an
door angeel Jun 21, 2016 om 12:18
Geldzaken & recht

Heeft iemand ervaring met het bedrijf Public Media te Amsterdam ?

We hebben namelijk sterk het vermoeden dat deze man bezig is met fraude. Het gaat om het plaatsen van een advertentie in een blad voor bijvoorbeeld een kinderziekenhuis die naar onze mening niet word uitgebracht. Het gaat om flinke bedragen van ruim 900 euro.

5161 6 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 21, 2016 om 12:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mijns inziens is dit een zakelijke vraag. Dit is een forum voor consumenten.

an
door angeel Jun 21, 2016 om 12:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

ow sorry waar moet ik deze vraag dan plaatsen ?

Pi
door Pinokkiovink Sep 27, 2016 om 17:03
Antwoorden / Vragen

Hoi Bianca, wij zijn ook benadeeld door het bedrijf PUBLIC MEDIA. Ze hebben onder valse voorwenselen een personeelslid een akkoord laten tekenen die niet eens rechtsgeldig is. Toch zeggen zei dat we moeten betalen. Dit bedrijf zegt dat wij sponsor zijn geworden van " De regionale kinderactie". Er is werkelijk niets over deze kinderactie te vinden op internet en het bedrijf stuurt ons nu allemaal Incasso's. Wij gaan dit niet betalen maar wij worden nog steeds door dit bedrijf lastig gevallen. Een duidelijk geval van aquisitiefraude.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 21, 2016 om 13:05
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Er is al eerder een vraag over public media gesteld. Weet alleen niet of het ook Amsterdam betreft.
Hier wat antwoorden:

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/is-er-iemand-bekend-met-publicmedia

marita5
door marita5 - Jun 21, 2016 om 13:15
11506 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Angeel ,

Uw vraag kunt u hier stellen  ( forum voor ondernemers ) , klik op de rode regel .

https://www.higherlevel.nl/

aurora1
door aurora1 - Jun 21, 2016 om 16:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gaat dit ook over bijv. de Ondernemersgids of Bedrijvengids o.i.d.?
https://www.facebook.com/Opgelicht-door-Ondernemersgidsnl-324633641006688/
Wat betreft advertenties over kinderziekenhuizen is ook wel iets op internet te vinden:
https://opgelicht.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=4914.
Inderdaad even kijken op dat ondernemersforum of daar uw vraag nogmaals stellen.

Bi
door Bianca_wasookdelul - Aug 17, 2016 om 14:14
3 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag,
Graag wil ook ik, in contact komen met andere mensen die benadeeld zijn door deze partij!
Stuur een bericht... wie weet kunnen wij elkaar helpen.
Groetjes Bianca

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 17, 2016 om 23:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

En hoe zouden lezers u dan een berichtje moeten sturen.  Deze site biedt die optie niet.
Diewilik

Bi
door Bianca_wasookdelul Aug 18, 2016 om 13:11
3 Antwoorden / Vragen

Dit zou dan via ikwasookdelul@outlook.com kunnen.

Bi
door Bianca_wasookdelul - Aug 18, 2016 om 13:13
3 Antwoorden / Vragen

Zijn jullie in zee gegaan met deze club?