el
door elfje11 Jan 25, 2011 om 13:21
Geldzaken & recht

De beste glimlach (tanden bleken) geeft niet thuis

begin januari bestelde ik een tandenbleekset bij "de beste glimlach" ik betaalde ong 45 per ideal. tot op heden heb ik niets ontvangen, 5 jan was het bedrag afgeschreven. ik heb diverse keren gemailed, hun contactformulier ingvuld en berichten achter gelaten op hun chatsite, net waren ze zowaar online, 2 wachtenden voor me, ik liet alvast een chat achter, opeens waren ze weg, mijn naam gezien zeker!!!!
dit is pure [edit-redactie], ze noemen notabene nog de consumentenbond....
nergens een telefoonnmr natuurlijk:-(

wat kan ik doen?
groet
sandra

8203 24 Rapporteer

birdies
door birdies - Jan 25, 2011 om 13:47
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Zou wel zo handig zijn als de redactie de topic vanuit discussies even hier naar toe had gekopieerd! Teveel moeite blijkbaar.

Stacey schreef bij discussies al:

Je had berichtje van Hansa (bijna onderaan pagina) op forum zelf al wel gezien als ik het goed begrijp ?!
Bij deze de waarschuwing ook maar even hier geplaatst:

december 2010 --Waarschuwing.
De websites o.a. http://gemakkelijktandenbleken.nl/ en
http://www.debesteglimlach.nl/ zijn pure zwendel.
Zij verkopen de producten Whitelight / Idol-White / IonicWhite / Altawhite.Trap hier niet in. Geef nooit uw credit card nummer op. Lees hier ervaringen van Engelse klanten die hier ingetrapt zijn. Ze zijn nu in Nederland aan de slag gegaan........Forum

Weinig aan te doen, ordinaire [edit redactie]

Bytheway: het is niet zo moeilijk even een logo (in dit geval de CB) op je eigen site te plaatsen. Heeft verder natuurlijk geen enkele waarde.

Bovendien staan op de betreffende site geen naw-gegevens, in die gevallen is het sowieso niet verstandig om daar iets te kopen.

pavoordf
door pavoordf - Jan 25, 2011 om 13:58
519 Antwoorden / 73 Vragen

Bralex v.o.f.
Noorderhaven 31
9712VG Groningen
KVK:01169970
BTW-nummer:NL821720892B01

Geen Telefoon te vinden op dit adres
Kijk ook eens met Google Streetview

birdies
door birdies - Jan 25, 2011 om 14:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@pavoordef: juist ja, die gegevens zijn ook te lezen bij de door Stacey gegeven link naar het forum.

el
door elfje11 - Jan 28, 2011 om 00:01
35 Antwoorden / 17 Vragen

inmiddels heb ik 3 emails ontvangen van de beste glimlach, waaronder een dat ze mijn topic op deze site hebben gelezen. ze boden aan om het bedrag onmiddelijk terug te storten en de vraag of ik dan mijn klacht in wil trekken. hierbij deel ik mede dat het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening stond. iig heeft mijn topic en jullie schrijven geholpen. allen dank hiervooor!
vriendelijk groet,
sandra

bralex
door bralex - Jan 29, 2011 om 19:13
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Ik ben een medewerker van debesteglimlach.nl.

Als u klachten heeft die betrekking hebben op een aankoop die u bij debesteglimlach.nl heeft gedaan dan zou ik deze graag persoonlijk met u willen afhandelen. De berichtgeving over dat wij oplichters zijn klopt niet. Ook de website http://gemakkelijktandenbleken.nl/ waar in een reactie naar gerefereerd wordt is niet van ons.

Met vriendelijke groet,

Bram

helpdesk@debesteglimlach.nl

b0
door b004 - Feb 7, 2011 om 22:01
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 25 januari een bestelling gedaan bij het hierboven besproken bedrijf 'Debesteglimlach.nl'. Het is nu 7 februari en ik heb nog niets ontvangen. Een email verstuurd en daarin een uiterlijk termijn van reactie gesteld, niets gehoord.
Dit lijkt mij oplichterij! Het kan best zijn dat elfje11 haar geld terug heeft gekregen, echter dat zou iedere oplichter natuurlijk doen, slimme zet. Er zullen er vast een hoop zijn die niet aan de bel trekken en naar hun product en geld kunnen fluiten.
Misschien ben ik te voorbarig en is het een legitiem bedrijf, die indruk krijg ik nu echter niet...

pino123
door pino123 - Feb 7, 2011 om 23:01
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=bralex schreef op zaterdag 29 jan 2011, 19:13]Beste mensen,

Ik ben een medewerker van debesteglimlach.nl.

Als u klachten heeft die betrekking hebben op een aankoop die u bij debesteglimlach.nl heeft gedaan dan zou ik deze graag persoonlijk met u willen afhandelen. De berichtgeving over dat wij oplichters zijn klopt niet. Ook de website http://gemakkelijktandenbleken.nl/ waar in een reactie naar gerefereerd wordt is niet van ons.

Met vriendelijke groet,

Bram

helpdesk@debesteglimlach.nl

@Bram,

Waarvoor dient het logo van de consumentenbond op uw website? Dat is mij geheel niet duidelijk, kunt u hier nog graag verduidelijking over geven?

pino123
door pino123 - Feb 7, 2011 om 23:03
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Daarnaast zou het ook zinvol zijn om een bezoekadres te vernoemen en een normaal te bereiken telefoonnummer, hierdoor voorkomen jullie al een hoop onbegrip en wazigheid!

b0
door b004 - Feb 8, 2011 om 21:51
3 Antwoorden / 0 Vragen

De consumentenbond is trouwens door mij al ingelicht. Ik heb bij hen de vraag neergelegd waarom hun logo verschijnt op een website waar vermoedens van bestaan dat ze frauduleus handelen. Binnen 4 werkdagen geven ze antwoord hierop.
Er is nog steeds geen antwoord op mijn mail richting 'De beste glimlach' verschenen. Mocht Bram van Bralex ( volgens mij sta je ook op linked in ) bij het lezen van dit bericht denken: laten we die klant z'n geld eens teruggeven, hier zijn de bestelgegevens:
BETALINGSKENM. 294769003
0020000326768187 25-01-11 23:32
BESTELLING32110
Bralex

Mooi, ik zal opgelicht nu inlichten en mogelijk morgen ook aangifte doen. Om alvast google-zoekers van dienst te zijn alvast wat tags:
Debesteglimlach.nl is oplichting
Debesteglimlach.nl zijn oplichters
Debesteglimlach.nl fraude

snah
door snah - Feb 8, 2011 om 22:10
654 Antwoorden / 61 Vragen

Om je tanden weer wit te krijgen zag ik vanavond de dekselse dames op tv en hun tip was , snij een aardbei doormidden en wrijf hiermee over de tanden .

Of het helpt weet ik niet , maar als het helpt is het wel veel goedkoper.

Hans

door 2690 - Mar 29, 2011 om 11:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb 19 maart het besteld
en ik heb het nog steeds niet
ik heb al 2 mailtjes gestuurd
maar nog steeds geen antwoord!

ik zou zeggen bestel er nooit wat!

tdehond
door tdehond - Mar 29, 2011 om 13:53
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Mijn voorkeur gaat uit om tanden te laten bleken door een deskundige, b.v. mondhygiënist.

Beter safe dan sorry.

b0
door b004 - Mar 30, 2011 om 15:14
3 Antwoorden / 0 Vragen

@tdehond,

ook al bleekt u uw tanden met de pleeborstel... daar gaat het hier niet om. Houdt alstublieft op met onnozele reacties te plaatsen die hier niet relevant zijn....

Het gaat om serieuze zaken zoals een bedrijf wat nogal slecht reageert op bestellingen die geplaatst worden.

@2690
Na enige aansporing hebben ze bij mij uiteindelijk geleverd....

tdehond
door tdehond - Mar 30, 2011 om 15:20
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=b004 schreef op woensdag 30 mrt 2011, 15:14]@tdehond,

ook al bleekt u uw tanden met de pleeborstel... daar gaat het hier niet om. Houdt alstublieft op met onnozele reacties te plaatsen die hier niet relevant zijn....

Ik heb uw reactie met belangstelling gelezen.
Ik zou het op prijs stellen als u zich wat beschaafder zou uitdrukken.
BTW
Ik wens u veel succes met uw voorgestelde wijze van tanden bleken. < g>

ge
door genetic81 - Apr 4, 2011 om 17:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

goedemiddag,

ook ik heb op 14 maart ( via groupdeal) zo'n whitelight-pakket gekocht (en betaald via ideal) bij de besteglimlach...en mijn code gemaild naar hun.
na een week wachten en geen bevestigingsmail heb ik toch maar een een email gestuurd naar de helpdesk daar of ze mijn bestelling/betaling hebben ontvangen.

ik had binnen 2 uur antwoord dat mijn bestelling inmiddels was afgehandeld + verzonden via DHL...track and trace code erbij + link naar website voor mijn bestelling 'te volgen'
28 maart nogmaals gemaild of de track and trace code wel de juiste was,want
via de website was er nog niets in het sorteercentrum ontvangen omtrent mijn bestelling.

dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat dat weekend mijn bestelling was afgehandeld en de week erna de bestelling er zou moeten zijn. ( voor 2e maal opgestuurd dacht ik bij mezelf??)

op 1 april ( nee geen grap) had ik weer een mail gestuurd dat diezelfde barcode weer geen resultaat gaf via de aangegeven website en of mijn pakket echt wel is opgestuurd of dat er iets ' mis' is gegaan.

vandaag 4 april kreeg ik dan antwoord(logisch na het weekend) dat er
een storing zou zijn bij DHL. ik heb daarop geantwoord dat ikzelf ( via de website enz) geen storing gemeld heb gezien en gevraagd of ze als het pakket er deze week nog niet is...of ze dan mijn geld zullen terugstorten.

heb ook meteen antwoord gekregen van de besteglimlach dat er echt een storing is geweest ( + een soort van foto van mijn 'barcode'-bestelling) en als het pakket er niet is..dat ze echt wel bereidwillig zijn om mij te helpen.

ik geef ze voorlopig echt het voordeel van de twijfel, want ik krijg toch redelijk duidelijk antwoord op mijn emails...en wacht netjes deze week af
of mijn pakket geleverd wordt.

hoop dat ik ook een kleine bijdrage heb geleverd omtrent de beste glimlach

mvg

ki
door kingontheroad - Jul 15, 2011 om 12:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

jammer genoeg heb ik dit te laat gelezen......
afgelopen woensdag avond een pakketje whitelight besteld.

meest al ik iets bestel , krijg je de zelfde dag of de dag erop wel track/trace nr

gisteren maar ff een mailtje gestuurd , waar m,n track and trace nr blijft maar je raad t allllllllllll geen mailtje grrrrrr

is hier niets tegen te doen? 1 ding weet ik wel de volgende x bedenk ik me wel om met ideal te betalen.............

gr richard

wi
door wimjansen - Jul 23, 2011 om 15:55
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb problemen met het bestellen van tandenbleeksets.
Ik heb vorige week een 2 sets besteld bij idol white. Dit voor 89,99 euro.
Bevestiging gekregen dat het is besteld en dat het binnen 2 werkdagen in huis zou zijn. Helaas is dat niet zo. Er wordt niet gereageerd op mailtjes dat ik mijn producten wil of mijn geld terug.
Naar mijn idee oplichting, zwendel. Ik raad aan om niets te bestellen bij idol-white.nl.

wi
door wimjansen - Jul 23, 2011 om 16:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet alweer zeggen dat ik te vroeg heb gereageerd..
Gelukkig.
Ik krijg net een pakket binnen van idolwhite met daarin mijn bestelling.

w.
door w.van.groningen - Jul 29, 2011 om 19:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

nooit aan beginnen pure zwendel men reageert niet en stuurt niks op, helpdesk reageert ook niet, ik ga er een zaak van maken

an
door annemiek9512 - Aug 3, 2011 om 12:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had ook een bestelling gedaan bij debesteglimlach.nl
14 juli besteld en na heel wat belletjes en mailtjes nu 3 augustus EINDELIJK wel het pakket ontvangen.
Gewoon door blijven bellen want ik heb het idee dat ze hopen op mensen die er niet achteraan gaan en dan is het makkelijk geld verdienen.
Mailen had overigens bij mij geen nut want ik kreeg gewoon geen antwoord.
Ik heb het adres gegoogled en dan kom je uit bij Noorderhaven 31
9712 VG Groningen met het telnummer: 050-7370152.
Vervolgens krijg je iemand aan de lijn (ene Jeroen) die zegt niet van Bralex te zijn en dat de mensen van Bralex momenteel niet aanwezig zijn.
Dit heeft hij mij al drie keer verteld en toen was ik er helemaal klaar mee en heb ik die jongen verteld dat hij maar heel snel moest gaan regelen dat iemand van Bralex contact met mij op zou nemen.
Laat je niet afschepen want ik ben uiteindelijk gewoon teruggebeld door ene Alex met een mobiel nummer 06-43003675.
En een week later heb ik het pakket binnen gekregen.
Dit is een bedrijf wat naar mijn idee gerund word door een stel jochies die niet netjes handelen.
Om je een hoop gezeur te besparen kun je het beste dus maar geen bestelling doen bij dit 'bedrijf'

ma
door maartee69 - Jan 25, 2012 om 13:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Zeer goede service van de whitelight, het product werkt zeker goed!!!!!

nb
door nbw - Jan 9, 2014 om 10:16
521 Antwoorden / 24 Vragen

[edit redactie - ongepaste opmerking]

pino123
door pino123 - Jan 9, 2014 om 10:17
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=nbw schreef op vrijdag 28 jan 2011, 01:09][edit redactie - ongepaste opmerking]

Stel nu even in het uiterste geval dat Sandra daar werknemer was/is en de toko in een kwaad daglicht wil stellen, zal zij dan hier aangeven dat het geld teruggestort wordt en zal zij daarnaast hij de vragen onderschrijven met haar eigen naam? Lijkt mij erg onlogisch. Verder komt er op meerdere fora het verhaal betreffende dit bedrijf terug.

el
door elfje11 - Jan 9, 2014 om 10:18
35 Antwoorden / 17 Vragen

[edit redactie - offtopic]