BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fit for free ‘oplichting’ praktijken

  •  
23-01-2021

Goedemiddag,

Om het vrij kort proberen te houden. Vorig jaar heb ik een abonnement afgesloten bij de Fit for Free. In de eerste lockdown hebben ze netjes de incasso's stopgezet. Erg fijn aangezien ik zelf ook geen inkomsten heb tijdens deze lockdowns (18 jarige HBO student).

Nu we met z'n allen in lockdown 2.0 zitten en de sportschool al maanden dicht is blijven ze keer op keer maar incasseren, binnenkort gaat dat zo'n 60 euro worden en wie weet hoe hoog het op gaat lopen. Ik snap alle zorgen en dit en dat, maar ik kan zelf het geld ook nergens vandaan toveren, als ik een rijke ICT student was geweest had ik het met alle liefde afgestaan, maar ik heb het ook moeilijk.

Ik heb nu inmiddels meerdere malen contact proberen op te nemen met de Fit for Free via de telefoon (hebben ze afgesloten), Twitter (geen reactie) en de mail (tot 5 keer aan toe een copy-paste verhaaltje van de site als reactie).

Ik begin me er erg aan te irriteren dat ik niemand kan bereiken van dit bedrijf. Als ik het goed heb, heb ik het recht om mijn geld terug te krijgen, aangezien zij de geleverde dienst niet kunnen leveren. Ookal denken zij hier anders over, is er blijkbaar bij de Fit for Free geen 1 echt persoon die mij dit kan uitleggen; hoe en wat.

wat zijn mijn rechten hier in? Het voelt eerders alsof ik contact probeer te zoeken met een Chinees frauderend achtig bedrijf, dan gewoon met een Nederlandse Sportschool. Hoe krijg ik mijn antwoorden?

Alvast bedankt, voor uw antwoorden!


Afbeelding bij de vraag Fit for free ‘oplichting’ praktijken
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.