hu
door hunter53 Jul 18, 2019 om 14:04
Geldzaken & recht

Goedkoper.nl

Op 21 mei gordijnen besteld bij goedkoper.nl,op 24 Juni te horen dat zij niet geleverd kunnen worden waarbij het geld 80,70euro terug was gestort, echter tot nu toe geen geld ontvangen.Incassobureau ingeschakeld en die geven aan dat zij weigeren te betalen met onbekende reden.welke stappen kan ik nog nemen en zijn er meer gedupeerde zodat wij gezamenlijk een dagvaarding aan hun kunnen sturen waarbij 100% zeker zal zijn dat goedkoper.nl alle rechterlijke kosten zal moeten vergoeden. Gedupeerde kunnen mij mailen.

8236 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 18, 2019 om 14:09
7180 Antwoorden / 3 Vragen
0
aurora1
door aurora1 - Jul 18, 2019 om 14:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kijk eens op Klacht.nl en Klachtenkompas en tik de naam van dat bedrijf in. 
Voor oproepen bent u hier verkeerd. 
Jammer dat u niet vooraf controle heeft uitgeoefend. 
Hoe u zich een gezamenlijke rechtszaak over allerlei verschillende zaken met verschillende klanten voorstelt is me een raadsel.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 18, 2019 om 14:53
16828 Antwoorden / 202 Vragen
1

Goedkoper.nl lijkt dus duurkoper.nl te zijn geworden.
En een procedure aanspannen tegen deze webshop zal u nog duurder uitkomen. Heeft u al nagegaan in het insolventieregister of er mogelijk sprake is van een faillissement. Voor zover ik op de naam kan nagaan niet maar ik ken het KvK nummer niet.

https://www.rechtspraak.nl/Registers/Paginas/Insolventieregister.aspx

Ps. en een incassobureau voor een bedrag ad. € 70,00 ingeschakeld? Zal men daar dan veel moeite doen?


justmeagain
door justmeagain Mar 5, 2020 om 23:40
623 Antwoorden / 8 Vragen

Was €80,70 maakt misschien net het verschil :-)

bu
door burgos - Jul 19, 2019 om 12:50
96 Antwoorden / 7 Vragen
0

Ze kunnen niet eens terug betalen,u denkt de de advokaat kosten wel betaald worden.?
Zie het maar als een misser,is voordeligst.

mo
door mof - Jul 19, 2019 om 13:08
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt geen dagvaarding sturen, dat doet de rechtbank. Diebepaalt uiteindelijk ook wie de gerechtelijke kosten betaalt. 100% zekerheid heeft u nooit. Dat hangt af van uw argumenten en die van het bedrijf.

bo
door bornsol - Jul 19, 2019 om 13:47
133 Antwoorden / 35 Vragen
1

GA gewoon naar de winkel kan je zien en voelen wat je koopt,en geen GEZEIK bij ruilen of geld terug

ma
door marleenvanh Jul 19, 2019 om 22:30
451 Antwoorden / 1 Vragen

Of koop via een gerenomeerde webwinkel. Dit soort 'geweldige' sites zijn wel vaker gewoon OPLICHTERS..... In elk geval wanneer u toch nog eens iets wilt bestellen bij een vrij onbekende webwinkel dan VOORAF reviews en andere info zoeken. Zie het als leergeld. 

Fl
door Fluoxetinus - Nov 5, 2019 om 19:38
1 Antwoorden / Vragen
0

Op 31 augustus een laptop besteld voor bijna 600 euro. Op 6 september wegens 'niet op voorraad' de bestelling geannuleerd en een creditnota ontvangen. Sindsdien met smoesjes en onzin tevergeefs op gels terug gewacht. Aangifte gedaan en diverse consumentenbeschermers ingeschakeld, allen een wassen neus. Het is nu 5 november; ik wil graag weten wat bij U de ontwikkelingen zijn, goedkoper.nl kan blijkbaar ongestoord de zaak belazeren en ook blijven adverteren

Martin

ne
door neodutchio Nov 5, 2019 om 19:53
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom niet vooraf kijken waar u gaat bestellen? En van welk strafbaar feit hebt u aangifte gedaan?

Als u uw €600,- terug wil hebben zal u of een incassobureau moeten inschakelen, of een rechtszaak moeten starten.

panter22
door panter22 Nov 6, 2019 om 08:30
6599 Antwoorden / Vragen

@Wat hebben de diverse consumentenbeschermers jou geadviseerd?

Be
door Ben Segers - Dec 4, 2019 om 14:24
2 Antwoorden / Vragen
0

Kan u mij laten  wat u nog heeft kunnen doen? ik ben ook gedupeerde en zou graag stappen ondernemen! U kan mij een mail sturen op segers.ben@mail.com 
Ik heb hen gemaild, gebeld maar ze reageren gewoon niet meer of liegen vlakaf

pa
door patrizio - Mar 5, 2020 om 12:32
1 Antwoorden / Vragen
0

Nog steeds geen levering ondanks toezegging daartoe en dat er al betaald is. Klantenservice verdient die naam niet vanwege extreem lange wachttijden. Denkelijk zijn het oplichters. Kunt u laten weten wat er uit uw actie is voortgevloeid? Hebt u nog contact gehad met het bedrijf? Waar is hun vestiging? 

hutch
door hutch Mar 5, 2020 om 17:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Waar is hun vestiging?" Staat gewoon bij hun voorwaarden, dat iedereen hopelijk wel leest.......

Vestigingsadres: 
Hellingweg 98d
2583WH Den Haag

Telefoonnummer: 020-2443612

Bereikbaarheid:
Van maandag t/m vrijdag vanaf 10:00 uur tot 17:30 uur

E-mailadres: klantenservice@goedkoper.nl

KvK-nummer: 60326875
Btw-nummer: NL 8538.59.656.B01

Donuts
door Donuts Mar 6, 2020 om 03:09
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Onder contact staat Haverstraat 31, 2153GB Nieuw-Vennep (dealdonkey.com). Dat klopt ook beter met het 020 nr, want Den Haag is 070.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 6, 2020 om 12:26
16828 Antwoorden / 202 Vragen
0

Hallo@JUSTMEAGAIN:  Was u nog niet wakker? Zie de datum van de vraag: DOOR HUNTER53 18 JUL. 2019 OM 14:04 GELDZAKEN & RECHT Goedkoper.nl  18 juli 2019

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer