deexpert
door deexpert Nov 29, 2013 om 12:13
Geldzaken & recht

Internetbankieren bij ABN-AMRO

Zijn er meer gebruikers van internetbankieren bij ABN-AMRO die na het klikken op de inlogbutton, op het menu na, een blank scherm krijgen?

Volgens de bank komt dit door Internet Explorer. Het zou door een fout van Microsoft komen. Ik kreeg het advies om Chrome te installeren.

Weet iemand misschien een andere oplossing zonder over te stappen op een andere browser.

Bvd.

4605 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 29, 2013 om 12:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Welke versie van IE heb je? Als antivirus draai je Norton?

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2013 om 14:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo deexpert,

Je zou even kunnen kijken of het probleem weg is als je Firefox (of Chrome) gebruikt.

En/of reset IE eens.

De instellingen van Internet Explorer herstellen

Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.

Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.

Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.

Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
(Bron: MS)

Suc6

aurora1
door aurora1 - Nov 29, 2013 om 15:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Je kunt een andere browser tegelijk met IE op de pc hebben staan en die bijv. alleen incidenteel gebruiken.

abnamro
door abnamro - Nov 29, 2013 om 16:00
141 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte deexpert,

Het is juist dat er een probleem was bij het inloggen op ABN AMRO Internet Bankieren via Internet Explorer. Wij begrijpen dat dit erg lastig is als dit uw standaard browser is. Inmiddels hebben wij goede resultaten gezien bij het volgen van deze stappen binnen Internet Explorer:

1) Druk op de combinatie CTRL + F5

Als dit niet werkt kunt u daarna onderstaande stappen uitvoeren:

1) Druk op F12
2) Druk op de combinatie: CTRL+R
3) Klik op 'Bevestig'
4) Sluit en herstart de browser
4) Probeer opnieuw in te loggen

Indien het probleem na uitvoeren van deze acties niet is verholpen, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met de helpdesk Internet Bankieren via (2,76 eurocent per minuut, met een starttarief van 9,40 cent en uw gebruikelijke belkosten). Deze afdeling is dagelijks geopend van 8.00 uur tot 23.00 uur. De medewerker zal in uw persoonlijke situatie bekijken wat u het beste kunt doen.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2013 om 16:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@deexpert,

Die helpdesk heeft helaas het telefoonnummer niet vermeld.

Bel 0900 - 92 16. Vanuit het buitenland: +31 10 24 11 720.

Dit nummer is dagelijks bereikbaar van 8.00 uur tot 23.00 uur

Met vr.gr.

deexpert
door deexpert - Nov 29, 2013 om 16:34
104 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 29 nov 2013, 16:07]@deexpert,

Die helpdesk heeft helaas het telefoonnummer niet vermeld.

Bel 0900 - 92 16. Vanuit het buitenland: +31 10 24 11 720.

Dit nummer is dagelijks bereikbaar van 8.00 uur tot 23.00 uur

Met vr.gr.

Dank je edrick3. Heb ik wat aan.

Helaas werken beide oplossingen van ABN-AMRO niet. Dan toch maar bellen met hoge kosten ?? Maar hoe zit het met het feit dat mij door ABN-AMRO telefonisch is meegedeeld dat de fout bij MS ligt...

Deexpert

deexpert
door deexpert - Nov 29, 2013 om 16:37
104 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 29 nov 2013, 12:39]Welke versie van IE heb je? Als antivirus draai je Norton?

Hallo,

Ik gebruik IE 11 voor Windows 7 en AVG Free Edition 2014

Deexpert

wilcovv
door wilcovv - Nov 29, 2013 om 16:50
40 Antwoorden / 2 Vragen
0

Allemaal prima die behulpzame acties/oplossingen voor InternetExplorer, maar dit is nogsteeds zwaar 'dweilen met de kraan open' hoor.
Het blijft helaas gewoon een gatenkaas qua beveiliging en functionaliteit.

Dus... kan iedereen alleen maar aanraden: gebruik Firefox!
Geen 'privacy' gedoe met Googel en M$, gewoon altijd al goedgemaakte en veilige software van Mozilla / Firefox.

*na installeren kun je eventueel je bladwijzers/favorieten overzetten.

mozilla.org/nl/firefox/new/

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2013 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=deexpert schreef op vrijdag 29 nov 2013, 16:34][quote=edrick3 schreef op vrijdag 29 nov 2013, 16:07]@deexpert,

Die helpdesk heeft helaas het telefoonnummer niet vermeld.

Bel 0900 - 92 16. Vanuit het buitenland: +31 10 24 11 720.

Dit nummer is dagelijks bereikbaar van 8.00 uur tot 23.00 uur

Met vr.gr.

Dank je edrick3. Heb ik wat aan.

Helaas werken beide oplossingen van ABN-AMRO niet. Dan toch maar bellen met hoge kosten ?? Maar hoe zit het met het feit dat mij door ABN-AMRO telefonisch is meegedeeld dat de fout bij MS ligt...

Deexpert


Tja, je kunt er natuurlijk een telefoontje aan wagen.
Die hoge kosten vallen wel mee (vergeleken met andere helpdesks), nog geen 3 cent per minuut.
Maar ik zou in ieder geval even Firefox proberen, dan weet je zeker of het aan IE ligt.

Suc6

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer