Al
door Alex024 May 20, 2019 om 17:49
Geldzaken & recht

Datingapp aankoop geld terug

Wat zijn mijn rechten wanneer ik perongeluk iets gekocht heb op een datingapp en ik mijn geld terug wil? Tijdens het scrollen heb ik perongeluk op de abonnementsknop gedrukt om Hot or Not Premium te actieveren, terwijl ik dit niet wilde. Het gaat om een bedrag van 59,99. Met 1 klik was het al geklaart zonder dat ik nog een optie kreeg met 'weet u het zeker' of iets dergelijks.

579 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 20, 2019 om 17:53
16828 Antwoorden / 108 Vragen

De app herkent geen "per ongeluk" ingetoetste knop: voor alles wat automatisch gaat heeft u dus iets gekocht. Dus u zal minimaal een maandje moeten daten (eerst langs de normale weg opzeggen).

tijger1
door tijger1 - May 20, 2019 om 18:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U verwacht dat er eerst aan u gevraagd wordt of u het zeker weet? Jammer dan, dat gebeurt natuurlijk niet. Zeg direct op als u het niet wil hebben.

marita5
door marita5 - May 20, 2019 om 18:04
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Alex024 ,

De Voorwaarden ( Google Vertaling )

3. Betaald voor services

Wat kan ik kopen op Hot or Not ?

Hot or Not biedt u de mogelijkheid om te betalen voor bepaalde diensten die op de site worden aangeboden. De premium-services van Hot or Not omvatten verschillende mogelijkheden om extra mensen te vinden en te ontmoeten, om uw profiel aan te passen en om uw profiel te verbeteren, zodat meer mensen u vinden. Hot or Not biedt ook de mogelijkheid om verschillende spellen op de site te spelen. Al deze premiumdiensten kunnen worden gekocht nadat u zich hebt geregistreerd en u kunt zich abonneren op de premiumservices voor verschillende perioden. Nadat u hebt betaald voor premium services, worden deze niet terugbetaald. U kunt uw automatische herlaadbeurt op elk gewenst moment wijzigen in uw betalingsinstellingen op uw profielpagina. De prijzen kunnen variëren als gevolg van een aantal factoren, zoals (maar niet beperkt tot) promotie-aanbiedingen, loyaliteitsbonussen en andere kortingen.

Nadat u hebt betaald voor premium services, heeft u het recht om alle ontvangen betalingen binnen 14 dagen te annuleren en te ontvangen. Als je wilt annuleren, kun je ons dit laten weten via de Feedbackpagina. Houd er rekening mee dat als u ervoor kiest om inhoud te downloaden die deel uitmaakt van een betaalde dienst binnen de periode van 14 dagen, u dit recht kunt verliezen. Nadat de 14 dagen zijn verlopen, worden de betaalde services niet terugbetaald.

Het gaat om een bedrag van 59,99.

Nou , dat is dan gloeiend heet ;-))

edrick3
door edrick3 - May 20, 2019 om 18:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ach ja, per ongeluk .....

Nadat u hebt betaald voor premium services, heeft u het recht om alle ontvangen betalingen binnen 14 dagen te annuleren en te ontvangen. Als je wilt annuleren, kun je ons dit laten weten via de Feedbackpagina.

Maar er staat ook:

 Nadat u hebt betaald voor premium services, worden deze niet terugbetaald.

Lekker duidelijk. ;-(

tenormin
door tenormin May 20, 2019 om 18:23
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@edrick3, maar het is ook een hot site. ;-) Daar lijkt duidelijkheid niet zo bekend.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 20, 2019 om 19:52
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de al gegevenn reacties m.b.t. de annuleringsmogelijkheid. Maar als die niet wordt nagekomen, recht hebben is soms/vaker iets anders dan rechet krijgen en om het dan te krijgen zult u meer, zeer veel meer geld kwijt zijn. In ieder geval; opzggen.