Po
door Pontiac Mar 4, 2017 om 19:04
Geldzaken & recht

ING verhelpt de storing niet

Beste , ik heb een internet rekening bij ING en na diverse verzoeken (en gekregen domme antwoorden) om er voor te zorgen dat ik bij het overmaken van een bedrag naar een andere rekening een bedrag kan invullen  kan ik dit sinds begin februari niet meer telkens wordt mij bij het overmaken van een bedrag gevraagd om een bedrag in te vullen maar sinds er een nieuw programma door ING is geplaatst is het voor mij dus niet meer mogelijk ( op ING forum staan tientallen andere meldingen van deze storing ).
Uitspaken zoals : dat is jammer of he wat vervelend voor u of en als u dat eens probeerd of u kunt ook een andere brouwser proberen of typ het bedrag dan op het kladblok en dan kopieren en dan plakken in het vakje bedrag bij overmaken ,de domste opmerking was van dan schrijft u toch een overboekingskaart en stuurt u dien dan via de post naar het kantoor toe. Als iemand hier een oplossing voor weet  verneem ikdat graag .

2938 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 4, 2017 om 19:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Domme antwoorden? Uw vraagstelling blinkt ook niet uit in duidelijkheid.

Po
door Pontiac Mar 4, 2017 om 19:12
131 Antwoorden / 5 Vragen

Verkeerde been uit bed gestapt ? ik kan geen bedrag invullen bij het overmaken naar een andere rekening ,wat is hier nou zo onduidelijk aan ?

diumenge
door diumenge Mar 4, 2017 om 19:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat je geen bedrag kan invullen is zo'n beetje het enige wat duidelijk is. Maar waar dat door komt, er zou een nieuw programma door ING zijn geplaatst, is verder onduidelijk.

tenormin
door tenormin Mar 4, 2017 om 19:29
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb vanmiddag zelf nog wat rekeningen overgemaakt, zonder problemen. Wil natuurlijk niet zeggen dat anderen geen probleem zouden kunnen hebben.

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 5, 2017 om 00:25
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@tenormin, betaling ontvangen, waarvoor dank :-)

tenormin
door tenormin Mar 5, 2017 om 18:34
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Nee @diewilik, dan had je een boeket bloemen moeten ontvangen; daar ging mijn overschrijving naar toe: Topbloemen. ☺

tenormin
door tenormin - Mar 4, 2017 om 19:27
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Zie in ieder geval geen 10tallen klachtenover hetzelfde probleem, maar inderdaad lijkt het aan de gebruikte browser en cookies te liggen. Ik kan me heel eerlijk gezegd niet voorstellen dat u dan "maar" is geadviseerd om maar een overschrijvingskaart te gebruiken. Ben werkelijk nog nooit door hen onheus bejegend, integendeel, altijd behulpzaam als er iets niet functioneerde. Zou het echt niet aan uw kant liggen, het niet werkend internetbankieren?

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2017 om 19:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blijkbaar gebruik je Trusteer en is dat programma de oorzaak van het probleem. Schakel Trusteer uit. https://community.ing.nl/t5/Internetbankieren/velden-gebokkeerd/m-p/81702#M7575

Po
door Pontiac Mar 5, 2017 om 11:51
131 Antwoorden / 5 Vragen

Carola ik heb gezocht in mijn programma's maar ik kan Trusteer daar niet vinden , heeft u voor mij misschien een vingerwijzing waar ik dat TRUSTEER kan vinden en uitschakelen , bvd Pontiac

Cookies
door Cookies Mar 5, 2017 om 12:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kijk even naar de afbeelding bij dit antwoord. Dan kun je meteen zien of je Trusteer ooit geïnstalleerd hebt https://community.ing.nl/t5/Internetbankieren/Hoe-kan-ik-zien-of-Trusteer-is-geinstalleerd/m-p/74519#M6080

gerbera
door gerbera - Mar 4, 2017 om 23:00
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Het zal toch echt aan u liggen, ik heb er totaal geen probleem mee.
Het is ook geen storing bij ING maar bij u zelf en die kan ING niet verhelpen.
En als u de adviezen van de klantenservice niet aanneemt moet u niet roepen dat het advies van de overboekingskaart het domste is wat u gehoord heeft. Als niets werkt is dat de enige juiste oplossing.

O zo makkelijk de schuld bij een ander te leggen terwijl die, weet ik wel haast zeker, bij u zelf zit.

En die tientallen meldingen, ik ben er een tegengekomen. Maar als u ze wel heeft gezien heeft u ook daar de oplossing van dit probleem kunnen lezen. o.a. een andere brouwser proberen, cookies verwijderen en trusteer uitschakelen wat ook hier geadviseerd wordt.
De melder heeft nog netjes teruggemeld dat het probleem was opgelost na de daar gegeven adviezen te hebben opgevolgd.

aurora1
door aurora1 - Mar 4, 2017 om 23:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen storing van de Ing. want ook bij mij werkt het prima. De Ing. hoeft dus geen storing te verhelpen.
Zoek de schuld bij uzelf en geef die ook aan uzelf en niet aan anderen.
Volg de gegeven tips op.
Bent u nu zo dom of zijn wij zo slim?

Topantwoord

Ge
door Genee - Mar 5, 2017 om 00:38
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Nieuw programma van ING, welk?
Welke internet browser gebruikt u voor het inloggen bij de ING?
Kijk eens op de volgende site waar u ook links vindt naar de meest recente browsers.

https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/belangrijke-mededelingen/oude-besturingssystemen-om-veiligheidsredenen-niet-langer-ondersteund.html

wi
door wilhelmina59 Mar 5, 2017 om 11:00
512 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ING heeft zijn betaalgedeelte aangepast, ongeveer 3 weken geleden.
Verder doet alles het goed. Denk dat probleem toch echt bij TS zelf ligt.
Misschien een andere browser proberen.

Po
door Pontiac Mar 5, 2017 om 11:46
131 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Toonder , met uw antwoord kan ik wat heb de link gevolgd en hier lees ik toch duidelijk in dat er een nieuw besturingssystheem geplaatst is , tevens heb ik van morgen via Facebook-ING een conversatie gehad waar in wordt gemeld dat ing zijn best doet om zo snel mogelijk deze fout te verhelpen :                                                                                                                                                                    Aan de oplossing wordt gewerkt xxxxxx. Wij zien natuurlijk zelf ook graag dat het opgelost is. Ik kan me echter voorstellen dat je in de tussentijd betalingen wilt kunnen doen, vandaar dat we met je meedenken en aangeven hoe je dat kunt doen tot er een oplossing is. ^Alex en ook de oplossing die ik zou moeten gebruiken te weten :

Hoi xxxxx, Helaas zijn er nog steeds problemen met de browser. Heb je het al eens in Mozilla Firefox of Google Chrome geprobeerd? Dat zou moeten werken. ^Alex'.
Dus het ligt echt niet aan mij maar het programma van de ING en bij deze  wil ik ook wilhelmina59   bedanken .

Ge
door Genee Mar 5, 2017 om 12:58
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@pontiac
Ik weet niet wat u nu gebruikt, maar ik zou toch een andere browser installeren of daarmee het probleem opgelost is.
Zelf gebruik ik nu IE 11 met windows 7 en heb geen problemen met ING.
Het kan zijn dat er problemen zijn met bepaalde browsers, maar zoals gezegd met IE11 geen problemen.

wi
door wilhelmina59 Mar 5, 2017 om 17:03
512 Antwoorden / 0 Vragen

IE(11) kan handig zijn, FF ook. Draai op windhoos 10.
Mijn ervaring is dat verschillende banken bij verschillende browsers problemen geven.
Heb dit opgelost door en FF erop te zetten en als tweede browser IE. :-)

Po
door Pontiac - Mar 5, 2017 om 11:46
131 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Toonder , met uw antwoord kan ik wat heb de link gevolgd en hier lees ik toch duidelijk in dat er een nieuw besturingssystheem geplaatst is , tevens heb ik van morgen via Facebook-ING een conversatie gehad waar in wordt gemeld dat ing zijn best doet om zo snel mogelijk deze fout te verhelpen :                                                                                                                                                                                                                      Aan de oplossing wordt gewerkt xxxxxx. Wij zien natuurlijk zelf ook graag dat het opgelost is. Ik kan me echter voorstellen dat je in de tussentijd betalingen wilt kunnen doen, vandaar dat we met je meedenken en aangeven hoe je dat kunt doen tot er een oplossing is. ^Alex en ook de oplossing die ik zou moeten gebruiken te weten :

Hoi xxxxx, Helaas zijn er nog steeds problemen met de browser. Heb je het al eens in Mozilla Firefox of Google Chrome geprobeerd? Dat zou moeten werken. ^Alex'.
Dus het ligt echt niet aan mij maar het programma van de ING en bij deze  wil ik ook wilhelmina59   bedanken .

Ge
door Genee Mar 5, 2017 om 13:01
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@pontiac
Ik weet niet wat u nu gebruikt, maar ik zou toch een andere browser installeren of daarmee het probleem opgelost is
Zelf gebruik ik nu IE 11 met windows 7 en heb geen problemen met ING.
Het kan zijn dat er problemen zijn met bepaalde browsers, maar zoals gezegd met IE11 geen problemen. Zie ondertussen dat het opgelost is.

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Mar 5, 2017 om 11:58
7360 Antwoorden / 14 Vragen

@Pontiac, het is maar net hoe je de link van @toonder leest. Er is geen nieuw besturingssysteem gebruikt, er zijn verouderde systemen uitgeschakeld voor gebruik zoals XP en VISTA. Dit om veiligheidsredenen, deze ontvangen nml geen beveiligingsupdates van Microsoft en is het certificaat van die programma's verlopen. Er staan ook wat adviezen bij over het gebruik van een andere brouwser. Gebruikt u bv een IE brouwser dan werkt de boel niet meer.

Po
door Pontiac Mar 5, 2017 om 12:18
131 Antwoorden / 5 Vragen

Dankjewel gerbera ,heb wel de link naar trusteer eindrapport gevolgd en heb hem gevonden tussen een ander programma , nu deze is ver wijderd kan ik dus wel weer een bedrag invullen bij het overmaken naar een derde. voor alle positieve bijdrage's dank jullie wel , Pontiac.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Mar 5, 2017 om 12:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Pontiac, welke browser gebruik je eigenlijk? Heb je een verouderde browser is dat helemaal niet meer veilig en kun je het beste Firefox of Google Chrome gaan gebruiken.

Link naar Google Chrome download https://www.google.com/intl/nl/chrome/browser/desktop/index.html

Link naar Firefox download https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/?utm_medium=referral&utm_source=firefox-com

Po
door Pontiac Mar 5, 2017 om 12:25
131 Antwoorden / 5 Vragen

ik gebruik de oude google site , google chroom vind ik persoonlijk onoverzichtelijk maar misschien toch maar weer eens wat nieuwe kennis opdoen en me opnieuw hierin te verdiepen .

Po
door Pontiac - Mar 5, 2017 om 12:18
131 Antwoorden / 5 Vragen

Dankjewel gerbera ,heb wel de link naar trusteer eindrapport gevolgd en heb hem gevonden tussen een ander programma , nu deze is ver wijderd kan ik dus wel weer een bedrag invullen bij het overmaken naar een derde. voor alle positieve bijdrage's dank jullie wel , Pontiac.

simon55
door simon55 - Mar 5, 2017 om 12:21
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb vanmorgen nog geld overgemaakt en gebruik verschillende browsers,en niet een die n probleem opleverd

Cookies
door Cookies - Mar 5, 2017 om 12:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@pontiac: dus Trusteer was bij jou inderdaad de boosdoener?

Po
door Pontiac Mar 5, 2017 om 12:27
131 Antwoorden / 5 Vragen

Ja Carola , IBM heeft tezamen met ING een programma ontwikkeld  in 2012 wat ING zelf NU niet meer ondersteund en dat was dus echt de boosdoener , mijn dank!

pi
door pieterwolters - Mar 5, 2017 om 20:12
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik snap werkelijk niet wat het probleem is. Ik begrijp dat er dingen niet werken, maar wat er nu precies niet goed gaat wordt me niet duidelijk uit de vraag.