LS
door LS84 Jul 25, 2022 om 16:01
Geldzaken & recht

De picknicktuin

Hallo,
Heeft iemand zijn geld terug kunnen krijgen via deze organisatie? Ik kan niemand bereiken en heb al meerdere (4) mede-organisaties benaderd. Het evenement is vorig jaar niet doorgegaan door Corona en zal over twee weken weer plaats vinden, alleen zegt de organisatie van het dorp waar het gehouden zou worden van niks te weten. Ook hebben zij geen gegevens meer van vorig jaar. Ik wacht nog op één reactie via rijssenbeek producties.

Iemand die mij kan helpen om mijn 52 Euro terug te krijgen? Er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem.

Alvast bedankt.

3361 7 Rapporteer

Topantwoord

panter22
door panter22 - Jul 25, 2022 om 16:10
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je zelf nog wel de tickets van vorig jaar en de mededeling dat de picknick niet doorgaat en de tickets in 2022 geldig zijn?

LS
door LS84 Jul 25, 2022 om 16:18
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de tickets nog en heb geen mededeling via de mail ontvangen. Wel via de website dat ik ze dit jaar kan gebruiken op de geplande evenement van de plaats waar het event zou plaatsvinden. Maar als er geen event plaatsvindt kan ik het ook niet gebruiken. En ik zou toch mijn geld terug moeten kunnen krijgen?

panter22
door panter22 Jul 25, 2022 om 16:26
6599 Antwoorden / Vragen

https://www.depicknicktuin.com/faq
Kijk even bij de vragen. Staat je vraag/antwoord er niet tussen? Neem dan contact op met de organisatie door een e-mail te sturen naar info@depicknicktuin.com. Wij proberen binnen 24 uur te reageren.

LS
door LS84 Jul 26, 2022 om 17:50
Antwoorden / 1 Vragen

Panter22,
Als je met 'wij' probeert te zeggen dat jij één van de organisatie bent, dan mag jij mij wel beantwoorden. Ik heb al meerdere mails gestuurd en op andere manieren geprobeerd contact te zoeken.

La
door Ladyday21 Jul 26, 2022 om 18:08
17 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk, dat panter22 bovenstaande tekst gecopy/paste heeft van de website. Die heeft daar zelf niets mee te maken, hoor....

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 25, 2022 om 16:11
16843 Antwoorden / 202 Vragen

Waar zou dit plaats vinden? Als ik op het i-net kijk met zoeknaam 'picknicktuin zie ik diverse mogelijkheden waar het plaats zou kunnen vinden. Ik vind geen referenties anders dan deze https://www.depicknicktuin.com/ en zie geen dorp (tenzij u het grote dorp Apeldoorn bedoelt).

U kunt met uw vraag mogelijk ook hier terecht: https://www.maxvandaag.nl/sessies/paginas/oproep/meld-uw-vakantieklacht/

LS
door LS84 Jul 25, 2022 om 16:20
Antwoorden / 1 Vragen

Klopt, ik heb specifiek voor een plaats besteld. Alleen deze staat wel gepland op hun site maar is niet bekend bij de organisatie van de plaats.

Bedankt voor de tip betreft maxvandaag. Ik ga eens kijken.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jul 25, 2022 om 16:33
16843 Antwoorden / 202 Vragen

M.b.t. terugkrijgen zie ook:

- Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl  en de formele weg is vorderen maar dat kost u dan tenminste ca. €10,00 aan portokosten die danb okk te vorderen zijn Dit is dan te benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/

va
door vanlotjegetikt - Jul 21, 2023 om 15:34
809 Antwoorden / Vragen

Ik kom alleen maar een Facebook pagina tegen en dan gaan bij mij alarmbellen af.
Ben bang dat je naar je geld kan fluiten.

Mabelle
door Mabelle Jul 21, 2023 om 15:44
422 Antwoorden / 1 Vragen

Topic is een jaar oud!