ed
door edwingroenveld Jun 29, 2018 om 12:55
Geldzaken & recht

Interbank

hallo, ik wil mij graag aanmelden bij de advocaat die in uw uitzending is geweest; echter zijn website www.geldbelangen.nl werkt niet; weet u wat er hand zou kunnen zijn?

1502 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 29, 2018 om 12:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor contact met de redactie moet je onderaan deze pagina onder Service op Contact klikken.

Die site doet het gewoon bij mij: http://www.geldbelangen.nl/

snrwo1
door snrwo1 - Jun 29, 2018 om 13:03
33 Antwoorden / 2 Vragen

lijkt erop dat de dns servers die ik gebruik de naam niet kunnn vinden, misschien is dat een probleem bij mijn internet provider xs4all

edrick3
door edrick3 Jun 29, 2018 om 13:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

O.a.:

snrwo1
door snrwo1 Jul 1, 2018 om 12:34
33 Antwoorden / 2 Vragen

Er is wel degelijk een "probleem" met de website. Als ik via een ziggo aansluiting probleer lukt het wel, maar niet via xs4all of kpn. Ik heb al een email gestuuurd naar het contact adres met de vraag of dit de bedoeling is of een foutje van de hosting partij.

Aan TS: in ieder geval, als je informatie wilt, kun je een email sturen naar info @ geldbelangen .  nl. Maar dan wel zonder de spaties en met de punt tussen de twee ennen.

Boesta
door Boesta - Jun 29, 2018 om 13:04
27 Antwoorden / Vragen

Nou het probleem dat de website niet werkt ligt bij u. De website werkt bij mij gewoon goed...

U kunt hier kijken of een website echt offline is of dat het probleem bij u ligt..  :  https://downforeveryoneorjustme.com

marita5
door marita5 - Jun 29, 2018 om 15:26
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Edwingroenveld ,

Interbank is een onderdeel van Credit Agricole , de advocaat die dit in behandeling heeft ,