door Inlogproblemen Argenta 24 sep. 2016 om 11:22
Geldzaken & recht

Inlogproblemen argenta

Wie kan er nog meer niet inloggen op internetbankieren van Argenta? Tip voor ontevreden klanten die geen gehoor vinden maar toch een daad willen stellen: de enige oplossing lijkt een mailtje naar Argenta te sturen met als titel: Stopzetten rekening. In dat geval wordt namelijk het geld automatisch teruggestort naar de hun bekende tegenrekening. Zo heb je in ieder geval weer de beschikking over je eigen geld. Sinds 12 september is Argenta Spaarbank overgegaan van de digipass naar een gebruikersnaam en wachtwoord. Dit blijkt niet goed te werken waardoor massal gemaild en gebeld wordt met Argenta. Resultaat: overvolle emailboxen bij Argenta waarbij geen tijd is om de consument te antwoorden en te helpen. De wachttijden zijn onacceptabel lang aan de telefoon en als je eenmaal contact hebt dan blijkt men niet te kunnen helpen. De medewerkster zei dat mijn account geblokkeerd was en dat ze de blokkade had opgeheven. Ik vroeg hoe opnieuw in te loggen: ze zei dat de account weer bereikbaar was maar dat ik met mijn oude wachtwoord weer moest inloggen (terwijl mijn account volgens haar zeggen geblokkeerd was doordat ik het verkeerde wachtwoord had gebruikt). Daarna kon ik nog steeds niet inloggen en het wachtwoord opvragen via de website werkt niet. Sowieso is dit echt een flauwekul antwoord omdat iedere website bij een blokkade of een vergeten wachtwoord een reset toepast waarna een nieuw wachtwoord kan worden gekozen. 
Gevolg: de spaarrekening is al sinds 12 september gegijzeld. Dwz: ik kan niet bij mijn EIGEN geld. Diverse klachten gemaild maar deze hebben een normale beantwoordingstijd van 5 werkdagen en dat wordt ook al niet gehaald.


9020 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door diumenge - 24 sep. 2016 om 11:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ik heb geen enkel probleem met inloggen bij Argenta. Overstappen van digipass naar wachtwoord ging probleemloos en inloggen daarna ook, net nog gedaan. Misschien moet je het bij jezelf zoeken?

In
door Inlogproblemen Argenta - 24 sep. 2016 om 11:42
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Prijs je gelukkig met je uitzonderingspositie. Argenta is echt niet de enige bank waar ik internetbankier. Wel de enige bank die het verprutst. En ik ben echt niet de enige anders was de bank niet zo onbereikbaar geweest:

door diumenge - 24 sep. 2016 om 11:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Of zo'n procedure om om te schakelen is voor de meeste te moeilijk...

zw
door zwaardvis - 24 sep. 2016 om 11:50
1525 Antwoorden / 51 Vragen
0

De site was de eerste dag na omschakeling ook moeilijk bereikbaar. Daarna lukt het wel en kan ik gewoon met gebruikersnaam + wachtwoord inloggen.

door diumenge 24 sep. 2016 om 12:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb inderdaad een paar dagen gewacht alvorens om te schakelen, dat is meestal wel slim bij dat soort zaken.

door marita5 - 24 sep. 2016 om 11:51
10207 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Inlogproblemen Argenta , 

Er zijn meer mensen die hier problemen mee hebben , klik op de rode regels ..

http://allestoringen.nl/storing/argenta 

Probeer eens contact via Twitter , plaats daar een klacht .

https://twitter.com/argenta_nl 

Lees ook eens hier de veelgestelde vragen , 

https://www.argenta.nl/faq

door jantje7 - 24 sep. 2016 om 12:49
1446 Antwoorden / 23 Vragen
1

Probeer het eens via een andere browser, mogelijk dat het dan ineen keer wel werkt. Zowel ik als de drie kennissen die op mijn aanrden ooit een spaarrekening bij Argenta hebben geopend, hebben geen van allen nu inlogproblemen. Alleen1 kennis had het mailtje met de code pas rond 18:30 ontvangen op 12 september.

Topantwoord

door Gerry1969 - 24 sep. 2016 om 12:50
3449 Antwoorden / 25 Vragen
11

Dus uw geld is gegijzeld, u kunt geen geld overmaken naar uw regenrekening, Argenta heeft een tijdelijk probleem en daar struikelt u over.
U zegt boos uw rekening op zodat u weer over uw geld kan beschikken en roept vervolgens dat u meerdere rekeningen heeft.
Als u dan geld nodig had had u het toch van één van die andere rekeningen af kunnen halen. U was uw geld echt niet kwijtgeraakt bij Argenta hoor.
Hoop poeha op niks af als je het mij vraagt.
Wat hebben mensen tegenwoordig een ongezonf ongeduld!
Diewilik

In
door Inlogproblemen Argenta 27 sep. 2016 om 23:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Iedereen die een spaarrekening heeft bij Argenta heeft een tegenrekening dus meer rekeningen. Ik probeer hier alleen mee te zeggen dat ik bekend ben met internetbankieren en dat het niet mijn computerskills zijn die mij in de steek laten. Het is echt Argenta die dat doet. Een andere browser gebruiken is een goede tip maar deze werkt helaas niet.

Dat ik dit geld niet nodig heb is geheel jouw foutieve aanname. Of het geld bij Argenta veilig staat is maar de vraag. Als zij het op grote schaal dusdanig verprutsen dat een groot gedeelte van haar klanten het geld wegboekt dan is het geld bij Argenta niet meer zo veilig als jij aanneemt. Het is dan wel verzekerd tot 100k via het depositogarantiestelsel maar die keert ook niet onmiddellijk uit. Beter om er zelf maar op tijd bij te zijn dus in dat geval.

En geduld: iedereen heeft geduld maar je moet dat wel verdienen. Argenta moet open kaart spelen, melden op de website en per email welke rekeninghouders dit betreft zodat Argenta niet mt dusdanig veel telefoonverkeer en emailverkeer bestookt wodt dat tijdige en correcte  beantwoording niet mogelijk is. Tenslotte moet Argenta een eerlijke uitspraak doen over de verwachte hersteltijd. Wat Argenta nu doet is een megastroom van gefrustreerde communicatie opstarten naar het bedrijf toe en onzekerheid creeren over de veiligheid en bereikbaarheid van de centen. 




door aurora1 - 24 sep. 2016 om 23:03
15646 Antwoorden / 6 Vragen
1

Dank voor de uitvoerige mededeling met een domme tip.
Probeer een andere browser zoals @jantje7 voorstelt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

He
Henk M dg - 29 nov. 2021 om 09:00
Winkels & webshops

Statigeld

Wat ik erg vreemd vind is dat je de statiegeld flessen alleen kunt inleveren bij de gekochte supermarkt. Als ze er voor willen zorgen dat het sluitend is dan zou je elke fles, waar ook gekocht, moeten kunnen inleveren bij een flessen inname.


Lees meer

MJ_078 - 23 jan. 2021 om 12:25
Geldzaken & recht
Fit for free ‘oplichting’ praktijken

Fit for free ‘oplichting’ praktijken

Goedemiddag,

Om het vrij kort proberen te houden. Vorig jaar heb ik een abonnement afgesloten bij de Fit for Free. In de eerste lockdown hebben ze netjes de incasso's stopgezet. Erg fijn aangezien ik zelf ook geen inkomsten heb tijdens deze lockdowns (18 jarige HBO student).

Nu we met z'n allen in lockdown 2.0 zitten en de sportschool al maanden dicht is blijven ze keer op ke ... Lees meer

Ma
Maaikesok - 29 nov. 2021 om 01:51
Huishouden & energie
Vanish BLEEKT Wel!!!

Vanish BLEEKT Wel!!!

Goedenacht.   Ik had een nieuw beige tshirt gekocht van het merk Balenciaga. Ik had een paar vlekken erop en kocht dus de Vanish oxi advance. Ik heb de vlekken van het t shirt behandeld met de Vanish oxi advance (ZONDER bleek stond er op de verpakking).    Het product beloofde dit: Ontdek Vanish Oxi Advance - Multi Power Poeder - 600 g, bleekvrije vlekverwijderaar. De krachtige formule verw ... Lees meer