door willems123 Oct 27, 2021 om 19:51
Geldzaken & recht

Gewonnen prijs van Club Staatloterij

In juni 2021, via de Club Staatsloterij heb ik een 1/5 Staatslot met XL t.w.v. € 3,50 gewonnen....  de gewonnen prijs ontving ik begin OKTOBER 2021, ik dach altijd dat het lot voor de trekking van oktober 2021 is, er valt een prijs van  € 4 op deze lot in de trekking van 10 oktober 2021, ik ga vandaag naar Primera in de buurt om mijn prijs te innen.... nee hoor, er is niets gewonnen, wij controleren grondig het lot.... tot mijn verbazing het lot dat ik ontvangen is voor de trekking van juli 2021... Dus de Staatloterij stuur  een gewonnen lot  in OKTOBER voor de trekking van 10 JULI! Bedankt Club  Staatloterij.

1655 7 Rapporteer

getty
door getty - Oct 27, 2021 om 19:58
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wat gaf de staatsloterij voor een verklaring toen u hierover contact opnam?

ne
door neodutchio - Oct 27, 2021 om 20:09
5129 Antwoorden / 12 Vragen

U kijkt dus niet en gaat ergens van uit. En wat als er in julie de hoofdprijs op het lot valt, bent u dan ook zo blij als nu?

wi
door willems123 - Oct 27, 2021 om 20:22
117 Antwoorden / 16 Vragen

Ik kijk naar de account van Mijn Club Staatloterij... het staat nog dat mijn prijs nog niet verzonden is!

sw
door swat1500 - Oct 28, 2021 om 22:24
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij dat u hiervoor bij de Staatsloterij aan de bel gaat trekken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 29, 2021 om 10:58
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Ik begrijp niet wat men hier bij 'Primera'hier mee kan en waarom u daar heen ging om uw pris te innen. U zult u zich toch echt tot https://club-staatsloterij.nederlandseloterij.nl/  dienen te wenden waar uw prijs nog altijd klaar zal staan (op uw account) voor uitkering resp. te benutten voor een nieuw lot.

panter22
door panter22 - Oct 29, 2021 om 15:39
6599 Antwoorden / Vragen

Je dacht dat het een lot voor de trekking van oktober was, maar je had niet op het lot gezien dat het voor de trekking van juli was.
Dus in oktober had je niets gewonnen. In juli ook niet? Of heeft de medewerker van de Primera dat niet gecontroleerd.
De club staatsloterij was dus te laat met het versturen van het gratis lot dat je gewonnen had.
Het lot was geldig voor de trekking van juli. Dus moet je even kijken naar de uitslag van de trekking van juli.
Hier staat hij:
https://staatsloterij.nederlandseloterij.nl/trekkingsuitslag/10-juli-trekking
En voor de extra prijzen van de club:
https://club-staatsloterij.nederlandseloterij.nl/zo-werkt-het/prijzen-en-winnaars

lo
door lovewinnie - Oct 29, 2021 om 18:19
1204 Antwoorden / 1 Vragen

Op het lot staat toch want deze geldig is. Tenminste, wel op de loten van mijn.  Stond er op trekkingsuitslag 10 september ? Of trekkingsuitslag 10 juli.
Wel raar dat u z'n oud lot krijgt  . U heeft hem in juni gewonnen en dan in oktober verlopen loten uit te delen is natuurlijk niet oke. Wellicht ergens blijven liggen. ?