kr
door krullenbol52 Jul 16, 2010 om 13:42
Geldzaken & recht

Hoe kom ik aan een goede advocaat?

ik heb een goede arbeidsrecht advocaat nodig, hoe selecteer ik die want er zijn er zoveel; hoe weet ik of ik een goede heb?

1656 3 Rapporteer

beorn
door beorn - Jul 16, 2010 om 13:54
66 Antwoorden / 1 Vragen

Je zou eens kunnen oriënteren op de site van Jurofoon.
Meestal is het eerste half uur gratis.

Jurofoon advocaten.

Gr.
Beorn

wjbvo
door wjbvo - Jul 16, 2010 om 14:37
9 Antwoorden / 1 Vragen

Stel deze vraag ook eens op Google en je krijgt een hele berg aan informatie, helemaal gratis.
bijvoorbeeld: http://www.advocaatkeus.nl/

marcel75
door marcel75 - Jul 16, 2010 om 16:06
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Tja, wat is een goede advocaat. Is dat degene die het door jouw gewenste resultaat behaald maar inhoudelijk niet sterk is of is het zijn spiegelbeeld?

Het is vooral een kwestie van vertrouwen en hopen dat je de goede keus hebt gemaakt. Eigenlijk kun je alleen achteraf bepalen of het een goede notaris was.