sl
door slack Aug 3, 2019 om 12:05
Geldzaken & recht

Ik krijg een betaling Factuur

Ik krijg van de bank een betaald bedrag terug met de mededeling “terugbetaling ivm gestopte factuur”. Het betreft hier een tandartsrekening van Infomedics. Kan iemand mij uitleggen wat dit betekend? Bvd

9090 9 Rapporteer

Topantwoord

panter22
door panter22 - Aug 3, 2019 om 12:08
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt het best even contact opnemen met Infomedics.Heb je misschien de verkeerde factuur betaald?
Kun je inloggen op de site?
https://www.infomedics.nl/

sl
door slack Aug 3, 2019 om 13:15
7 Antwoorden / 17 Vragen

Bedankt

me
door mein33 - Aug 3, 2019 om 12:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

met de mededeling “terugbetaling ivm gestopte factuur”

Mogelijk heeft u een foutje gemaakt bij de overboeking, denk hierbij bijv. aan het factuurnummer of iets dergelijks.
U kunt dit eenvoudig zelf  controleren door gegevens van uw overschrijving te vergelijken met die op de rekening.
Neem wel zo snel als mogelijk contact op met Infomedics om zo extra kosten te voorkomen.

ro
door ron503 - Aug 3, 2019 om 12:54
1229 Antwoorden / 0 Vragen

De bank zou de betaling gestorneerd kunnen hebben omdat het saldo op uw rekening op het moment van afschrijving te weinig is geweest en een debet stand zou opleveren. Voorbeeld het saldo op de rekening is 100 euro maar het bedrag dat afgeschreven wordt is 150 euro dan kan de betaling niet uitgevoerd worden en wordt als een gestorneerde of gestopte factuur zichtbaar. Simpel gesteld is de factuur van Infomedics niet betaald en zou u nogmaals een betaalverzoek ontvangen met daar in de mogelijkheid om te betalen.

tijger1
door tijger1 - Aug 3, 2019 om 12:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bent u wel bij de tandarts geweest? En is dat bedrag eerder van uw bankrekening geincasseerd?

edrick3
door edrick3 - Aug 3, 2019 om 15:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat betekent dat je de tandartsrekening nogmaals dient te betalen en nu met een voldoende saldo.

Al eens bij je bank geïnformeerd?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 3, 2019 om 18:12
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij dat infomedics een factuur die bij u in rekening is gebracht heeft gecorrigeerd en zoals @PANTHER22 al aangeeft is het het meest simpele om contact op te nemen met Infomedics. U behoeft in feite niets te doen en zeker niet als u geen tandartsrekening verwacht.

sl
door slack - Aug 5, 2019 om 11:29
7 Antwoorden / 17 Vragen

Hartelijke dank voor alle antwoorden. Heb het probleem bij Infomedics gedropt.

mo
door mof - Aug 5, 2019 om 12:29
3619 Antwoorden / 3 Vragen

De betaling is niet gelukt. Blijkbaar heeft infomedics de factuur niet in zijn bestand.
als u verstandig bent belt u met infomedics met de vraag of u nog een rekening heeft uitstaan die u moet nakomen.
alsu voor de kosten bent aangemaand, of herinnerd, zou ik dat zeker doen. Als door een fout de betaling is teruggstort blijft u nog steeds aansprakelijk voor het openstaande bedrag.

ni
door nicop1 - Sep 4, 2019 om 20:50
3 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag eerst de bank eens, wacht met reageren op de mail.   Tandartsen werken met Infomedics dat is betrouwbaar,  Wees voorzichtig met link,s