Al
door Aletta Bos Jan 15, 2018 om 11:02
Geldzaken & recht

Hoe veilig is tranferwise

moet geld overmaken naar Australie , is dit veilig via Transferwise te doen

2254 3 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 15, 2018 om 11:04
11504 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Aletta Bos ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/transferwise

jo
door jorisw - Jan 15, 2018 om 14:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom niet gewoon via een bankoverschrijving? Heeft de ontvangende partij geen bankrekening?

diumenge
door diumenge - Jan 15, 2018 om 14:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, is veilig en een stuk goedkoper dan via een normale bankoverschrijving en (@Jorisw) komt gewoon op de bankrekening van de begunstigde aan. Xendpay doet hetzelfde en is naar mijn ervaring nog net wat goedkoper, maar zou kunnen dat dat inmiddels niet meer zo is.