door 146517489 Jun 24, 2013 om 13:19
Geldzaken & recht

Incasso flanderijn

hallo met monique ik heb een groot probleem met incasso flanderijn mijn hoofdsom was 654,37 ik heb deze betaalt op 28 mei 2013
het lukt niet het was een achterstand van mijn zfds ik hielt kontakt met het incasso bureau ik wacht op verhuiskosten vergoeding en deze kwamen niet heb geld geleend op weer aanvullend verzekerd te kunnen zijn dus betaalde ik de hoofsom van 654,37. Ik belde een week later of ik nu weer gewoon verz. kon zijn nee want ik had op 18 mei bij de rechtbank moeten zijn, de deurwaarder was aan de deur geweest en had niemand thuis aangetreffen daarom kwam er nu 856,00 boven op de 654,37 deze moest ik eerst betalen dan pas geven ze dit aan mijn zfds door.
ik bel mijn zfds en die zijde dat als flanderijn de som van 654,37 doorgeeft ik nu eindelijk naar de tandarts kan.
andere deurwaarders doen dit wel
maar mijn ja tegen hun nee leg ik af. zfds probeerde te helpen hielp ook niet mijn bedrag willen ze niet doorgeven die betaalt is.
de antwoorden en het gesprek gaat onbeschoft en zeer onredelijk weet niet meer wat ik moet doen help mij a.u.b heb dit geld niet en weet het niet meer en ik moet naar de tandarts met vriendelijk groeten monique

5817 3 Rapporteer

me
door meertje89 - Jun 24, 2013 om 17:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Monique,

ik denk dat het belangrijk is in deze zaak of je kunt aantonen dat je die 654,37 betaald hebt door middel van een afschrijving van je bankrekening. En je zult dat bedrag van die 856,- vrees ik toch moeten betalen dus als belangrijkste tip geef ik, dat je zult moeten proberen om tot een betalingsafspraak te komen. Ik wens je veel succes!

gerdamarijke
door gerdamarijke - Jun 24, 2013 om 17:36
330 Antwoorden / 15 Vragen

De deurwaarder trekt het door u betaalde bedrag eerst van de te betalen kosten af. De de hoofdsom blijft staan, plus een deel van de kosten. Dit is de normale procedure helaas. Vandaar dat ze ook nog niet aan de zorgverzekering doorgegeven dat er betaald is, want u heeft alleen nog maar kosten betaald en die ook nog niet eens volledig.

dearagain
door dearagain - Jun 24, 2013 om 17:40
2462 Antwoorden / 7 Vragen

@monique

Contactgegevens:

Bezoekadres (Hoofdvestiging):

's Gravendijkwal 134,
3015 CC Rotterdam

Postadres : Postbus 25042, 3001 HA Rotterdam
Telefoon : 088 - 209 24 44
Fax : 088 - 209 25 55
E-Mail : rotterdam@flanderijn.nl

*mij was nog niet bekend, dat ze onbeschoft en onredelijk kunnen zijn in een telefonische gesprek