Datingapp aankoop geld terug
Wat zijn mijn rechten wanneer ik perongeluk iets gekocht heb op een datingapp en ik mijn geld terug wil? Tijdens het scrollen heb ik perongeluk op de abonnementsknop gedrukt om Hot or Not Premium te actieveren, terwijl ik dit niet wilde. Het gaat om een bedrag van 59,99. Met 1 klik was het al geklaart zonder dat ik nog een optie kreeg met 'weet u het zeker' of iets dergelijks.
De app herkent geen "per ongeluk" ingetoetste knop: voor alles wat automatisch gaat heeft u dus iets gekocht. Dus u zal minimaal een maandje moeten daten (eerst langs de normale weg opzeggen).
U verwacht dat er eerst aan u gevraagd wordt of u het zeker weet? Jammer dan, dat gebeurt natuurlijk niet. Zeg direct op als u het niet wil hebben.
Hallo Alex024 ,
De Voorwaarden ( Google Vertaling )
3. Betaald voor services
Wat kan ik kopen op Hot or Not ?
Hot or Not biedt u de mogelijkheid om te betalen voor bepaalde diensten die op de site worden aangeboden. De premium-services van Hot or Not omvatten verschillende mogelijkheden om extra mensen te vinden en te ontmoeten, om uw profiel aan te passen en om uw profiel te verbeteren, zodat meer mensen u vinden. Hot or Not biedt ook de mogelijkheid om verschillende spellen op de site te spelen. Al deze premiumdiensten kunnen worden gekocht nadat u zich hebt geregistreerd en u kunt zich abonneren op de premiumservices voor verschillende perioden. Nadat u hebt betaald voor premium services, worden deze niet terugbetaald. U kunt uw automatische herlaadbeurt op elk gewenst moment wijzigen in uw betalingsinstellingen op uw profielpagina. De prijzen kunnen variëren als gevolg van een aantal factoren, zoals (maar niet beperkt tot) promotie-aanbiedingen, loyaliteitsbonussen en andere kortingen.
Nadat u hebt betaald voor premium services, heeft u het recht om alle ontvangen betalingen binnen 14 dagen te annuleren en te ontvangen. Als je wilt annuleren, kun je ons dit laten weten via de Feedbackpagina. Houd er rekening mee dat als u ervoor kiest om inhoud te downloaden die deel uitmaakt van een betaalde dienst binnen de periode van 14 dagen, u dit recht kunt verliezen. Nadat de 14 dagen zijn verlopen, worden de betaalde services niet terugbetaald.
Het gaat om een bedrag van 59,99.
Nou , dat is dan gloeiend heet ;-))
Ach ja, per ongeluk .....
Nadat u hebt betaald voor premium services, heeft u het recht om alle ontvangen betalingen binnen 14 dagen te annuleren en te ontvangen. Als je wilt annuleren, kun je ons dit laten weten via de Feedbackpagina.
Maar er staat ook:
Nadat u hebt betaald voor premium services, worden deze niet terugbetaald.
Lekker duidelijk. ;-(
@edrick3, maar het is ook een hot site. ;-) Daar lijkt duidelijkheid niet zo bekend.
Zie de al gegevenn reacties m.b.t. de annuleringsmogelijkheid. Maar als die niet wordt nagekomen, recht hebben is soms/vaker iets anders dan rechet krijgen en om het dan te krijgen zult u meer, zeer veel meer geld kwijt zijn. In ieder geval; opzggen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer