagain. Wat heeft dit met verslavingen te maken? 

Dit is juist een voorbeeld hoe een consument belazerd wordt. Daar zou Kassa wat mij betreft best aandacht aan mogen besteden

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 19, 2022 om 18:15
5 Antwoorden / 5 Vragen

Het zou goed zijn als Kassa licht zou schijnen op praktijken die online casinos uithalen bij spelers. Misschien dat dit ervoor zou zorgen dat mensen afschrikken.

mo
door mof - Dec 19, 2022 om 10:58
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

De kansspelauthoriteit houdt zich denk ik voornamelijk bezig of het casino eerlijk speelt, dwz. de aangeboden spellen ook daadwerkelijk aan random generatoren hangen en u dus een eerlijke winst/verlieskans bieden. Geen "verzwaarde dobbelstenen" etc.
Voor de betalingen geldne denk ik de normale regels voor internet diensten. Zij zullen u uiteindelijk uw winst moeten uitbetalen als u een in de EU geaccepteerd IBAN heeft.

Topantwoord

Co
door Cor0789 - Dec 19, 2022 om 17:19
27 Antwoorden / 5 Vragen
10

Manchurian, als het casino beweert dat zij het geld hebben overgemaakt op een bepaalde datum dan is het toch gemakkelijk te bewijzen met een kopie van de bij - en afschrijvingen van de 10 dagen daarna van jou bankrekening?

Ik zou die kopie aan KSA sturen. En omdat het inmiddels heel lang heeft geduurd aangifte doen bij politie. Of dat  ook digitaal kan vanuit het buitenland waar jij verblijft weet ik niet. Maar zou wel naar die mogelijkheden kijken.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 19, 2022 om 18:13
5 Antwoorden / 5 Vragen

Inmiddels hebben ze mijn account geblokkeerd, kan niet meer inloggen..

Co
door Cor0789 Dec 19, 2022 om 19:47
27 Antwoorden / 5 Vragen

Maar ik neem toch aan dat je de gegevens wel ergens hebt bewaard? En je bankrekening kun je toch wel openen?

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 21, 2022 om 08:20
5 Antwoorden / 5 Vragen

Nu kan ik ineens weer inloggen en heeft de klantenservice mij gezegd dat ze een mail gaan doorzetten naar de desbetreffende afdeling met hoge prioriteit maar ik zie nog geen mail..
Straks is er weer een week voorbij.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Dec 21, 2022 om 08:23
5 Antwoorden / 5 Vragen

De klachtenafdeling die vroeger wel reageerde negeren mijn mails nu al voor 7/8 dagen.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate - Dec 21, 2022 om 16:44
5 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sinds 27-28 november vraag ik waar de overschrijving blijft nu weer bijna een maand verder nog niets te zien. Daarvoor was het "ja, je krijgt het binnen 3-5 werkdagen op je rekening" nu is het dat ze al weken contact opnemen met de financiële afdeling.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate - Dec 22, 2022 om 19:35
5 Antwoorden / 5 Vragen
0

Casino777 heeft gezegd uit te betalen op mijn Revolut rekening de storing die ze hadden is verholpen, heb vandaag een mailtje ontvangen. We zullen zien.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate - Dec 23, 2022 om 14:23
5 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik heb zojuist het volledige bedrag ontvangen! Casino777 heeft het goed afgehandeld alhoewel in mijn geval het iets langer duurde. Maar het is eindelijk achter de rug!

Li
door Lieke90 - Jun 7, 2023 om 14:21
2 Antwoorden / Vragen
0

In deze casino review https://www.nederlandsecasinoreviews.nl/777-casino-review/ staat ook al dat je moet letten op de betaalmethode bij 777. 
Vreemd dat de andere online casino's hier geen problemen mee lijken te hebben. Ik zou zelf vooral dat soort reviews eerst lezen zodat je weet hoe het zit, en je op basis daarvan een goed casino kunt kiezen.

pe
door pebk - Jun 7, 2023 om 16:36
594 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat is pas een echt gokbedrijf. Je kunt winnen en toch is het nog een verrassing of je je winst ook krijgt. Het geeft een extra dimensie.

Maar serieus; Bedankt voor de terugkoppeling dat je het ook werkelijk hebt ontvangen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ja
Janusvm - Jul 21, 2024 om 12:55
Computers & telefonie

Uefa voetbal

Als ik het goed begrijp worden de wedstrijden van Nederlandse clubs niet meer op open kanalen uitgezonden alleen maar bij ziggo en ziggo go. 
Hoe moet het nu bij mensen, ouderen die geen smartphone of smart tv hebben?
Die kunnen dus geen voetbal meer kijken.
Hoe dit op te lossen? Lees meer

Su
Sunny.1976 - Jul 21, 2024 om 13:15
Geldzaken & recht

Verzekeraar berekend jarenlang verkeerde premie. Wie is verantwoordelijke

Afgelopen maart is mijn nieuwe rentevaste periode ingegaan van mijn hypotheek. Deze ging omhoog. 
Pas kreeg ik bericht van mijn bijbehorende levensverzekering (heb spaarhypotheek) dat de verzekering meer dan verdubbelde. 
Uiteindeljk bleek dat de bij eerdere veranderingen van rentevasteperiode de bijbehorden verzekering niet aangepast was.
Na navragen bleek ik 15.000 euro te weini ... Lees meer

Ha
HaaJee - Jul 19, 2024 om 16:23
Geldzaken & recht

‘Mag de Testamentair Executeur zomaar privébericht doorsturen naar iedereen

Mama pas overleden,  stuur haar een privé mail
Was ook al niet welkom op mijn moeders uitvaart,  moest het maar volgen via een link op de telefoon. 
Was geen ruimte voor de rolstoel,  was tijdens de wekelijkse boodschappen voor Mama overvallen door meerdere hersenbloedingen en meerdere herseninfarcten,  nu 100% gehandicapt. 
Mag mijn zus, Testamentair executeur mijn privéema ... Lees meer