Goedkoper.nl
Op 21 mei gordijnen besteld bij goedkoper.nl,op 24 Juni te horen dat zij niet geleverd kunnen worden waarbij het geld 80,70euro terug was gestort, echter tot nu toe geen geld ontvangen.Incassobureau ingeschakeld en die geven aan dat zij weigeren te betalen met onbekende reden.welke stappen kan ik nog nemen en zijn er meer gedupeerde zodat wij gezamenlijk een dagvaarding aan hun kunnen sturen waarbij 100% zeker zal zijn dat goedkoper.nl alle rechterlijke kosten zal moeten vergoeden. Gedupeerde kunnen mij mailen.
Ook op deze wijze contact gehad?
https://aanbiedingen.goedkoper.nl/contact
Anders klacht indienen
https://www.klacht.nl/goedkoper-nl/
Kijk eens op Klacht.nl en Klachtenkompas en tik de naam van dat bedrijf in.
Voor oproepen bent u hier verkeerd.
Jammer dat u niet vooraf controle heeft uitgeoefend.
Hoe u zich een gezamenlijke rechtszaak over allerlei verschillende zaken met verschillende klanten voorstelt is me een raadsel.
Goedkoper.nl lijkt dus duurkoper.nl te zijn geworden.
En een procedure aanspannen tegen deze webshop zal u nog duurder uitkomen. Heeft u al nagegaan in het insolventieregister of er mogelijk sprake is van een faillissement. Voor zover ik op de naam kan nagaan niet maar ik ken het KvK nummer niet.
https://www.rechtspraak.nl/Registers/Paginas/Insolventieregister.aspx
Ps. en een incassobureau voor een bedrag ad. € 70,00 ingeschakeld? Zal men daar dan veel moeite doen?
Was €80,70 maakt misschien net het verschil :-)
Hallo hunter53 ,
Zijn nergens bij aangesloten , het adres op de site , is een pand waar je kantoorruimte kunt huren , klik op de rode regels
https://www.google.nl/maps/place/Herengracht+244,+1016+BT+Amsterdam/@52.3719665,4.8867956,3a,75y,287.66h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAzZjdlBt0eNdZgOJNRrdLQ!2e0!7i16384!8i8192!4m5!3m4!1s0x47c609c38f2eb5cf:0x607b6855f30b52aa!8m2!3d52.3720075!4d4.8865809
Het adres bij Kvk is een flatgebouw .
Op hetzelfde Kvk nr is ook de site Euroknaller.nl geregistreerd
https://www.google.com/maps/place/Hellingweg+98d,+2583+CG+Den+Haag/@52.0966513,4.2657061,3a,75y,296.52h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4N__jhKTiu6bXRje5aajJw!2e0!7i16384!8i8192!4m5!3m4!1s0x47c5b09472486cf5:0x42417a451a289870!8m2!3d52.0967248!4d4.2654943
Neem eens contact op met Consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
Ze kunnen niet eens terug betalen,u denkt de de advokaat kosten wel betaald worden.?
Zie het maar als een misser,is voordeligst.
U kunt geen dagvaarding sturen, dat doet de rechtbank. Diebepaalt uiteindelijk ook wie de gerechtelijke kosten betaalt. 100% zekerheid heeft u nooit. Dat hangt af van uw argumenten en die van het bedrijf.
GA gewoon naar de winkel kan je zien en voelen wat je koopt,en geen GEZEIK bij ruilen of geld terug
Of koop via een gerenomeerde webwinkel. Dit soort 'geweldige' sites zijn wel vaker gewoon OPLICHTERS..... In elk geval wanneer u toch nog eens iets wilt bestellen bij een vrij onbekende webwinkel dan VOORAF reviews en andere info zoeken. Zie het als leergeld.
Op 31 augustus een laptop besteld voor bijna 600 euro. Op 6 september wegens 'niet op voorraad' de bestelling geannuleerd en een creditnota ontvangen. Sindsdien met smoesjes en onzin tevergeefs op gels terug gewacht. Aangifte gedaan en diverse consumentenbeschermers ingeschakeld, allen een wassen neus. Het is nu 5 november; ik wil graag weten wat bij U de ontwikkelingen zijn, goedkoper.nl kan blijkbaar ongestoord de zaak belazeren en ook blijven adverteren
Martin
Waarom niet vooraf kijken waar u gaat bestellen? En van welk strafbaar feit hebt u aangifte gedaan?
Als u uw €600,- terug wil hebben zal u of een incassobureau moeten inschakelen, of een rechtszaak moeten starten.
@Wat hebben de diverse consumentenbeschermers jou geadviseerd?
Kan u mij laten wat u nog heeft kunnen doen? ik ben ook gedupeerde en zou graag stappen ondernemen! U kan mij een mail sturen op segers.ben@mail.com
Ik heb hen gemaild, gebeld maar ze reageren gewoon niet meer of liegen vlakaf
Nog steeds geen levering ondanks toezegging daartoe en dat er al betaald is. Klantenservice verdient die naam niet vanwege extreem lange wachttijden. Denkelijk zijn het oplichters. Kunt u laten weten wat er uit uw actie is voortgevloeid? Hebt u nog contact gehad met het bedrijf? Waar is hun vestiging?
"Waar is hun vestiging?" Staat gewoon bij hun voorwaarden, dat iedereen hopelijk wel leest.......
Vestigingsadres:
Hellingweg 98d
2583WH Den Haag
Telefoonnummer: 020-2443612
Bereikbaarheid:
Van maandag t/m vrijdag vanaf 10:00 uur tot 17:30 uur
E-mailadres: klantenservice@goedkoper.nl
KvK-nummer: 60326875
Btw-nummer: NL 8538.59.656.B01
Onder contact staat Haverstraat 31, 2153GB Nieuw-Vennep (dealdonkey.com). Dat klopt ook beter met het 020 nr, want Den Haag is 070.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer