wi
door wilcop Jul 3, 2011 om 17:40
Geldzaken & recht

Grootverdieners

zag gisteravond op tv bij knevel en te brink minnister donner die doodleuk verkondige dat ie een huis had van meer dan een half miljoen en dat ie het jammer vond dat toen nog 6% overdrachtsbelasting betaald moest worden,en dat, terwijl hij ook nog eens hypotheekrenteaftrek geniet.
zouden niet al die grootverdieners in europa uit sollidairiteit 20 % van hun salaris vrijwillig moeten inleveren om te europa te redden?

1574 55 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ach ja. Dat zijn de gevolgen van een rechts kabinet.

Jammer dat alle gehandicapten nu fors in de problemen komen met alle bezuinigingen.

Maar de huizenkopers zijn gered. ;)

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op zondag 3 jul 2011, 18:21: Ach ja. Dat zijn de gevolgen van een rechts kabinet.

Jammer dat alle gehandicapten nu fors in de problemen komen met alle bezuinigingen.

Maar de huizenkopers zijn gered. ;)

je hebt de vraag niet begrepen of het sarcasmr over een minderheids groep

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Recht kabinet, links kabinet...

Of je nu door de kat of door de hond gebeten wordt, het doet allebei pijn.

Er zijn altijd groepen mensen ergens de dupe van, behalve als je in een kabinet zit.

Links of rechts maakt dan ook geen donder uit.

(Maar dat is mijn mening)

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

DE VRAAG IS: of het niet rechtvaardiger zou zijn dat de grootverdieners (de rijken) 20% zouden moeten inkorten op hun salaris? om zo europa uit het slop te halen

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zeg DOEN!

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 18:32:
tdehond schreef op zondag 3 jul 2011, 18:21: Ach ja. Dat zijn de gevolgen van een rechts kabinet.

Jammer dat alle gehandicapten nu fors in de problemen komen met alle bezuinigingen.

Maar de huizenkopers zijn gered. ;)

je hebt de vraag niet begrepen of het sarcasmr over een minderheids groep


M.i. staat solidariteit niet in het vaandel van een rechts kabinet.
Natuurlijk vindt de heer R en co niet dat de grootverdieners Europa moeten "redden". En dan nog vrijwillig?

Integendeel de pensioenen van de arbeiders wordt verscheept naar o.a. Griekenland als dit onzalige plan door gaat.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 20:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 18:44: DE VRAAG IS: of het niet rechtvaardiger zou zijn dat de grootverdieners (de rijken) 20% zouden moeten inkorten op hun salaris? om zo europa uit het slop te halen


Ben jij ook op de hoogte, in welke belastingschaal grootverdieners vallen en dus wat zij al aan belastingen betalen. Als je dit soort grappen gaat toepassen betekent dat je, je als belastingland, alle grootverdieners het land uitpest, heb je daar wat aan? Ik denk het niet, er zal altijd van redelijkheid sprake moeten zijn.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De echte grootverdieners zitten qua belasting volgens mij al in een schaal boven de 50%.
Nog 20% eraf zou niet eerlijk zijn.
Ik heb er geen moeite mee dat iemand die jaren heeft gestudeerd, daardoor veel heeft moeten laten qua sociale leven, veel meer verdient dan ik die maar 4 jaar heeft gestudeerd.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

daar gaan wij weer, de egoistsch ingestelde mens, zij hebben als geen ander het meest geprofiteerd van de vooraf gaande vette jaren,en veelal het geld in het buitenland gepost, pak bijv: de koningin heeft 5000000 per jaar, zonder nog de 7 miljard eigen vermogen, die kan toch beter een ton missen voor het redden van de eurolanden, en de wereld economie, dan de blinde en de lamme zoals nu het geval is, wat als europa valt, wat gaat dat kosten, en wat van ellende brengt dat met zich mee, zal dan wel weer op een wereldoorlog uitdraaien om de miljoenen werkelozen die dan zullen volgen, rustig te houden, en met honderdduizende doden tot gevolg.
als het kapitaal eens verstandig is en ook eens een offer brengt om een nabij zijnde inflatie een halt toe te roepen, want zonder hun hulp is er ook voor velen van hen een einde.....

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 22:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

50% en dat heeft school gehad!! maar alla 50% van 200000= 100000 over, en zij genieten ook nog eens de hypotheekrente aftrek, en de overdrachts belasting, is dat dan niets, en gestudeerd; de meesten van hen die niet rijk waren hebben tot hun vijfentwintigste gratisch gestuddeerd op de kosten van de gemeenschap, (nou ligt de verhouding anders), er zal toch iets moeten gebeuren om de fouten die wij gemaakt hebben op te lossen en dat kan alleen bij de draagkrachtigen ge haald worden.
mag ook met minder bijvoorbeeld 10% of naar het inkomen afhankelijke, er val heus wel een regeling te treffen.
maar om alles op de gewone man zijn schouders te leggen, zodat de massa niet koopkrachtig meer is, wat van gevolgen zal dat op de beurs hebben'
als men deze soldariteit niet meer kan opbrengen, is het vlug afgelopen met de ecnomie...

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zeg meer dan 50% omdat ik niet precies weet hoeveel grootverdieners aan belasting betalen, en eerlijk gezegd boeit mij dat ook niet.
Misschien had je zelf moeten gaan studeren, had je veel meer verdiend, had jij de wereld kunnen redden en was je nu niet zo negatief.

Die kosten die wij als gemeenschap moeten betalen voor het studeren van mensen vallen wel mee.
Dat geld verdien je wel weer terug.
Knowledge is power.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond: rechtsom of linksom groen of rood als wij met zijn allen de handen niet ineen slaan, is het ook voor hen afgelopen, ik neem toch aan dat er bij die mensen met zo,n inkomen een beetje intelligentie aanwezig is om in te kunnen schatten hoe ernstig de situatie is, en kunnen indenken dat bij een inflatie jou miljenen op de bank niets meer waard zijn, alleen de hele rijken die in ontroerend goed hebben geinvesteerd behouden iets van hun waarde op langen termijn..
het is toch te gek voor woorden dat dit door een leek onder woorden moet worden gebracht.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

cococat schreef op zondag 3 jul 2011, 23:05: Ik zeg meer dan 50% omdat ik niet precies weet hoeveel grootverdieners aan belasting betalen, en eerlijk gezegd boeit mij dat ook niet.
Misschien had je zelf moeten gaan studeren, had je veel meer verdiend, had jij de wereld kunnen redden en was je nu niet zo negatief.

Die kosten die wij als gemeenschap moeten betalen voor het studeren van mensen vallen wel mee.
Dat geld verdien je wel weer terug.
Knowledge is power.



als je het niet precies weet moet je ook deze onzin uitkramen, en juist die desintereese van jou maakt dat dit allemaal heeft kunnen gebeuren, ik ben al oud maar heb ook achterklein kinderen, maar als ongetrouwd zou zijn geweest, wenste ik mensen die dit niet intereseerd een flinke inflatie gepaard met honger en dakloos toe...

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sorry maar jouw verhaal klopt ook niet helemaal.
Ga eerst de feiten eens bestuderen voordat je hier een discussie over begint.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

pino123 schreef op zondag 3 jul 2011, 20:52:
wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 18:44: DE VRAAG IS: of het niet rechtvaardiger zou zijn dat de grootverdieners (de rijken) 20% zouden moeten inkorten op hun salaris? om zo europa uit het slop te halen


Ben jij ook op de hoogte, in welke belastingschaal grootverdieners vallen en dus wat zij al aan belastingen betalen. Als je dit soort grappen gaat toepassen betekent dat je, je als belastingland, alle grootverdieners het land uitpest, heb je daar wat aan? Ik denk het niet, er zal altijd van redelijkheid sprake moeten zijn.


waarheen als er niets meer is, trouwens ben 20 jaar stuurman geweest dus wel een beetje geleerd, maar heb mij altijd voor de minderbedeelde ingezet als niet gelovige, en dat is in de huidige geloven niet meer te vinden, naasteliefde

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

empyria schreef op zondag 3 jul 2011, 18:35: Recht kabinet, links kabinet...

Of je nu door de kat of door de hond gebeten wordt, het doet allebei pijn.

Er zijn altijd groepen mensen ergens de dupe van, behalve als je in een kabinet zit.

Links of rechts maakt dan ook geen donder uit.

(Maar dat is mijn mening)

En de mijne ook!

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

cococat schreef op zondag 3 jul 2011, 23:29: Sorry maar jouw verhaal klopt ook niet helemaal.
Ga eerst de feiten eens bestuderen voordat je hier een discussie over begint.


slaap maar lekker verder en droom van geluk en goede afloop van dit wereld gebeuren..

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 23:34:

slaap maar lekker verder en droom van geluk en goede afloop van dit wereld gebeuren..


Ik hoef niet te dromen, ik ben heel gelukkig.
Ik denk dat als we een links kabinet hadden gehad we ook het geld aan Griekenland zouden geven.
Wat ook, geven we wel of niet, fout gaat het toch aflopen.
Misschien blijft nu de schade iets meer beperkt, niemand weet zeker wat de beste oplossing is.
Economen zijn daar zelf ook niet uit, dus wie ben ik om daar over te oordelen.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 23:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

cococat schreef op zondag 3 jul 2011, 23:41:
wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 23:34:

slaap maar lekker verder en droom van geluk en goede afloop van dit wereld gebeuren..


Ik hoef niet te dromen, ik ben heel gelukkig.
Ik denk dat als we een links kabinet hadden gehad we ook het geld aan Griekenland zouden geven.
Wat ook, geven we wel of niet, fout gaat het toch aflopen.
Misschien blijft nu de schade iets meer beperkt, niemand weet zeker wat de beste oplossing is.
Economen zijn daar zelf ook niet uit, dus wie ben ik om daar over te oordelen.


denk toch eens na, het is jou toekomst daar moet je voor vechten,ik gun je de armoe en honger en angst die ik van voor de oorlog kende niet toe, ben niet meer bij een politieke party aangesloten maar heb wel een mening en interesse in het politieke gebeuren, en dat ontbreekt bij de jongeren want er is nu nog van alles te krijgen, nog wel, de toekomst zal het uitwijzen....

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 00:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

pino123 schreef op zondag 3 jul 2011, 20:52:
wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 18:44: DE VRAAG IS: of het niet rechtvaardiger zou zijn dat de grootverdieners (de rijken) 20% zouden moeten inkorten op hun salaris? om zo europa uit het slop te halen


Ben jij ook op de hoogte, in welke belastingschaal grootverdieners vallen en dus wat zij al aan belastingen betalen. Als je dit soort grappen gaat toepassen betekent dat je, je als belastingland, alle grootverdieners het land uitpest, heb je daar wat aan? Ik denk het niet, er zal altijd van redelijkheid sprake moeten zijn.


waarheen zullen zij dan gaan? als de euro valt sleuren wij op deze wereld alles en iedereen mee in in onze val...

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 00:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

cococat schreef op zondag 3 jul 2011, 23:41:
wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 23:34:

slaap maar lekker verder en droom van geluk en goede afloop van dit wereld gebeuren..


Ik hoef niet te dromen, ik ben heel gelukkig.
Ik denk dat als we een links kabinet hadden gehad we ook het geld aan Griekenland zouden geven.
Wat ook, geven we wel of niet, fout gaat het toch aflopen.
Misschien blijft nu de schade iets meer beperkt, niemand weet zeker wat de beste oplossing is.
Economen zijn daar zelf ook niet uit, dus wie ben ik om daar over te oordelen.


mijn bedoeling is nu juist dat probleem op te lossen, het is toch logisch dat iemand met een normaal inkomen van 1700 euro p/m, als die flink gekort word op zijn salaris, moet bezuinigen op zijn uitgaven,(koopkracht verlies) dat betekend dat er bedrijven zullen omvallen met een enorme werkeloosheid tot gevolg, en die 20% gevraagd aan de hogeren inkomens zal de redding kunnen betekenen van de euro, als een econoom dat niet ziet, vraag ik mij af waar moet het dan heen met de mensheid!!!

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 07:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nederland heeft de euro al eens gered toen D. Nederland gebruikte als sluitstuk om de euro in te kunnen voeren.

Ook is het schip met geld al naar Griekenland gevaren zonder succes.

De combinatie pensioengelden naar Griekenland, bezuinigen op de kwetsbaren in deze samenleving ( o.a. combiwerk, pgb) vind ik onverteerbaar voor de mensen die dit treft.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 09:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 23:30:
pino123 schreef op zondag 3 jul 2011, 20:52:
wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 18:44: DE VRAAG IS: of het niet rechtvaardiger zou zijn dat de grootverdieners (de rijken) 20% zouden moeten inkorten op hun salaris? om zo europa uit het slop te halen


Ben jij ook op de hoogte, in welke belastingschaal grootverdieners vallen en dus wat zij al aan belastingen betalen. Als je dit soort grappen gaat toepassen betekent dat je, je als belastingland, alle grootverdieners het land uitpest, heb je daar wat aan? Ik denk het niet, er zal altijd van redelijkheid sprake moeten zijn.


waarheen als er niets meer is, trouwens ben 20 jaar stuurman geweest dus wel een beetje geleerd, maar heb mij altijd voor de minderbedeelde ingezet als niet gelovige, en dat is in de huidige geloven niet meer te vinden, naasteliefde


Hoe kan je oordelen over mijn naastenliefde of niet...... Knappe redenatie vanachter je computer. Ook ik zet mij in t.o.v. de minder bedeelde, dat heeft niets te maken met wat er op je bankrekening staat, maar dat zit tussen je oren. Daarnaast blijf ik bij mijn standpunt, dat grootverdieners ook een groot gedeelte van hun salaris inleveren. Over bepaalde standpunten valt te discussiëren, zoals o.a. de hypotheekaftrek, maar om nu 70% van je salaris in te leveren, gaat mij echt te ver.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 09:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 07:18: Nederland heeft de euro al eens gered toen D. Nederland gebruikte als sluitstuk om de euro in te kunnen voeren.

Ook is het schip met geld al naar Griekenland gevaren zonder succes.

De combinatie pensioengelden naar Griekenland, bezuinigen op de kwetsbaren in deze samenleving ( o.a. combiwerk, pgb) vind ik onverteerbaar voor de mensen die dit treft.


Dat bek ik helemaal met je eens, het is inderdaad onverteerbaar dat er linksom miljoenen bezuinigd worden op PGB, en anderzijds er miljoenen uitstromen naar een niet te redden land, helaas kan je zo talloze voorbeelden opnoemen denk aan JSF, hypotheekaftrek etc. etc.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 09:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sorry al op verstuurknop gedruk, maar dat was de vraagniet, de vraag/discussie is of een grootverdiener 20% van zijn salaris moet inleveren om Europa te redden, nee dat vind ik niet en staat los van de politieke perikelen die hier beschreven worden.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 09:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

pino123 schreef op maandag 4 jul 2011, 09:14: Sorry al op verstuurknop gedruk, maar dat was de vraagniet, de vraag/discussie is of een grootverdiener 20% van zijn salaris moet inleveren om Europa te redden, nee dat vind ik niet en staat los van de politieke perikelen die hier beschreven worden.


Daar ben ik het mee eens. Maar eens gaan bezuinigen op de hypotheek aftrrek + intrekken van de korting op de belasting bij aankoop huizen lijkt mij een goed idee i.p.v. de lasten te leggen bij de meest kwetsbaren in onze samenleving.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 09:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

.........zouden niet al die grootverdieners in europa uit sollidairiteit 20 % van hun salaris vrijwillig moeten inleveren om te europa te redden? ...........

Hoe vrijwillig is het, als er het woordje 'moeten' bij staat?! Nee, van mij 'moeten' ze dat niet.

Overigens: politici vallen voor mij niet onder grootverdieners, in het bedrijfsleven verdienen ze heel wat meer.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

pino123 schreef op maandag 4 jul 2011, 09:09:
wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 23:30:
pino123 schreef op zondag 3 jul 2011, 20:52:
wilcop schreef op zondag 3 jul 2011, 18:44: DE VRAAG IS: of het niet rechtvaardiger zou zijn dat de grootverdieners (de rijken) 20% zouden moeten inkorten op hun salaris? om zo europa uit het slop te halen


Ben jij ook op de hoogte, in welke belastingschaal grootverdieners vallen en dus wat zij al aan belastingen betalen. Als je dit soort grappen gaat toepassen betekent dat je, je als belastingland, alle grootverdieners het land uitpest, heb je daar wat aan? Ik denk het niet, er zal altijd van redelijkheid sprake moeten zijn.


waarheen als er niets meer is, trouwens ben 20 jaar stuurman geweest dus wel een beetje geleerd, maar heb mij altijd voor de minderbedeelde ingezet als niet gelovige, en dat is in de huidige geloven niet meer te vinden, naasteliefde


Hoe kan je oordelen over mijn naastenliefde of niet...... Knappe redenatie vanachter je computer. Ook ik zet mij in t.o.v. de minder bedeelde, dat heeft niets te maken met wat er op je bankrekening staat, maar dat zit tussen je oren. Daarnaast blijf ik bij mijn standpunt, dat grootverdieners ook een groot gedeelte van hun salaris inleveren. Over bepaalde standpunten valt te discussiëren, zoals o.a. de hypotheekaftrek, maar om nu 70% van je salaris in te leveren, gaat mij echt te ver.


10% of 20% maar jullie lezen niet, en als je iemand met 10 duizend euro p/m niet onder het noemer grootverdieners rekend! ok, jou recht maar ik heb het over alle grootverdieners in europa ook de onassis familie in griekenland, als je op de arbeider alleen bezuinigd heeft ie minder koopkracht en dus minder omzet als gevolg sluiting van bedrijven en dus een toenamen van werkeloosheid en dus slecht voor de euro en de inflatie in de hand werkend...

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 11:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Vind jij! Hoe weet jij wat mensen privé doen aan 'naastenliefde'? Ik vind je erg kort door de bocht.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Dit geeft m.i. geen inzicht in de naastenliefe van deze bevolkingsgroep. Mogelijk heeft deze groep mensen zich de gevolgen van deze keuze voor de minder bedeelden niet goed ingeschat.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 11:29:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Dit geeft m.i. geen inzicht in de naastenliefe van deze bevolkingsgroep. Mogelijk heeft deze groep mensen zich de gevolgen van deze keuze voor de minder bedeelden niet goed ingeschat.


dat is een makkelijke manier om de verantwoording in de maatschappij te ontlopen, en waarom dan nog zoveel ophef over de holocaus als de kerk toen in die jaren niet protesteerden en nu hoor je ze ook niet, dat geeft toch blijk van weinig naastenliefde voor de medemens..

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:12:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 11:29:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Dit geeft m.i. geen inzicht in de naastenliefe van deze bevolkingsgroep. Mogelijk heeft deze groep mensen zich de gevolgen van deze keuze voor de minder bedeelden niet goed ingeschat.


dat is een makkelijke manier om de verantwoording in de maatschappij te ontlopen, en waarom dan nog zoveel ophef over de holocaus als de kerk toen in die jaren niet protesteerden en nu hoor je ze ook niet, dat geeft toch blijk van weinig naastenliefde voor de medemens..


Ik ben van na de oorlog en ken de beweegredenen niet van het hoofd van de katholieke kerk destijds.

Het lijkt mij niet nodig om de beoordelingsfout die destijds gemaakt is af te wentelen op een bevolkingsgroep die woont beneden de rivieren. Dat is m.i. onnodig kwetsend.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 07:18: Nederland heeft de euro al eens gered toen D. Nederland gebruikte als sluitstuk om de euro in te kunnen voeren.

Ook is het schip met geld al naar Griekenland gevaren zonder succes.

De combinatie pensioengelden naar Griekenland, bezuinigen op de kwetsbaren in deze samenleving ( o.a. combiwerk, pgb) vind ik onverteerbaar voor de mensen die dit treft.


dit is geen nederlands probleem alleen, maar een probleem die allen europese lidstaten in zijn geheel aangaat ook de rijken grieken duitsers, fransen enz:,
wie zal makkelijker 10% in kunnen leveren, beatrix met vijf miljoen p/j of het oudere echtpaar met 1200 euro p/m. wij moeten in nederland eens af dat nederland er alleen voor moet opdraaien, er zijn in de wereld mensen die zich zelf nu nog in deze slechte situatie bonussen van 5000000 per jaar toe kennen, dat zijn toch narcistische macho,s zonder gevoel van sollidairiteit en of naastenliefde.
ik heb geleerd dat in crisis de sterkste schouders de meeste lasten moeten dragen. als je van de natuur beter bedeeld ben met hersens heb toch de minder bedeelde riool werker nodig.
trouwens laat die 20% een jaar gelden voor alle rijken in de wereld, moet jij eens zien wat voor een effect dat opleverd.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 12:22:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:12:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 11:29:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Dit geeft m.i. geen inzicht in de naastenliefe van deze bevolkingsgroep. Mogelijk heeft deze groep mensen zich de gevolgen van deze keuze voor de minder bedeelden niet goed ingeschat.


dat is een makkelijke manier om de verantwoording in de maatschappij te ontlopen, en waarom dan nog zoveel ophef over de holocaus als de kerk toen in die jaren niet protesteerden en nu hoor je ze ook niet, dat geeft toch blijk van weinig naastenliefde voor de medemens..


Ik ben van na de oorlog en ken de beweegredenen niet van het hoofd van de katholieke kerk destijds.

Het lijkt mij niet nodig om de beoordelingsfout die destijds gemaakt is af te wentelen op een bevolkingsgroep die woont beneden de rivieren. Dat is m.i. onnodig kwetsend.


er zijn en worden nog altijd oorlogen gevoerd, ook nu geen protest van de hedendaagse kerk, kwetsend vind ik het dat er nou weer zo met minderheden word omgegaan, dat zijn ook zij die op de voedselbank zijn aangewezen.
altijd onder het mom wirhr haben het nicht gewust...

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

pino123 schreef op maandag 4 jul 2011, 09:12:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 07:18: Nederland heeft de euro al eens gered toen D. Nederland gebruikte als sluitstuk om de euro in te kunnen voeren.

Ook is het schip met geld al naar Griekenland gevaren zonder succes.

De combinatie pensioengelden naar Griekenland, bezuinigen op de kwetsbaren in deze samenleving ( o.a. combiwerk, pgb) vind ik onverteerbaar voor de mensen die dit treft.


Dat bek ik helemaal met je eens, het is inderdaad onverteerbaar dat er linksom miljoenen bezuinigd worden op PGB, en anderzijds er miljoenen uitstromen naar een niet te redden land, helaas kan je zo talloze voorbeelden opnoemen denk aan JSF, hypotheekaftrek etc. etc.


je leerd het nooit, het is geen linksom beleid de jsf en de hyphoteekaftrek en afghanistan is onder balkenend (cda) gevormd, waarna een einde kwam aan het kabinet pvda, cda, cristenunie, want links wou juist de hyphoteekaftrek beknotten.
ik ben een niet gelovige en niet rechts en ook niet links maar het doet mij leed om zo veel domheid te zien en dat de mens nog altijd gemanupuleerd word als 100 jaar geleden, met de scholing van de huidige mens moest dat onmogelijk zijn geworden, en daar is een naam voor narcistisch egoisme...

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:54:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 12:22:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:12:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 11:29:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Dit geeft m.i. geen inzicht in de naastenliefe van deze bevolkingsgroep. Mogelijk heeft deze groep mensen zich de gevolgen van deze keuze voor de minder bedeelden niet goed ingeschat.


dat is een makkelijke manier om de verantwoording in de maatschappij te ontlopen, en waarom dan nog zoveel ophef over de holocaus als de kerk toen in die jaren niet protesteerden en nu hoor je ze ook niet, dat geeft toch blijk van weinig naastenliefde voor de medemens..


Ik ben van na de oorlog en ken de beweegredenen niet van het hoofd van de katholieke kerk destijds.

Het lijkt mij niet nodig om de beoordelingsfout die destijds gemaakt is af te wentelen op een bevolkingsgroep die woont beneden de rivieren. Dat is m.i. onnodig kwetsend.


er zijn en worden nog altijd oorlogen gevoerd, ook nu geen protest van de hedendaagse kerk, kwetsend vind ik het dat er nou weer zo met minderheden word omgegaan, dat zijn ook zij die op de voedselbank zijn aangewezen.
altijd onder het mom wirhr haben het nicht gewust...


Geen idee wat het standpunt is t.a.v. oorlogen door welke christelijke hedendaagse kerk dan ook.

Het is het door het volk gekozen hedendaagse kabinet wat de lasten ditmaal afwentelt op de minst bedeelden.

Het volk heeft niet geweten wat de gevolgen zouden zijn op het moment van hun keuze. Persoonlijk had ik een bang vermoeden, maar het is veel erger dan ik in een nachtmerrie had kunnen beleven.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 13:35:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:54:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 12:22:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:12:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 11:29:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Dit geeft m.i. geen inzicht in de naastenliefe van deze bevolkingsgroep. Mogelijk heeft deze groep mensen zich de gevolgen van deze keuze voor de minder bedeelden niet goed ingeschat.


hallo wij leven niet meer in de middeleeuwen, zoveel onderwjs dat de mens de laatste jaren heeft genoten, dan is enig denkwerk hoe de wereld in elkaar zit toch niet te veel gevraagd,i.p.v af te geven op de armsten in de samenleving.
dat is een makkelijke manier om de verantwoording in de maatschappij te ontlopen, en waarom dan nog zoveel ophef over de holocaus als de kerk toen in die jaren niet protesteerden en nu hoor je ze ook niet, dat geeft toch blijk van weinig naastenliefde voor de medemens..


Ik ben van na de oorlog en ken de beweegredenen niet van het hoofd van de katholieke kerk destijds.

Het lijkt mij niet nodig om de beoordelingsfout die destijds gemaakt is af te wentelen op een bevolkingsgroep die woont beneden de rivieren. Dat is m.i. onnodig kwetsend.


er zijn en worden nog altijd oorlogen gevoerd, ook nu geen protest van de hedendaagse kerk, kwetsend vind ik het dat er nou weer zo met minderheden word omgegaan, dat zijn ook zij die op de voedselbank zijn aangewezen.
altijd onder het mom wirhr haben het nicht gewust...


Geen idee wat het standpunt is t.a.v. oorlogen door welke christelijke hedendaagse kerk dan ook.

Het is het door het volk gekozen hedendaagse kabinet wat de lasten ditmaal afwentelt op de minst bedeelden.

Het volk heeft niet geweten wat de gevolgen zouden zijn op het moment van hun keuze. Persoonlijk had ik een bang vermoeden, maar het is veel erger dan ik in een nachtmerrie had kunnen beleven.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 13:47:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 13:35:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:54:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 12:22:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:12:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 11:29:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


hallo wij leven niet meer in de middeleeuwen, zoveel onderwjs dat de mens de laatste jaren heeft genoten, dan is enig denkwerk hoe de wereld in elkaar zit toch niet te veel gevraagd,i.p.v af te geven op de armsten in de samenleving.
dat is een makkelijke manier om de verantwoording in de maatschappij te ontlopen, en waarom dan nog zoveel ophef over de holocaus als de kerk toen in die jaren niet protesteerden en nu hoor je ze ook niet, dat geeft toch blijk van weinig naastenliefde voor de medemens..




Het kwartje schijnt bij u niet te vallen dat u nu de kerk verantwoordelijk stelt. Ik deel uw mening niet.
Het huidige kabinet wentelt de lasten af op mensen die het nu al erg moeilijk hebben, zoals m.n. gehandicapten en/of mensen die werkzaam zijn bij b.v. combiwerk.

M.i. lijkt er geen sprake van naastenliefde te zijn bij het huidige kabinet en de gedoogsteuners.

Het is mij niet duidelijk waarom u de kerk verwijt wat deze regering de zorgbehoeftigen in deze maatschappij aandoet.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 14:01:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 13:47:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 13:35:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:54:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 12:22:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 12:12:
tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 11:29:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


hallo wij leven niet meer in de middeleeuwen, zoveel onderwjs dat de mens de laatste jaren heeft genoten, dan is enig denkwerk hoe de wereld in elkaar zit toch niet te veel gevraagd,i.p.v af te geven op de armsten in de samenleving.
dat is een makkelijke manier om de verantwoording in de maatschappij te ontlopen, en waarom dan nog zoveel ophef over de holocaus als de kerk toen in die jaren niet protesteerden en nu hoor je ze ook niet, dat geeft toch blijk van weinig naastenliefde voor de medemens..




Het kwartje schijnt bij u niet te vallen dat u nu de kerk verantwoordelijk stelt. Ik deel uw mening niet.
Het huidige kabinet wentelt de lasten af op mensen die het nu al erg moeilijk hebben, zoals m.n. gehandicapten en/of mensen die werkzaam zijn bij b.v. combiwerk.

M.i. lijkt er geen sprake van naastenliefde te zijn bij het huidige kabinet en de gedoogsteuners.

Het is mij niet duidelijk waarom u de kerk verwijt wat deze regering de zorgbehoeftigen in deze maatschappij aandoet.


de gezamelijke kerken is het kapitaal wat mede het wereldbeleid uitvoerd vroeger en nu, ook dus oorlogen ellende en leed.de gelovigen hebben massaal op wilders en rutten gestemd, hun goed recht, maar dan massaal af te geven op de minderheden hier en nu ook de grieken getuigd van een zelfde moraal als van 1930 t/m 1945, begin nu weer niet hoe kwetsend dit allemaal is voor bepaalde groeperingen, als je het met deze mensonerende bezuinigingen in europa eens bent en onderdrukking van de minderheden eens bent verdien je niet beter.
wie maakt er oorlog, de protestanten en katholieken,moslims en joden en palesteinen, ga zo maar door, alles onder het motto hoe hou je 8 miljard mensen aan het vreten op deze wereld en de economie draaiende.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ wilcop

Nogmaals de kerk heeft niets te maken met het beleid van deze regering om de zwakken in onze samenleving het leven nog moeilijker te maken als het nu zonder al deze maatregelen al is. Alhoewel ik wat moeite heb met de z.g. beminde gelovigen van een christelijke partij die deel uitmaken van het huidige kabinet.

Ik begrijp niet waarom u denkt dat ik het met deze maatregelen eens ben. Natuurlijk niet.

Je zal maar eindeloos moeten wachten in je 24uurs luier tot een overwerkte thuiszorgmedewerker je komt wassen en verschonen. Geen tijd voor een sociale babbel want elke minuut moet verantwoord worden.

Je zal maar als geestelijk gehandicapte ex combiwerker op een "normale" werkplaats het mikpunt worden van een superieur of van je collega's als het tegen zit. Dat je dan zwaar depressief weer thuis komt te zitten is dan jouw probleem. Je kunt niet naar de psychiater want de eigen bijdrage is te hoog voor jou om een gang naar de psychiater te kunnen bekostigen.

Je zal maar als jongere met een handicap geboren aan de slag proberen te komen. Een wajong uitkering is er niet meer. Begeleiding op weg naar werk is ook weg bezuinigd, dus die krijg je niet.

Dit alles heeft m.i. niets met oorlogen in verleden te maken maar met het huidige beleid van een regering die gekozen is op grond van het stemgedrag van de Nederlandse bevolking.

Ik heb tegen gestemd. Maar wie ben ik. ........

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Toevoeging

O ja, die scholing. Die krijgen de zwakkeren op onze scholen straks ook niet meer, want hun rugzakje is ook weg bezuinigd.

Ga er maar aan staan in deze maatschappij als je lichamelijk of geestelijk gehandicapt bent.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 14:56: @ wilcop

Nogmaals de kerk heeft niets te maken met het beleid van deze regering om de zwakken in onze samenleving het leven nog moeilijker te maken als het nu zonder al deze maatregelen al is. Alhoewel ik wat moeite heb met de z.g. beminde gelovigen van een christelijke partij die deel uitmaken van het huidige kabinet.

Ik begrijp niet waarom u denkt dat ik het met deze maatregelen eens ben. Natuurlijk niet.

Je zal maar eindeloos moeten wachten in je 24uurs luier tot een overwerkte thuiszorgmedewerker je komt wassen en verschonen. Geen tijd voor een sociale babbel want elke minuut moet verantwoord worden.

Je zal maar als geestelijk gehandicapte ex combiwerker op een "normale" werkplaats het mikpunt worden van een superieur of van je collega's als het tegen zit. Dat je dan zwaar depressief weer thuis komt te zitten is dan jouw probleem. Je kunt niet naar de psychiater want de eigen bijdrage is te hoog voor jou om een gang naar de psychiater te kunnen bekostigen.

Je zal maar als jongere met een handicap geboren aan de slag proberen te komen. Een wajong uitkering is er niet meer. Begeleiding op weg naar werk is ook weg bezuinigd, dus die krijg je niet.

Dit alles heeft m.i. niets met oorlogen in verleden te maken maar met het huidige beleid van een regering die gekozen is op grond van het stemgedrag van de Nederlandse bevolking.

Ik heb tegen gestemd. Maar wie ben ik. ........


houd die oogkleppen vooral op...

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 14:59: Toevoeging

O ja, die scholing. Die krijgen de zwakkeren op onze scholen straks ook niet meer, want hun rugzakje is ook weg bezuinigd.

Ga er maar aan staan in deze maatschappij als je lichamelijk of geestelijk gehandicapt bent.


is toch een rechtse regering waarin ook het cda in zit...

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Wilcop

Ja, CDA waait met alle winden mee. Als er maar geregeerd kan worden.
M.i. wuiven zij naar rechts, naar links en naar het midden. :)
Maar aan hun gedrag m.b.t. het nemen van bezuinigingen over de ruggen van de zwakkeren kan ik niet aflezen dat zij nog praktizerend gelovig zijn. Tenminste niet tijdens werktijd.

Wat zij privé doen laat ik buiten beschouwing.

Samenstelling kabinet: klik hier




ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 15:18: @ Wilcop

Ja, CDA waait met alle winden mee. Als er maar geregeerd kan worden.
M.i. wuiven zij naar rechts, naar links en naar het midden. :)
Maar aan hun gedrag m.b.t. het nemen van bezuinigingen over de ruggen van de zwakkeren kan ik niet aflezen dat zij nog praktizerend gelovig zijn. Tenminste niet tijdens werktijd.

Wat zij privé doen laat ik buiten beschouwing.

Samenstelling kabinet: klik hier





hehe

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heren, dat veelvuldige quoten maakt de discussie er niet leesbaarder op. Ik ben in ieder geval al afgehaakt.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ birdies

mee eens. Daarom ben ik gestopt met quoten.

@ wilcop

Het feit dat CDA met alle winden mee waait, maakt m.i. niet de kerken verantwoordelijk voor het beleid tegen de armen van de huidige regering.

U deelt mijn mening niet, dus heeft het ook m.i. geen zin de discussie voort te zetten om te kijken of we op één lijn komen te zitten. Ik zie dat nl niet gebeuren.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

birdies schreef op maandag 4 jul 2011, 11:15:
wilcop schreef op maandag 4 jul 2011, 11:07: alle katholieken in het zuiden van het land hebben massaal op wilders en rutten gestemd, dat is in moeilijke tijden geen blijk van naastenliefde.


Vind jij! Hoe weet jij wat mensen privé doen aan 'naastenliefde'? Ik vind je erg kort door de bocht.


door met de mensen van alle gezinte te praten op de markt wiens geloofsovertuiging ik ken, en wat voor een haat er van die mensen uitstraald naar de moslim wereld en nu ook de grieken.
in de jaren 50 emigreerde 5 miljoen nederlanders, het kapitaal haalde de buitenlanders om de arbeids plaatsen op te vullen the show must going on natuurlijk, dus is het ook de taak van het kapitaal om voor hen te zorgen.
dat werd mij niet in dank afgenomen. that it,s

ve
door verwijderd - Jul 4, 2011 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tdehond schreef op maandag 4 jul 2011, 15:18: @ Wilcop

Ja, CDA waait met alle winden mee. Als er maar geregeerd kan worden.
M.i. wuiven zij naar rechts, naar links en naar het midden. :)
Maar aan hun gedrag m.b.t. het nemen van bezuinigingen over de ruggen van de zwakkeren kan ik niet aflezen dat zij nog praktizerend gelovig zijn. Tenminste niet tijdens werktijd.

Wat zij privé doen laat ik buiten beschouwing.

Samenstelling kabinet: klik hier







een voorbeeld is wat ik bovenaan deze discussie hebt aangegeven, is gereformeerd naar ik meen vooraan in de kerk te vinden.
ik wens jullie al het goede met de gedachte dat ook bill gates van zijn 35 miljard niets meeneemd naar het oneindigenen.

ve
door verwijderd - Jul 5, 2011 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

beste mensen dat quoten is toch de beste manier om de betreffende persoon duidelijk te maken dat jij het met zijn menig eens of oneens bent

ve
door verwijderd - Jul 5, 2011 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als je 6 of 7 mensen quote in één reactie is het niet meer te volgen.

ve
door verwijderd - Jul 5, 2011 om 12:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

cococat schreef op dinsdag 5 jul 2011, 12:40: Als je 6 of 7 mensen quote in één reactie is het niet meer te volgen.


ok, dat wist ik niet

ve
door verwijderd - Jul 5, 2011 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

het stelt mij enorm teleur dat de meeste opa,s en oma,s zich zo,n 150 jaar geleden hadden aangesloten bij linkse pvda,om zo het recht van ieder mens op deze wereld te bewerkstelligen, dat ook de kinderen van de werkende klasse onderwijs konden genieten, en er ook voor de armeren gezondheids zorg kon worden opgericht.
alles wat deze mensen met gevaar voor eigen leven voor hebben geknokt, word met een crisis weer door rechts afgebroken, en zijn wij weer terug bij af, de gezondheidszorg de scholing enz: word weer op de gewone man afgeschoven en zijn wij weer terug bij af....
het stelt mij daarom zo enorm teleur, omdat de meeste opa,s en oma,s van toen zelf niet lezen en schrijven konden, en dat bij de huidige generatie met al zijn scholingen de politiekedomheid alleen is toegenomen.

ve
door verwijderd - Jul 5, 2011 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

het stelt mij enorm teleur dat de meeste opa,s en oma,s zich zo,n 150 jaar geleden hadden aangesloten bij linkse pvda,om zo het recht van ieder mens op deze wereld te bewerkstelligen, dat ook de kinderen van de werkende klasse onderwijs konden genieten, en er ook voor de armeren gezondheids zorg kon worden opgericht.
alles wat deze mensen met gevaar voor eigen leven voor hebben geknokt, word met een crisis weer door rechts afgebroken, en zijn wij weer terug bij af, de gezondheidszorg de scholing enz: word weer op de gewone man afgeschoven en zijn wij weer terug bij af....
het stelt mij daarom zo enorm teleur, omdat de meeste opa,s en oma,s van toen zelf niet lezen en schrijven konden, en dat bij de huidige generatie met al zijn scholingen de politiekedomheid alleen is toegenomen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Johnni73 - Feb 25, 2024 om 14:11
Geldzaken & recht

Verplicht verhuizen na grondige renovatie

Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer