dutch1
door dutch1 May 3, 2017 om 17:48
Geldzaken & recht

Fiber, verhuizen, tv erbij, ramp

Fiber incasseert snel en of het allemaal juist is kan ik niet hard maken.
Na het verhuizen waren er gelijkde nota's maar geen verbinding.
Na vele uren mobiel in de wacht te hebben gestaan bleek dat ik (volgens de monteur) een ander nummer had gehad dat niet werkte.
Het bleek overigens dat welke keuze je ook maakte bij het gericht vragen je constant dezelfde mensen aan de lijn krijgt.
Doordat in deze woonplaats EDP-Net en KPN geen Digitene kan leveren ben ik genoodzaakt nu ook TV van Fiber te nemen, want plots zit ik vast aan een 2-jarig contract. Tevens liet men het verhuiscontract als begin datum te hebben ingesteld.
Ik vraag altijd om een 1-jarig contract  maar heb geen info ontvangen dat het inderdaad zo is.
Alleen de kleine lettertjes waarin over 12-24 maanden wordt gesproken.
Nu dus na vele weer telefonische wachttijden de toezegging ontvangen dat de setup-box binnen 2-4 dagen wordt verstuurd (ivm de feestdagen).
Echter ook nu geen box ontvangen.
Dus gebeld en doorgestuurd naar de  verzendafdeling die denkelijk niet bestaat want geen verbinding gekregen.
Hoe nu verder, dutch1




1106 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 3, 2017 om 18:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ergens geen Digitenne? Lijkt me onwaarschijnlijk. Is er geen vaste telefoonaansluiting dan? 

Maar u hebt toch een contract ontvangen en of die letters nou groot of klein zijn, daar moet in ieder geval uw contractsperiode in staan en ook de ingangsdatum.

dutch1
door dutch1 - May 4, 2017 om 20:35
90 Antwoorden / 46 Vragen
0

Dank Tiger voor het bericht.
Helaas kan ik weinig met dit antwoord.
Natuurlijk heb ik lettertjes gelezen (weliswaar met een vergtoorglas)
De interntie en reden van mijn klacht daarop wordt eigenlijk niet gereageerd.
Inmiddels moet het u duidelijk zijn gezien de vele klachten dat ik niet de enige ben met ditsoort klachten.
Overigens uw opmerking over KPN is mij per telefoon verteld.
Mocht u de indruk hebben dat ik zo maar wat schrijf dan is het denkelijk beter dat u niet antwoordt.
Ik heb sterk het gevoel dat u antwoordt maar mij niet serieus neemt.
Dus beter geen antwoorden meer svp.

J.Minekus/Dutch1

tijger1
door tijger1 - May 4, 2017 om 20:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem u juist heel heel serieus. Maar dat u in Nederland in een woonplaats geen Digitenne zou kunnen krijgen is bijna onmogelijk. 

En als men een contract afsluit, hoort daar echt de periode in de staat dat dat contract geldt. En dus niet 12-24 maanden.

Verder ken ik Fiber helemaal niet, maar als u dan weet dat er zoveel klachten over hen zijn, begrijp ik niet dat u daar een abonnement aangaat.

marita5
door marita5 - May 5, 2017 om 07:16
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1
Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer