Lo
door Louisachristina Dec 5, 2016 om 21:51
Geldzaken & recht

ING rekening geblokkeerd

hallo, ik heb een vraag waar ik graag mee geholpen wil worden! Mijn ING rekening is geblokkeerd ik kan wel nog inloggen maar wanneer ik de TAN-codes invul geeft ie een bericht aan met "de betaling is niet uitgevoerd omdat uw rekening niet beschikbaar is"
oke raar want gister had mijn moeder met mijn bankpas contantloos gepind met een scan
heb ING gebeld die weten ook niet waarom athans hij kon me niet veel vertellen wat kan de reden hier van zijn ? En is het permanent geblokkeerd of tijdelijk ? Want ik kan me gewoon inloggen ,  Want ik heb ook geen brief niks niet gekregen van ING met een melding ofzo
ik heb een studente rekening krijg elke maand gewoon goed betaald via DWI?

Groetjes

20895 15 Rapporteer

ja
door jackyh - Dec 5, 2016 om 21:55
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ga naar uw bankkantoor.

tijger1
door tijger1 - Dec 5, 2016 om 21:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw moeder betaalt contactloos met uw pinpas? En als u inlogt ziet u wel de afschrijvingen?

En krijgt u die tan-code per sms of hebt u een papieren lijst?

Hoe zouden wij moeten weten waarom uw rekening geblokkeerd is. Ik zou morgen maar eens uitgebreid gaan belken.

gerbera
door gerbera Dec 5, 2016 om 22:06
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Iedereen kan met een pas contactloos pinbetalingen doen. ING pas betalingen tot € 25,- met een maximum van € 250,- per dag. Dus ook mijn buurvrouw als die er met mijn pas vandoor gaat. Dat is het nadeel van het zgn makkelijk betalen wat je overigens uit kunt zetten in "mijn ING".

tijger1
door tijger1 Dec 5, 2016 om 22:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Na een totaal van € 50,00 moet de pincode ingevoerd worden.

ik
door ikzelf1942 Dec 6, 2016 om 00:53
81 Antwoorden / 15 Vragen

Tijger, Bij ING is de pincode vanaf € 25. - nodig!!!

tijger1
door tijger1 Dec 6, 2016 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ikzelf1942. Ja, en? Ook na totaal € 50,00. Dus die buurvrouw kan maar maximaal € 50,00 gebruiken.

Lo
door Louisachristina - Dec 5, 2016 om 22:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo, ik krijg Mn codes per sms , en ik zie de afschrijvingen enzo kan inloggen ik kan alles doen alleen wanneer ik mijn tan codes invoer doet ie heel moeilijk, hij geeft aan rekening niet beschikbaar en via ING kunnen ze me ook niet veel vertellen ik had vandaag namelijk ook all gebeld , mijn rekening is zonder enige redenen zeg maar geblokkeerd

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Dec 5, 2016 om 22:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als ING het niet weet, hoe moet iemand hier het dan weten?

Lo
door Louisachristina Dec 5, 2016 om 22:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

Vandaar dat ik het hier vraag toch ? 'Miss dat iemand dit all is heeft mee gemaakt en mij kan vertellen en helpen , daarom is dit er toch ook ? Kom aub niet met stome vragen op me

tijger1
door tijger1 - Dec 5, 2016 om 22:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat zijn geen stomne vragen. Natuurlijk heeft niemand dat nog meegemaakt. Ga naar een Ing kantoor neem uw identiteitsbewijs mee en ga het uitzoeken.

Staat er nog wel een saldo op die rekening!

Cookies
door Cookies - Dec 5, 2016 om 23:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan beslag gelegd zijn. Of vermoeden van fraude. Rood stand. Toch maar opnieuw contact zoeken met ING, want zij zijn echt de enige die je antwoord op je vraag kunnen geven.

zoekster1
door zoekster1 - Dec 5, 2016 om 23:48
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer via facebook met ING te communiceren, daar gaat alles vaak wat sneller.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 6, 2016 om 00:30
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien was er sprake van een storing bij de ING. In deze link staat nog een mogelijkheid:
https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/beslaglegging/index.html

aurora1
door aurora1 - Dec 6, 2016 om 00:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer het eens met een andere browser en met cookies e.d. verwijderd.
Anders inloggen en via de chatfunctie proberen e.e.a. op te lossen, en anders maar zoals gezegd is met uw ID naar een filiaal.

sw
door swat1500 - Dec 6, 2016 om 01:03
3777 Antwoorden / 0 Vragen

Niet recent uw bankpas uitgeleend aan derden of onbekende betalingen ontvangen van derden en doorgesluisd naar anderen?
Hoe dan ook u zult met uw bankpas + ID kaart naar een ING kantoor moeten om antwoorden te krijgen. Telefonisch krijgt u die niet omdat ze dan niet kunnen controleren of u inderdaad de persoon bent die u zegt te zijn.

edrick3
door edrick3 - Dec 6, 2016 om 10:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je dit nummer gebeld?

Heeft u vragen?

Dan kunt u contact met ons opnemen via 020 22 888 88. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Maar ik zou - zoals ook al door anderen aangegeven - even langs een kantoor van de ING gaan.

wi
door wilhelmina59 - Dec 6, 2016 om 11:57
512 Antwoorden / 0 Vragen

ING is, als u naar een kantoor gaat, in staat om antwoord te geven op uw vraag. Redenen van blokkade zijn variabel.

jo
door jorisw - Dec 6, 2016 om 12:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voor een student schrijf je erg slecht Nederlands...

edrick3
door edrick3 Dec 6, 2016 om 12:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar wellicht is het een studente Nederlands? ;-)

reflecs
door reflecs Dec 6, 2016 om 15:20
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Of wel een studentenrekening, maar geen student (meer). DWI?

tenormin
door tenormin - Dec 7, 2016 om 23:09
16829 Antwoorden / 108 Vragen

*Edit

De
door Deltares - Dec 8, 2016 om 15:15
1 Antwoorden / Vragen

Wanneer de rekening geblokkeerd is kan je volgens mij niet meer internet bankieren, maar wel geld uit de geldautomaat halen en/of pinnen in de winkel zolang het saldo positief is.

Groet