ha
door hansyvonne Dec 9, 2015 om 14:46
Geldzaken & recht

Hebben jullie een zonnebril voor mij? De pagina's zijn haast niet te lezen.

Leuk hoor, dat jullie de vraag/antwoord pagina hebben verandert. Iemand een kleurdoos voor z'n verjaardag gehad? Onvoorstelbaar wat onduidelijk door die gele kleur. Wat was er mis met de vorige instellingen?

1100 7 Rapporteer

marita567
door marita567 - Dec 9, 2015 om 14:52
1576 Antwoorden / 17 Vragen

WelKom bij de club , uw bent niet de enige .

hier is een oplossing om de kleur te veranderen , werkt alleen in firefox en Chrome klik hier

tenormin
door tenormin - Dec 9, 2015 om 14:53
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Vragen over de site kunt u stellen aan kassa-online@vara.nl

Ik heb tot nu toe telkens heel vlug en correct antwoord gekregen.

Cookies
door Cookies Dec 9, 2015 om 15:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik kreeg pas een reactie op mails nadat ik in een topic had geklaagd dat er geen enkele reactie kwam van de redactie.

tenormin
door tenormin Dec 9, 2015 om 15:12
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ik kan niet anders schrijven dan: ik kreeg op 1 vraag binnen 5 minuten een mail terug; op andere vraag duurde het 30 minuten. Dus vandaar dat ik de kassa-online@vara.nl doorgaf aan de TS.

mi
door miepje58 - Dec 9, 2015 om 14:56
208 Antwoorden / 6 Vragen

Het zijn voor mij niet alleen de kleuren. Niet te fel maar wel misselijkmakend. Het is vooral de navigatie waar ik helemaal een punthoofd van krijg.

Jammer, ik kwam hier regelmatig maar ik denk dat dat nu wel afgelopen is (al zullen er wel forumleden zijn die daar blij mee zijn ;-))

Cookies
door Cookies Dec 9, 2015 om 15:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voorzover mij bekend, is er geen enkel forumlid die happy is met deze 'vernieuwde' site.

tenormin
door tenormin Dec 9, 2015 om 15:09
16826 Antwoorden / 108 Vragen

De die hards zullen wel doorgaan hoor. Ik ben ook al zeer geremd om te reageren e.d. Denk heus niet dat er forumleden zijn die "blij zijn dat u niet verder wilt/kunt". Voor ouderen is de site inmiddels een soort universiteit geworden.

Cookies
door Cookies Dec 9, 2015 om 15:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Tenormin: je mag op kosten van de VARA een HBO-ICT opleiding gaan volgen;-) Voor mezelf heb ik deze toezegging al binnen. Tezamen met de voucher v.d. appeltaart ontvangen.

marita567
door marita567 Dec 9, 2015 om 15:25
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@carola.83 , Ik ga met uw mee , nu zit ik zo geconcentreerd te navigeren dat ik bijna de klokkenluider van notre damme word .

Cookies
door Cookies - Dec 9, 2015 om 15:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb geen moeite met lezen, maar erger me kapot aan die felle gele kleur. En hoofdpijn krijg ik er ook van.

Frappant dat dit topic mag blijven staan (tenslotte niet consumentprobleem gerelateerd) en het door mij geopende topic over deze site binnen 10 minuten op slot ging.

Off-topic: hebben jullie ook het idee dat we voor Jan met de korte achternaam vragen zitten te beantwoorden? Volgens mij kunnen 9 v/d 10 vragenstellers hun vraag niet eens meer terug vinden. (Heb ik het even nog maar niet over degenen die het niet eens lukt om een vraag te stellen.)

zoekster
door zoekster Dec 9, 2015 om 15:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Over Jan met de korte achtermaan. Daar heb ik ook het vermoeden van. Nu er ook geen notificaties zijn per vraag,, denk ik dat forumleden die hier voor het eerst zijn hun vraag stellen, deze niet meer terug kunnen vinden. Ook zullen er zijn die na drie antwoorden niet verder kijken. Ik kan zelf alleen maar vragen terugvinden als ik zelf iets bij een vraag heb geplaatst, Andere vragen waar ik alleen maar nieuwsgierig in mee kijk zijn na een dag bijna onvindbaar. Help! Ik heb nu ook nog maar een heel klein venster met bewerken. Niet te geloven dit!

tenormin
door tenormin Dec 9, 2015 om 15:32
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Dat bewerk venster heb ik al sinds dag 1 als een zeer petieterig lijntje. En wat ik nog erger vind, de door jou aan mij uitgelegde vorm van "hoe dan" te linken; ook dat gaat hier nu niet meer. Maar de redactie heeft me handvatten aangegeven waar ik al de hele dag mee bezig ben. En het lukt me (niet anders verwacht) voor geen meter. En Radar is geen bal aan als forum, heel eerlijk gezegd, qua vragen. Maar wel veel gemakkelijker, dat wel. Nou, mag allemaal natuurlijk niet dit schrijven, dus... adios, als het nog te lezen is dan.

Cookies
door Cookies - Dec 9, 2015 om 15:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TIP @hansyvonne: stuur je verzoek om een gratis zonnebril naar het door Tenormin vermelde e-mailadres!

chris74
door chris74 - Dec 9, 2015 om 15:13
564 Antwoorden / 44 Vragen

Heb de styles in chrome geinstalleerd, en toegevoegd, als deze is ingeschakeld dan valt de tekst waar vraag en antwoord op staat ook weg.

Redacteur
door Redacteur - Dec 9, 2015 om 15:29
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Beste Hansyonne, we hebben over de kleuren en leesbaarheid meerdere klachten ontvangen. Voor ons reden om hier wat aan te gaan doen. Over, hopelijk, niet te lange tijd zal het resultaat zichtbaar zijn op de site.

Tot die tijd... we hebben nog een mooie rode VARA-zonnebril hier liggen. Als u ons uw adresgegevens mailt via kassa-online@vara.nl sturen we de bril naar u op! ; )

De redactie