ma
door madras Apr 28, 2017 om 17:42
Geldzaken & recht

Iemand bekend met de Amoriabond

werd gebeld door het nummer 31208080888 en heb niet opgenomen,maar blijkt van de Amoriabond te zijn
weet iemand wat meer van dat bedrijf,op internet word vermeld dat je niet moet opnemen

1380 6 Rapporteer

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2017 om 17:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoe moeilijk is het om even met google te zoeken op Amoriabond? Is een wervings- en selectiebureau https://www.amoriabond.com/nl/

ma
door madras Apr 28, 2017 om 18:40
45 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is ook niet moeilijk Carola.83 had ik al gedaan als je goed gelezen had.Het gaat er om dat op Google te vinden is dat je niet moet opnemen en dat ze te boek staan als bedrog,dus was mijn vraag of iemand wat meer weet van dat bedrijf en/of bekend is met dat bedrijf.

jo
door jorisw - Apr 28, 2017 om 18:49
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gaan we nu ieder telefoongesprek hier melden als zijnde "misschien gevaarlijk"?? Het is gewoon een nummer uit Amsterdam.

diumenge
door diumenge - Apr 28, 2017 om 18:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat nummer moet je altijd opnemen!

Zo, nu wordt op internet vermeld dat je wel moet opnemen. En het is ook nog vetgedrukt, cursief en onderstreept, dus dat telt drie keer zwaarder.

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2017 om 19:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom hebt u eigenlijk een telefoon als u inkomende telefoontjes niet aanneemt?

hutch
door hutch - Apr 28, 2017 om 20:27
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dat niet opnemen is alleen bedoeld voor mensen die niet (genoeg) assertief zijn en geen 'nee' durven te zeggen.