Ni
door Nicolevv123 Jun 7, 2016 om 22:38
Geldzaken & recht

Geld terug gave KPN

Ik moet al sinds 11 april 129,- euro terug krijgen van KPN maar hoeveel ik ook bel, en via internet contact heb met de klantenservice het lost het niet op. Elke keer krijg ik te horen dat ze ermee bezig gaan en dat het inderdaad niet kan dat ik nog me geld niet terug heb! Maar vervolgens hoor ik niks meer van ze, en zie nog geen 129 euro op me rekening verschijnen.. Wat kan ik het beste doen? 

Groetjes, Nicole. 



1138 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

th
door theeleut - Jun 7, 2016 om 23:11
10 Antwoorden / 4 Vragen
0

Een volgende betaling verrekenen met het bedrag dat je tegoed hebt. Dit mailen én bij je betaling zetten.

Cookies
door Cookies - Jun 7, 2016 om 23:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

@theeleut: dat is het domste wat je kunt doen. Krijg topicstarter een hoop ellende door. Bovendien, wie zegt dat er nog een volgende betaling is?

@nicole: zou even nog een paar weken geduld hebben. Grote bedrijven hebben vaak 2 maanden nodig om zaken te verrekenen.

Ni
door Nicolevv123 - Jun 7, 2016 om 23:47
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ze hebben een wettelijke 6 weken de tijd om geld terug te betalen. En het is een lang verhaal, maar ik zelf ben geen klant ( meer bij KPN ) dus verrekenen kan inderdaad niet.. En geduld heb ik best, en als het wat langer duurt dan 6 weken, prima het is een groot bedrijf. Maar als ik bel/ via Facebook contact zoek, dan vertellen me elke keer weer dat ze ermee bezig zijn.. En dat hoor ik al 2 weken.. Dit maakt mij juist boos.

tijger1
door tijger1 - Jun 7, 2016 om 23:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem aan dat betalingen die u aan KPN gedaan hebt al langer dan 56 dagen geleden zijn? Dat is jammer want dan had u die vast kunnen storneren.

zoekster1
door zoekster1 - Jun 8, 2016 om 00:16
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Heeft u al de klachtenkompas.nl van de consumentenbond geprobeerd?

Dat gaat meestal het snelst. Ze krijgen dan nl ook nog publiekelijk een beoordeling hoe er met de klacht is omgegaan.

Ni
door Nicolevv123 - Jun 8, 2016 om 01:31
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb het bedrag zelf overgemaakt. Dus terug nemen had sowieso niet gelukt. ( wilde overstappen van Vodafone naar KPN met mijn telefoon abbo ) dus aanbetaling gedaan op me telefoon via iDEAL. Toen ze me telefoon kwamen brengen moest ik dit nog eens betalen wat ik toen heb geweigerd omdat ik het raar vond. ( was een storing zei de bezorger, waardoor de orders niet door kwamen ) toen is mijn bestelling geannuleerd en na ceel telefoontjes naar KPN toch besloten bij Vodafone te blijven. KPN vertelde me toen dat het  bedrag wat ik heb overgemaakt binnen max 6 weken terug zou hebben. Wat ik dus nu nog niet heb! Dat is het hele verhaal, dus terug halen kan niet als je het zelf overmaakt. ( maar bedankt voor de tip ) en @zoekster1. Nee nog niet geprobeerd, dat ga ik eens doen! Bedankt! :)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer