Na
door NanMarian Apr 3, 2018 om 16:44
Geldzaken & recht

Digitale postzegel

Een digitale postzegel is alleen geldig op de dag van afdrukken.
Mag dit zomaar?
Ik betaal er toch voor en gewone postzegels blijven wel heel lang goed.

10548 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2018 om 16:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dan drukt u hem toch niet af als u hem nog niet nodig hebt? Of neem een velletje postzegels in huis, hebt u altijd voorraad.

Voor die drie cent voordeel hoeft u het niet te laten.

Na
door NanMarian Apr 3, 2018 om 16:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

De post gaat aan het eind van de dag weg, de brievenbus is dan vaak al geleegd.
Dus gaat de post de volgende dag pas op de post.

U weet niet hoeveel post ik verstuur voor een goed doel en dan is elke 3 cent meegenomen.

tijger1
door tijger1 Apr 3, 2018 om 16:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan maar op de dag van de postzegel de brieven eerder in de bus doen.

Cookies
door Cookies - Apr 3, 2018 om 16:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nou dan koop je gewone postzegels.

Na
door NanMarian Apr 3, 2018 om 16:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zie reactie boven.

pe
door peentjes - Apr 3, 2018 om 16:54
421 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, dat mag zomaar. U kiest zelf.

Cookies
door Cookies - Apr 3, 2018 om 16:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat moet ik me voorstellen bij post versturen voor een goed doel? Bedelbrieven?

tenormin
door tenormin - Apr 3, 2018 om 17:13
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee of het nog bestaat maar je kon vroeger (rond 2007) ook gratis je brieven versturen. Het enige wat je ervoor moest doen is reclame accepteren op de achterzijde van de envelop. Scheelt nog meer als je voor goede doelen bezig bent.

marita567
door marita567 - Apr 3, 2018 om 17:25
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo NanMarian ,

Mag dit zomaar?

Ja ,

Ik ben altijd een enorme fan geweest van de digitale postzegel, veel van onze producten passen namelijk in een gewone enveloppe. Tot nu toe ging dat altijd goed maar vandaag viel het mij op dat de digitale postzegels een geldigheid hebben gekregen. Je mag de post met een digitale zegel alleen verzenden op de datum van printen. Deze datum wordt nu ook sinds kort op de zegel geprint. verstuur je de post later dan de datum op de zegel loop je het risico dat je strafport moet betalen. Bij navraag bij postnl is deze regel ingevoerd omdat er veel fraude wordt gepleegd met de zegels .

bron : webwinkwinkelforum.nl

tijger1
door tijger1 Apr 3, 2018 om 21:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe die je dat dan op de dag dat de bus niet geleegd wordt?

marita567
door marita567 Apr 3, 2018 om 22:28
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Versturen op een dag dat de bus wel geleegd wordt , simpel .

tijger1
door tijger1 Apr 3, 2018 om 22:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus op zondag mag/kan je geen digitale zegel gebruiken, want dan worden de bussen niet geleegd?:-))

Cookies
door Cookies Apr 3, 2018 om 22:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En op zaterdag ook niet.

marita567
door marita567 Apr 3, 2018 om 22:47
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Ja , OT vervelend nu met mijn andere account , krijg geen meldingen van reacties .

Ge
door Genee - Apr 4, 2018 om 00:08
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u dezelfde dag, na de buslichting, de brief in de bus doet gebruikt u de zegel toch dezelfde dag.
Heeft u al uitgeprobeerd of u in dat geval strafport moet betalen?

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2018 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Een digitale postzegel is alleen geldig op de dag van afdrukken.

?????

De Postzegelcode is na betaling 5 dagen geldig  (van de site van Postnl)

Grunnen.
door Grunnen. Apr 7, 2018 om 15:46
509 Antwoorden / Vragen

Goed lezen waar het overgaat in dit geval.
TS gebruikt een labelprinter en krijgt 3 cent korting
Let op:
 Uw Digitale Postzegel is geldig op de datum dat u de zegel print. U kunt de zegel niet op andere dagen gebruiken.(van de site van Postnl)

edrick3
door edrick3 Apr 7, 2018 om 19:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OK Klopt: Let op: Uw Digitale Postzegel is geldig op de datum dat u de zegel print. U kunt de zegel niet op andere dagen gebruiken.https://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/post-versturen/zakelijke-frankeermethodes/digitale-postzegel/