woskam
door woskam Dec 3, 2019 om 14:38
Geldzaken & recht

ING Bankkosten

Kreeg een melding dat de ING weer een prijsverhoging doorvoert met ingang van maart 2020.Kunnen jullie daar niet tegen doen, want alles is zo'n beetje geautomatiseerd en het bijhouden van apps hoeft toch niet zoveel te kosten.Oranje rek was € 1,55 naar € 1,70 en betaal pakket van €3,90 naar € 4,35, maakt dus dat je per maand € 6,05   Belachelijk veel.

2850 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 3, 2019 om 14:53
7179 Antwoorden / 3 Vragen
2

U kunt uw vraag rechtstreeks aan Kassa stellen, hier bent u op het forum.
https://www.bnnvara.nl/kassa/over-kassa

ma
door malty - Dec 3, 2019 om 14:53
1112 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik neem toch aan dat u een betaalpakket of oranjepakket hebt, maar niet alle twee.

marita5
door marita5 - Dec 3, 2019 om 14:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Woskam , 

Lees deze tips , klik op de rode regel .

https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/goedkoopste-betaalrekening

tijger1
door tijger1 - Dec 3, 2019 om 15:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U begint al vlug met klagen. Die verhoging gaat pas per 1 maart 2020 in. 


En waarom neemt u dan niet het goedkopere oranje pakket? En wat moet u met twee pakketten? 


Maar u kunt natuurlijk altijd  overstappen naar een bank die voordeliger is. 

ingwebcare
door ingwebcare - Dec 3, 2019 om 15:17
73 Antwoorden / 0 Vragen
2

Beste Woskam, 

 

ING investeert continu in het verbeteren en vernieuwen van betaalproducten- en diensten om het regelen van bankzaken voor klanten nog makkelijker te maken. De afgelopen 2 jaar heeft ING onder andere de IBAN-Naam Check en Instant Payments ingevoerd en de Mobiel Bankieren App verder verbeterd.

 

Daarnaast investeert ING in het digitaal vaardiger maken van haar klanten, omdat dit het regelen van bankzaken makkelijker, sneller en overzichtelijker maakt. Klanten worden digitaal vooruit geholpen met onder andere workshops digitaal bankieren en persoonlijke begeleiding door digi-coaches op de ING-kantoren. Klanten die gebruik willen blijven maken van traditionele betaalmiddelen zoals overschrijvingskaarten, papieren acceptgiro’s en de Saldolijn kunnen dit vanzelfsprekend blijven doen. 


Wat betreft je Betaalpakket zou je hier kunnen vergelijken of je mogelijk goedkoper uit bent als je die omzet naar een Oranjepakket: https://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/pakketvergelijking/index.html

 

Met vriendelijke groeten,

 

Vincent
ING Webcare

 

aurora1
door aurora1 Dec 3, 2019 om 19:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij dit ophemelverhaal vergeet u te melden dat de service naar bijna 0 (nul) is afgezakt.....

sira
door sira Dec 5, 2019 om 18:34
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Ralph Hamers kost ook geld, véél geld!

sp
door spikkel Dec 5, 2019 om 19:00
148 Antwoorden / 5 Vragen

Ik wil helemaal niet Mobiel bankieren. Ik wil geen maximum aan het aantal keren dat ik geld mag pinnen. Ondertussen krijgen de mensen die digitaal alles regelen een goedkoper pakket en ik de hoogste prijsverhoging. ONZINverhaal ING !!

edrick3
door edrick3 - Dec 3, 2019 om 15:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

.Kunnen jullie daar niet tegen doen,

Nee, want je zit nu op het forum.

heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

Overigens heeft de INGwebcare al een duidelijk antwoord gegeven lijkt me.
Voor niets gaat de zon op.

ne
door neodutchio - Dec 3, 2019 om 15:40
5148 Antwoorden / 12 Vragen
1

Ik kan daar niets aan doen. En als u de redactie van Kassa bedoeld, waarom denkt u dat zij daar iets aan kunnen veranderen?

Als u de ING te duur vindt kunt u altijd overstappen naar den andere bank.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 3, 2019 om 17:20
16827 Antwoorden / 202 Vragen
1

Als al in andere woorden gezegd: u kunt daar zelf iets aan doen als u het er niet mee eens bent. U kunt dan een andere bankrelatie zoeken.

Het valt mij op dat men bij Infwebcare niet ingaat op het argument in de vraag dat ondertussen zo ongeveer alles is geautomatiseerd waaruit ik lees: minder arbeidskrachten nodig zijn.
Of dat door de lage rente en zelfs het door Ing moeten betalen van negatieve rente als zij gelden wegzetten bij een Cenytrale Bank) minder inkomsten hebben dan eerder het geval was. (Niet te vergeten ook de kosten m.b.t. ook de schade door het opblazen van pin automaten)

Magnum007
door Magnum007 Dec 3, 2019 om 23:01
594 Antwoorden / 2 Vragen

De banken zijn ordinaire zakkenvullers.

We mogen nooit vergeten ,dat de banken verantwoordelijk zijn voor de grote economische crisis,waarin we helaas nog steeds zitten,

 Vergeet ook niet ,dat minister Wouter Bos ,destijds de ING bank overeind hield met belastinggeld.:-(

tijger1
door tijger1 Dec 3, 2019 om 23:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja hoor, speel uw zelfde liedje maar weer af.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 4, 2019 om 09:54
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Het viel mij op dat vanochtend in het nieuws is dan banken grote zorginstellingen rente aanrekenen als zij hun verplichte reserve vermogen verplicht bij banken stallen. (Negatieve rente dus en dus inkomsten voor de betrokken bank)

diumenge
door diumenge - Dec 3, 2019 om 17:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Google eens op 'ICT kosten', beetje simpel om te denken dat 'het bijhouden van apps hoeft toch niet zoveel te kosten'. Wat denk je dat die rekening nu zou kosten als alles nog handmatige gebeurde?

va
door vanlotjegetikt - Dec 3, 2019 om 17:43
809 Antwoorden / Vragen
1

"Kunnen jullie daar niet tegen doen, want alles is zo'n beetje geautomatiseerd en het bijhouden van apps hoeft toch niet zoveel te kosten"
Doe dat fijn lekker zelf.

aurora1
door aurora1 - Dec 3, 2019 om 19:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

Wie bedoelt u met “jullie”?

jo
door jorisw - Dec 3, 2019 om 21:35
4340 Antwoorden / 1 Vragen
1

"en het bijhouden van apps hoeft toch niet zoveel te kosten."

Vertel. Ik ben wel benieuwd hoe ik mijn IT-kosten lager kan maken op mijn werk.

Magnum007
door Magnum007 - Dec 3, 2019 om 23:03
594 Antwoorden / 2 Vragen
1

Hallo Woskam,

Wij consumenten kunnen de macht van de banken breken door zo veel mogelijk contant te betalen.

tijger1
door tijger1 Dec 3, 2019 om 23:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niemand houdt u tegen.

justmeagain
door justmeagain Dec 4, 2019 om 00:07
623 Antwoorden / 8 Vragen

Tot geld opnemen ook geld gaat kosten!
Er zijn bij mij in het winkelcentrum al genoeg zaken die geen cash accepteren. Cash kost een winkelier heel veel geld. Ze betalen voor iedere rolletje geld wat ze halen bij een bank en betalen daarna voor het storten van hun omzet. Rarara wie zou dat gaan betalen?

aurora1
door aurora1 Dec 4, 2019 om 02:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan maar geen eigen bedrijf beginnen?

sp
door spikkel Dec 5, 2019 om 19:05
148 Antwoorden / 5 Vragen

ING heeft al een betaalpakket waar je 8x per jaar geld op mag nemen. Doe je dat vaker betaal je 80 cent. Mensen die van een budget leven zitten vast aan een duurder betaalpakket omdat ze simpelweg niet anders kunnen.

Magnum007
door Magnum007 Dec 5, 2019 om 19:10
594 Antwoorden / 2 Vragen

Als al mijn vaste lasten zijn betaald,haal ik alles van mijn betaalrekening...;-)

ING kan "de boom in"....:-)

rebek
door rebek - Dec 4, 2019 om 22:11
228 Antwoorden / 97 Vragen
0

Je kunt je rekening zo'n 20 cent per maand goedkoper laten zijn met dat verschil dat je dan max 5x per jaar geld op kunt nemen en anders onderaan de lijn meer kwijt bent

diumenge
door diumenge - Dec 5, 2019 om 18:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Woskam kwam hier alleen even klagen en laat verder niets meer van zich horen, zo werkt het niet Woskam.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer