fonzerello
door fonzerello Apr 30, 2017 om 18:18
Geldzaken & recht

Heb een brief van de deurwaarder gekregen om tommy teleshoppen te betalen

Maar heb daar nooit iets besteld

2149 9 Rapporteer

getty
door getty - Apr 30, 2017 om 18:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Morgen maar even met ze bellen dan en ze dat haarfijn duidelijk maken.

panter22
door panter22 - Apr 30, 2017 om 18:26
6599 Antwoorden / Vragen

Niets besteld en ook niets gekregen?
Geen aanmaningen gehad?
Er staat ook niet in de brief wanneer je wat hebt besteld?
Morgen direct contact opnemen met de deurwaarder.
Melden dat je niets besteld hebt.
Vragen naar de rekening, datum, wat besteld is. Misschien krijg je dan duidelijkheid.
Nooit de zaak op zijn beloop laten. Altijd direct reageren.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 30, 2017 om 18:37
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Heeft u nooit bericht gekregen van een incassobureau? Dat zou met betalingsherinneringen aan een deurwaarder vooraf moeten gaan.

tijger1
door tijger1 - Apr 30, 2017 om 18:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een brief van een deurwaarder? Is het geen incassobureau?

marita5
door marita5 - Apr 30, 2017 om 19:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Fonzerello  ,

Zoals al eerder is gevraagd , is dit werkelijk een brief van een deurwaarder , of van het incassobureau Ultimloo . .
Als ik alle vorige vragen van u lees , hebben deze allemaal te maken met een incassobureau .

Ma
door Marimelda - May 7, 2017 om 23:22
58 Antwoorden / 11 Vragen

Heeft Fonzarello nog helemaal niet gereageerd?? Misschien is deze zaak al opgelost!?

Een kennis van mij heeft een brief van een (voormalige?) bewoonster gehad eveneens van Tommy Teleshopping. ongestempeld. Dit lijkt me slechts een gewone brief of een herinnering tot betaling. Detail: Een postzegel van 2010, een beetje vreemd is dat wel. Omdat naar mijn mening een brief met deze datum in de brievenbus al veel eerder moet zijn leegemaakt. Dan nog een andere brief aan dezelfde naam gericht, maar niet van de huidige bewoner: Deze brief is van Incasso Ultimoo uit Woerden.Deze is wel gedateerd, namelijk 10-06-2016. Deze laatste 'Ultimoo' zie ik in een van de reacties voorbijkomen.

Aangezien veel dingen per Internet geregeld worden, vindt ik de Internetwereld op zichzlef wel heel erg geheimzinnig, als je het goed op de keper beschouwt. Want wie snapt nu echt zelf hoe dit allemaal in elkaar steekt en in zijn werk gaat. Vrijwel niemand. De meesten weten hooguit het toetsenbord te bedienen, maar voor de rest is het vrij ingewikkeld. Het gaat vaak alleen om geld en zo snel mogelijk. Sinds de komst van de computer is de zakenwereld veel harder, zo niet keihard geworden, de goeden onder hen niet te na gesproken. Maar de meeste mensen tegenwoordig hebben het maar druk, druk, druk. Komt niemand dit bekend voor?

tijger1
door tijger1 May 7, 2017 om 23:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar heeft u het nou over? U hebt hier toch al bericht dat dat adres van die kennis misbruikt werd en wordt? Stuur die post terug met de vermelding onbekend en verder klaar.

Ma
door Marimelda May 17, 2017 om 01:09
58 Antwoorden / 11 Vragen

Dat is al lang geregeld, hoor met terugsturen van deze brieven.
Verder ging het niet om mijn verhaal, maar wel herkenbare brieven van twee dezelfde afzenders.

Ik begreep niet dat deze meneer Fonzerello eerst niet op jullie antwoorden reageerde. Inmiddels wel zie ik. En hij wacht op antwoord van het incassobureau. Als ik het zo bekijk zal het nu wel opgelost kunnen worden. 1 letter verschil kan veel problemen opleveren, blijkt maar weer. En dat werkt vaak door, net zoals een cijfertje verschil door kan werken in tellingen.

tijger1
door tijger1 - May 7, 2017 om 23:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

edit

fonzerello
door fonzerello - May 16, 2017 om 20:11
2 Antwoorden / 6 Vragen

heb eerst tommy teleshopping gebeld en daaruit bleek dat het een bestelling betreft van mijn broer a.m. De roon ipv a.a. De roon, daarna het incassoburo gebeld maar die konden mij niet uitleggen hoe ze aan a.a de roon kwamen en gingen uitzoeken hoe het precies zit en dat ik na een week een mailtje zou ontvangen maar tot op heden nog niets gehoord, in ieder geval bedankt voor de reacties, fonzerello

fa
door familyman - May 16, 2017 om 21:06
888 Antwoorden / 1 Vragen

Controleer of het telefoonnummer en banknummer gelijk is op de officiële site van de afzender met wat er in de "brief" staat. Klopt dit niet, is het vals.