ma
door mandykoomen Oct 17, 2010 om 22:43
Geldzaken & recht

Hi klachtenafhandeling

Zelf heb ik een Hi abbonement. Ik ben in Mei dit jaar naar de Kpn winkel gegaan omdat ik graag een internet bundeltje wilden. Ik heb nog gevraagd bij de winkel of het een probleem was dat ik Hi had, maar dat kon gewoon.
Alles afgesloten en ik had internet.
Maar nu kom ik er in september achter, dat het internet bundeltje er nooit is op komen te staan. Ik heb dus 3 maanden geinternet op mijn telefoon zonder bundel. Dus nu betaal ik iedere keer de volle mep voor internet. Nu heb ik al 230 euro teveel betaald.

De kpn winkel heeft 3x een klacht ingediend waar niks mee gedaan is. Nu zouden ze er zelf achteraan via de manager of iets in die richting, Het is nu al 9 dagen geleden dat ze dat gezegd hebben, maar ik heb nog niets van ze gehoord. Bij de Hi klantenservice zegt iederen of dat het mijn eigen schuld is. Ondanks dat ik een contract heb. En dat Hi en Kpn niet samen gaan. Ook heb ik nog een andere oplossing gekregen, Dat ik maar naar de winkel moest gaan, en naar diegene die hem heeft afgesloten en het met de verkoper maar moet afhandelen.

Uitendelijk staat de internet bundel er nu wel op. Eindeloos online, en deze maand heb ik evengoed buiten de bundel geinternet, geen idee hoe dat kan als je eindeloos online heb.

Ik denk dat ik totaal nu al 20 x gebeld heb naar Hi, De menssen die daar zitten hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. En na een maand zijn mijn klachten nog steeds niet opgelost!!