ch
door chula May 17, 2023 om 06:10
Geldzaken & recht

En of rekening rabo

Het lukt de Rabobank medewerker niet mij toe te voegen aan de bankrekening van mijn partner. Om aldus een 'en of' rekening te creëren. Ikzelf ben klant bij ING. Wie heeft dit ook meegemaakt? Wat is de oplossing?

3282 14 Rapporteer
Franske1958
door Franske1958 - May 17, 2023 om 07:38
414 Antwoorden / 2 Vragen

Ga samen persoonlijk langs bij een Rabo kantoor, dit werkt vaak veel beter en U krijgt gelijk eventueel uitleg van waarom niet.

Thijs12
door Thijs12 - May 17, 2023 om 07:48
521 Antwoorden / Vragen

Was dit via een persoonlijk contact in jouw plaatselijk filiaal of via de telefonische helpdesk?
Probeer de manier die je nog niet hebt geprobeerd.
Als dat ook niet lukt, dan misschien beter afscheid nemen van de Rabobank en samen naar ING of bijvoorbeeld SNS?

Het probleem bij de Rabobank is dat het in elke plaats feitelijk een aparte bank is die als geheel dan weer samen gevoegd is.
Alle andere banken werken juist andersom. Dat is een grote bank met filialen.
Ik heb lang geleden ook afscheid van hun genomen en nu klant bij ING en SNS.

ne
door neodutchio - May 17, 2023 om 08:02
5128 Antwoorden / 12 Vragen

ING heeft hier niets mee te maken. Welke reden geeft de Rabobank aan dat het niet zou lukken?

Th
door Theawaalen - May 17, 2023 om 09:27
113 Antwoorden / 5 Vragen

Jaren geleden zijn wij samen naar de Rabobank gegaan en daar hebben ze de rekening op beide namen gezet
mijn rekening staat zijn naam bij en is er als 2e naam bijgezet
zijn rekening staat mijn naam achteraan

gr
door gravin2 - May 17, 2023 om 09:51
24 Antwoorden / Vragen

Ik had geen rekening bij de RABO, mijn man wel,

info opgevraagd toen kregen we formulieren opgestuurd,

deze ingevuld en ik ben daarmee naar filiaal geweest en het werd geregeld.

1paul
door 1paul - May 18, 2023 om 07:46
3101 Antwoorden / 0 Vragen

oplossing is een nieuwe rekening openen maar dan moet u wel de huidige rekening door laten lopen en allen die afschrijven of bijschrijven op deze rekening een bericht sturen.

Janzegt
door Janzegt - May 18, 2023 om 12:21
122 Antwoorden / Vragen

Gevonden op de site van de rabobank: "Wil je je betaalrekening gezamenlijk maken? Kom dan met alle toekomstige rekeninghouders bij ons langs. Neem allemaal een geldig legitimatiebewijs mee. Willen jullie samen een volledig nieuwe rekening openen? Dan kan dat direct online." Hierbij link naar de tekst
https://www.rabobank.nl/particulieren/service/betalen-en-opnemen/rekeninghouder-toevoegen-verwijderen

Dat je ook klant bent bij ING speelt geen rol. Ik heb zowel bij ING als Rabo een en/of rekening

Ozymandias
door Ozymandias - May 18, 2023 om 12:35
155 Antwoorden / Vragen

Als je nou begint met de opgegeven reden van deze medewerker waarom het niet lukt dan kan er misschien een zinnig antwoord gegeven worden. Maar met deze informatie is het koffiedik kijken:

1. Waar loopt de medewerker tegen aan
2. Ben je wel langs geweest met z'n tweeen
3. Heb je het na een keer meteen opgegeven

We missen het halve verhaal hier.

We
door Webcare Rabobank - May 19, 2023 om 12:01
16 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag,

Om jou als rekeninghouder toe te voegen aan de rekening van je partner, is het nodig om samen naar een van onze kantoren te gaan.

Ik adviseer om te bellen met 088-7226600 zodat je een afspraak kunt maken.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth Team Webcare

Me
door Meindo - May 19, 2023 om 17:38
61 Antwoorden / Vragen

FRANSKE Hebben ze nog kantoren dan?

Franske1958
door Franske1958 - May 20, 2023 om 07:51
414 Antwoorden / 2 Vragen

"FRANSKE Hebben ze nog kantoren dan?"
Hier in Tilburg staat in het centrum een groot verkoop kantoor van de Rabobank waar je zonder afspraak op de tijden dat
ze open zijn gewoon naar binnen kunt lopen zonder afspraak met een grote parkeergarage vrijwel naast hun pand.

Th
door Theawaalen May 20, 2023 om 19:36
113 Antwoorden / 5 Vragen

Ook in Deurne hebben ze een kantoor