ma
door math102 May 22, 2019 om 06:45
Geldzaken & recht

Coderingvrij

Hallo,

Ik ben sinds deze week in contact gekomen met Coderingvrij die helpt met het weg halen of proberen weg tehalen van een Negatieve BKR registratie.
Ik ben niet bekened met deze site van hun hebben jullie hier eerder van gehoord ?

17231 12 Rapporteer

costnix
door costnix - May 22, 2019 om 07:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom regels u dit niet bij het BKR zelf? Al die schimmige bureautjes doen dit hier ook.
https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/wat-moet-ik-doen-om-een-negatieve-registratie-te-verwijderen
En het is GRATIS.

panter22
door panter22 - May 22, 2019 om 08:44
6599 Antwoorden / Vragen

Een negatieve codering verdwijnt in de regel na 5 jaar. Dus je moet even geduld hebben voor je weer financiele verplichtingen aan kunt gaan. Wat kan een buro daaraan veranderen wat jij zelf niet kunt? Zij kunnen de codering niet wegpoetsen. Zij kunnen de kredietverstrekker vragen de codering weg te laten halen. Dat kun je zelf ook. Zeker als je al een paar jaar schuldenvrij bent en flink gespaard hebt.
Hier vind je de coderingen:
https://www.bkr.nl/veelgestelde-vragen/wat-betekenen-de-coderingen-op-mijn-overzicht

tijger1
door tijger1 - May 22, 2019 om 08:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat ern zondegeld.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 22, 2019 om 10:01
16778 Antwoorden / 202 Vragen

niet mee in zee gaan!

marita5
door marita5 - May 22, 2019 om 11:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen
edrick3
door edrick3 - May 22, 2019 om 12:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hebben jullie hier eerder van gehoord ?

Ja. Niet aan beginnen! Commercie!
Zie laatste link van marita5 ter info.

marita5
door marita5 May 22, 2019 om 12:18
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , De klacht op klachtenkompas meteen betalen € 3800,- wat èèn kapitaal en dan nog niks doen .

edrick3
door edrick3 May 22, 2019 om 12:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Moet je zeker eerst een krediet voor afsluiten en dan verdwijnt die BKR zeker niet. ;-)

marita5
door marita5 May 22, 2019 om 12:23
11495 Antwoorden / 15 Vragen

U slaat de nagel op de kop .

Th
door Thijs124 - Jul 5, 2019 om 10:10
289 Antwoorden / Vragen

En Marcel Lange vangt zeker het geld van coderingsvrij en heeft daar zijn huis van betaald!
Dit is je gratis reclameblok?

audb
door audb - Jul 5, 2019 om 16:13
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Ga naar https://www.bkr.nl/inzage-in-uw-kredietoverzicht en log daar in via je bank (Idin/bankpas)en kijk op er nog een schuld open staat en zoja dan ook even controlleren hoelang dat er al staat.

Verdere informatie is ook op de website te vinden.

kennethkho@yahoo.com
door kennethkho@yahoo.com - Aug 1, 2019 om 16:55
1 Antwoorden / Vragen

Hallo allen,

Ik ben het er helemaal mee eens dat veel malafide juristen bedrijfjes zijn die alleen maar op je geld uit zijn en zich niet 100% inzetten om jouw BKR status te verwijderen.

Ik heb zelf een BKR Status met code A-3. Dit is helaas een onterechte status. Daar dit niet mijn dagelijkse bezigheid is had ik hier tot dusver NUL ervaring mee. Ik ben met het bedrijf "Coderingvrij" in zee gegaan om de BKR - status aan te vechten. Je komt in een email / administratie oorlog met een incasso bureau terecht en dan is het maar beter om een partner aan je zijde te hebben die begrijpt hier het werkt. CoderingVrij is hier een zeer geschikte partner voor.

BKR is een STICHTING opgericht door de banken zelf. De meeste mensen denken dat de BKR een onafhankelijke organisatie is. Sommigen denken zelfs dat het van de overheid is. Dat is het dus niet!

Incasso bureaus zullen vaak mensen afwimpelen met een standaard briefje. Vaak zie je dan ook dat dit briefje niet eens met een naam is ondertekend, maar algemeen. Zeer frapant voor iemand die een belangrijke beslissing maakt voor jouw financiële situatie.

CoderingVrij weet hoe dit spel gespeeld wordt en kan ook een reële inschatting maken van de kans van slagen voor jouw persoonlijke casus.

Mijn aanvraag is nu helaas verworpen door "Vesting Finance" met eigenlijk geen reden. Veel mensen geven hier op omdat het allemaal zo officieel en lastig lijkt. Echter CoderingVrij heeft mij in een persoonlijk gesprek bij hun op kantoor uitgelegd hoe de zaak in elkaar zit en wat de vervolgstappen kunnen zijn om Vesting Finance alsnog om te krijgen.

Wij zijn nu bezig met een dagvaarding voor mijn casus.

Th
door Thijs124 Aug 1, 2019 om 17:03
289 Antwoorden / Vragen

En nu krijg je helemaal gratis spam vanuit de hele wereld gestuurd omdat je hier je mailadres openbaar vermeld.
Hopelijk krijg je van coderingsvrij genoeg betaald voor deze reclame om al die spam te ontvangen.
Je laat je behoorlijk meppen door coderingsvrij

panter22
door panter22 Aug 1, 2019 om 17:16
6599 Antwoorden / Vragen

Dit is gewoon een reklameboodschap,
Ts heeft niet aan zijn verplichting om (op tijd ) af te lossen voldaan. De code afboeking of kwijtschelding mag dan wel niet kloppen, maar als je op tijd betaalt, krijg je een dergelijke codering niet. Dat is kennelijk de normaalste zaak van de wereld. Nu heeft hij ineens honderden euro's om dit buro in te huren om weer een nieuwe lening aan te gaan.

Th
door Thijs124 Aug 1, 2019 om 20:28
289 Antwoorden / Vragen

Een dagvaarding, een deurwaarder om te laten betekenen, een advocaat, de rechtbank. Ik snap wel dat er een lening nodig is!

tenormin
door tenormin Aug 1, 2019 om 21:22
16817 Antwoorden / 108 Vragen

Wat een ontzettend dom gemekker van @kenneth met zijn e-mail adres. Krijg je ook nog geld om deze rotzooi hier neer te zetten? Inclusief je absoluut onjuiste verhaaltje. Bull shit is het enige wat ik kan bedenken.

ra
door radhachancy - Sep 13, 2019 om 18:43
1 Antwoorden / Vragen

Codering vrij niet intrappen
Vanaf april bezig gouden bergen beloofd komt niks uit.degeen die met mij bezig was ging op vakantie en heft niks voor kunnen doen.
Met mijn kracht zijn ze gaan schrijven en uiteindelijk was niet gelukt.niet doen jrijgt spijt van je 340 euro 1e betaling.