Et
door Etienne Borm Feb 21, 2018 om 12:02
Geldzaken & recht

Ik heb een foute jaaropgave van ING ontvangen, na diverse keren bellen iemand aan de lijn die toegeeft dat het hun fout is en zal worden gecorrigeerd en er een nieuwe jaaropgave zal worden gestuurd. Echter ik heb nog steeds niets ontvangen , weer gebeld

Om iemand te spreken te krijgen zit je zo 20 minuten aan de lijn, welk bedrijf durft dit te doen.
Als iemand een hypotheek wil afsluiten hoop ik voor ING dat dit zo lang niet duurt want dan is eind dit jaar dit bedrijf op de fles.
Als er wordt toegezegd dat zij fout zijn en wordt gezegd dat een nieuwe jaaropgaaf zal worden gesturrd, dan kun je dat ook gewoon doen, dat heet "service" .

1447 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Feb 21, 2018 om 12:09
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Etienne Borm ,

Stel uw vraag hier :

Webcare

Stel uw vraag op Facebook of Twitter. U heeft binnen 1 uur antwoord.

Online chat

Chat met een medewerker en u heeft direct antwoord op uw vraag

Of op ING Community , klik op de rode regel .

https://community.ing.nl

sw
door swat1500 - Feb 21, 2018 om 12:54
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is uw vraag?

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 21, 2018 om 13:09
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan zijn dat het even duurt voor de fout hersteld is, wacht nog een paar weken af.

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 21, 2018 om 14:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Zal wel NU moeten. Belasting voor 1 april of 1 mei indienen, tijd zat.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 21, 2018 om 15:06
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Ja en ING kan rustig uitzoeken waar het mis is gegaan.
Ts moet wel op de datum letten want telefonisch contact blijkt vaak onbetrouwbaar.

edrick3
door edrick3 - Feb 21, 2018 om 15:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Om iemand te spreken te krijgen zit je zo 20 minuten aan de lijn, welk bedrijf durft dit te doen.
Overdrijven is ook een kunst ..... De keren dat ik de klantenservice heb moeten bellen had ik meestal meteen iemand aan de lijn.
Als er wordt toegezegd dat zij fout zijn en wordt gezegd dat een nieuwe jaaropgaaf zal worden gesturrd, dan kun je dat ook gewoon doen
Dat zal dan ook wel gebeuren. Is er een termijn toegezegd waarbinnen dit gedaan zou worden?
Al bij je jaaroverezicht in Telebankieren gekeken?

jo
door jorisw - Feb 21, 2018 om 15:38
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Algemene tip voor mensen die altijd zo lang in de wacht staan als ze bellen: probeer eens een ander tijdstip. Er zijn tijdstippen op de dag dat iedereen wil bellen. Bijvoorbeeld 's ochtends als het call center net open is. Of vlak voordat het call center sluit. Bel gewoon eens midden op de dag.

aurora1
door aurora1 - Feb 21, 2018 om 22:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké. En uw vraag is?
Of u ze ook kunt mailen? Of u via chat ze kunt bereiken? Vast wel.
Het duurt nog even voordat u die jaaropgave echt nodig heeft voor de aangifte.