De
door Deleted Oct 26, 2021 om 23:49
Geldzaken & recht

Consumenten over "Mijn Albert Heijn Premium"

Wat vonden en/of vinden we van "Mijn Albert Heijn Premium" [https://premium.ah.nl/]? Waarom was en/of is er een drempel van EUR 12,= per jaar voor "Mijn AH Premium"?

8207 10 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 26, 2021 om 23:57
2055 Antwoorden / Vragen

Je betaalt wat extra en je krijgt wat extra. Als je denkt dat het loont moet je het doen en anders niet. Ik vind er niets anders van dan een leverancier die iets aanbied, zo ongeveer het meest niet spannende dat er bestaat.

getty
door getty - Oct 27, 2021 om 08:06
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Want?

panter22
door panter22 - Oct 27, 2021 om 08:26
6599 Antwoorden / Vragen

[edit niet inhoudelijke bijdrage weggehaald - redactie]

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 27, 2021 om 10:51
16845 Antwoorden / 202 Vragen

M.b.t. de door u genoemde drempel? Daar zal men in Zaanstad wel antwoord op kunnen gegeven. En wat ik er van vindt? Geen idee, ik benut het niet. Ik ben al dik tevreden met mijn bonusbox.

De
door Deleted - Oct 27, 2021 om 19:04
7 Antwoorden / 2 Vragen

Tegen welke prijs werden en/of worden (al dan niet gevoelige) gegevens over (levens)middelen aan "Koninklijke Ahold Delhaize NV" verkocht?

lo
door lovewinnie - Oct 27, 2021 om 19:11
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Snap het niet helemaal. Zelf ben ik lid geworden voor die 12 euro per jaar. Die daar al mijn boodschappen en heb die 12 euro der zo uit met die extra bonus box aanbiedingen en dubbele spaarzegels. Eventueel ook koopzegels als je die spaart. Wil je het niet ook prima. Het is niet verplicht. Vind het een prima extra optie

ma
door malty - Oct 27, 2021 om 22:23
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vind dat prima, als u denkt er meer dan €12 per jaar voordeel aan te hebben zou u lid kunnen worden.
Zelf ook maar lid geworden, verwacht dat ik die €12 per jaar, €1 per maand snel terug verdiend heb.

De
door Deleted Nov 8, 2021 om 18:36
7 Antwoorden / 2 Vragen

Gold en/of geldt de regel "Vergroot je (on)gezondheid met 'Mijn Albert Heijn B.V. Premium'" (niet)?

De
door Deleted - Oct 28, 2021 om 20:59
7 Antwoorden / 2 Vragen

"How companies learn your secrets" ["https://www.nytimes.com/2012/02/19/magazine/shopping-habits.html" ("https://www.startpage.com/do/dsearch?query="How companies learn your secrets"")].

Duco1
door Duco1 - Jul 30, 2022 om 06:33
1 Antwoorden / Vragen

Dus ik moet 12 euro gaan betalen voor karrige korting, zegels die ik zelf moet betalen en wat extra's. Terwijl Ahold vervolgens mijn informatie verkoopt aan een andere partij en de prijzen van hun producten nog duurdere maakt.  Hahaha.

Ahold zou mij moeten betalen om Premium lid te worden.