mame91995
door mame91995 Feb 17, 2019 om 14:03
Geldzaken & recht

Gewonnen auto

Hallo,

Ik speel mee met een loterij, waarbij je eventueel een auto zou kunnen winnen,

nu vroeg ik mij af, aangezien ik alleen automaat mag rijden, en de meeste verlote auto's handgeschakeld zijn(traditioneel), of ik dit, mocht ik winnen aan kan geven

5779 16 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 17, 2019 om 14:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Aangeven kan altijd, misschien houden ze er dan rekening mee. Maar ik zou mij er niet druk om maken, de kans dat je een auto wint is extreem klein.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 17, 2019 om 14:18
7156 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt het aangeven, wie weet krijgt u dan een automaat mocht u winnen.

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2019 om 14:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou me daar mijn hoofd maar niet over breken.

me
door mein33 - Feb 17, 2019 om 14:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik speel mee met een loterij, waarbij je eventueel een auto zou kunnen winnen,

"Je", ik dus, win deze loterij want uw lotnummer blijkt volgens de statistiek geen schijn van kans te maken.  ;-))

Eerst maar eens winnen die auto en dan in overleg treden met de loterij en/of de autoleverancier of er, desnoods tegen bijbetaling, een auto met een automatische versnellingsbak kan worden geleverd.
Zou maar geen slapeloze nachten aan dit probleem spanderen, want een lot kopen is één, maar de kans op winnen is een heel ander verhaal.

tenormin
door tenormin - Feb 17, 2019 om 14:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wat een geweldig optimisme spreekt er uit uw vraag, echt positief. En mocht het ooit zover komen, wie weet staat die loterij er welwillend tegenover. Laat u ons eens weten of u ooit in die prijs bent gevallen? Suc6 hoor.

zw
door zwaardvis Feb 17, 2019 om 16:49
1525 Antwoorden / 51 Vragen

50% kans om te winnen. Je wint hem óf wel óf niet...........;-)

edrick3
door edrick3 - Feb 17, 2019 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tjonge, waar een mens zich al niet druk over kan maken. ;-)
En uiteraard zou je dat bij winst aan kunnen geven. Of dat wat uithaalt is een andere zaak.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 17, 2019 om 15:49
522 Antwoorden / Vragen

Misschien kun je ook de kleur uitzoeken?

costnix
door costnix - Feb 17, 2019 om 16:18
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U verkoopt de gewonnen auto en koopt daarna een auto met automaat.
Een heleboel mensen willen weer van hun gewonnen auto af en verkopen deze weer.

gerbera
door gerbera - Feb 17, 2019 om 16:43
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@costnix, wat ondankbaar, ut benne mini BMW tjes die verkoop je toch niet.;-))

tijger1
door tijger1 Feb 17, 2019 om 16:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, die mogen op de boekenplank staan. Naast andere kitsch.

costnix
door costnix Feb 17, 2019 om 17:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn een groot aantal van die gewonnen auto’s via de bekende autohandelwebstekken met van die lange namen verkocht.
Er moet soms kansspelbelasting door de winnaar over betaald worden. De winnaar heeft al een auto van de baas of kan de kosten van het rijden met de auto niet betalen

he
door henk51 Feb 17, 2019 om 17:34
90 Antwoorden / 0 Vragen

Velen kunnen de kansspel belasting niet gelijk ophoesten zo'n 30 procent. Verkopen de dure BMW en kopen een goedkopere of 2e handsje terug
Beter grote prijs winnnen bij staatsloterij is belasting vrij.

groeten Henk

costnix
door costnix Feb 17, 2019 om 18:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gelukkig zit er een reclame op de gewonnen auto’s. Ze zijn beter te verkopen
De gewonnen fietsen van de postcodeloterij zie je al van verre.

ne
door neodutchio - Feb 17, 2019 om 18:03
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Het is onderzocht en het blijkt dat maar een klein percentage winnaars de auto ook echt voor de deur hebben staan. De rest neemt genoegen met een geldwaarde of verkoopt de auto meteen weer. Een auto winnen is leuk, maar de meeste kosten krijg je na aanschaf.

Maar uw optimisme heb ik ook. Ik ben al langs de makelaar geweest en heb een bezichtiging gepland in een villa hier net buiten de stad. Ik maak namelijk kans op 30 miljoen.

bu
door burgos - Feb 17, 2019 om 18:05
96 Antwoorden / 7 Vragen

Geloof me of niet,maar heb zelf wel eens een  auto gewonnen,zelfs een cabrio.
Om dat ik daar niet in wilde rijden, dat ding gewoon verkocht.
0 kilometers op de meter,was hem zo kwijt,niet voor de beste prijs maar had hem gewonnen.
Dus alles was mee genomen , toch?

tenormin
door tenormin Feb 17, 2019 om 19:24
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Is die auto zeker met een drone bij de garage terechtgekomen ;-). Er staan altijd wel wat kilometers op zelfs de nieuwste auto. En als je een auto gewonnen hebt, tja, moet ie toch over de weg naar u toe zijn gebracht.

costnix
door costnix Feb 18, 2019 om 10:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Auchteruitrijdend naar huis gegaan ????

bu
door burgos Mar 4, 2019 om 17:42
96 Antwoorden / 7 Vragen

Flauw zeg....natuurlijk stonden er wat kilometers op.
Wilde aangeven dat ik hem gelijk had doorverkocht.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 17, 2019 om 18:07
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Stel dat u een schakelauto wint, zou er dan een probleem te zijn om die bij de dealer van het merk om te ruilen naar een automaat?

Gr
door Grunn1 - Feb 17, 2019 om 20:06
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Hou er wel rekening mee dat als je een auto wint dat je wel over de waarde van de auto kansspel belasting moet betalen en dat is ongeveer een derde van de waarde.

costnix
door costnix Feb 18, 2019 om 10:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Slechts 29 procent

tijger1
door tijger1 Feb 18, 2019 om 10:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wel 30,1 procenrt.

Gr
door Grunn1 Feb 18, 2019 om 12:05
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dat is toch ongeveer een derde?

Ka
door Kassagebruiker - Feb 17, 2019 om 20:45
683 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zou voorlopig maar ernstig rekening houden dat u de auto NIET gaat winnen. Valt het niet tegen ook ..........

aurora1
door aurora1 - Feb 18, 2019 om 01:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Komt tijd komt raad.

simon55
door simon55 - Feb 18, 2019 om 10:50
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb in m n schuur stellingen moeten bouwen , om al t gewonnen geld op te kunnen stapelen