dutch1
door dutch1 May 3, 2017 om 17:48
Geldzaken & recht

Fiber, verhuizen, tv erbij, ramp

Fiber incasseert snel en of het allemaal juist is kan ik niet hard maken.
Na het verhuizen waren er gelijkde nota's maar geen verbinding.
Na vele uren mobiel in de wacht te hebben gestaan bleek dat ik (volgens de monteur) een ander nummer had gehad dat niet werkte.
Het bleek overigens dat welke keuze je ook maakte bij het gericht vragen je constant dezelfde mensen aan de lijn krijgt.
Doordat in deze woonplaats EDP-Net en KPN geen Digitene kan leveren ben ik genoodzaakt nu ook TV van Fiber te nemen, want plots zit ik vast aan een 2-jarig contract. Tevens liet men het verhuiscontract als begin datum te hebben ingesteld.
Ik vraag altijd om een 1-jarig contract  maar heb geen info ontvangen dat het inderdaad zo is.
Alleen de kleine lettertjes waarin over 12-24 maanden wordt gesproken.
Nu dus na vele weer telefonische wachttijden de toezegging ontvangen dat de setup-box binnen 2-4 dagen wordt verstuurd (ivm de feestdagen).
Echter ook nu geen box ontvangen.
Dus gebeld en doorgestuurd naar de  verzendafdeling die denkelijk niet bestaat want geen verbinding gekregen.
Hoe nu verder, dutch1

1106 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 3, 2017 om 18:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ergens geen Digitenne? Lijkt me onwaarschijnlijk. Is er geen vaste telefoonaansluiting dan?

Maar u hebt toch een contract ontvangen en of die letters nou groot of klein zijn, daar moet in ieder geval uw contractsperiode in staan en ook de ingangsdatum.

dutch1
door dutch1 - May 4, 2017 om 20:35
90 Antwoorden / 46 Vragen

Dank Tiger voor het bericht.
Helaas kan ik weinig met dit antwoord.
Natuurlijk heb ik lettertjes gelezen (weliswaar met een vergtoorglas)
De interntie en reden van mijn klacht daarop wordt eigenlijk niet gereageerd.
Inmiddels moet het u duidelijk zijn gezien de vele klachten dat ik niet de enige ben met ditsoort klachten.
Overigens uw opmerking over KPN is mij per telefoon verteld.
Mocht u de indruk hebben dat ik zo maar wat schrijf dan is het denkelijk beter dat u niet antwoordt.
Ik heb sterk het gevoel dat u antwoordt maar mij niet serieus neemt.
Dus beter geen antwoorden meer svp.

J.Minekus/Dutch1

tijger1
door tijger1 - May 4, 2017 om 20:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik neem u juist heel heel serieus. Maar dat u in Nederland in een woonplaats geen Digitenne zou kunnen krijgen is bijna onmogelijk.

En als men een contract afsluit, hoort daar echt de periode in de staat dat dat contract geldt. En dus niet 12-24 maanden.

Verder ken ik Fiber helemaal niet, maar als u dan weet dat er zoveel klachten over hen zijn, begrijp ik niet dat u daar een abonnement aangaat.

marita5
door marita5 - May 5, 2017 om 07:16