mo
door moerk255 Nov 10, 2017 om 20:02
Geldzaken & recht

Is er iets bekend over het tijdelijk blokkeren van een aangemaakte Wallet?

Onlangs heb ik, om te ervaren hoe het werkt met aankoop van bitcoins, bij Blockchain een wallet, een digitale portemonnee, aangemaakt en daarin Euro 100 gestort om daarmee bitcoins aan te kopen. In de dagen erna zag ik dat de koers daalde en wilde meer bitcoins aankopen. Toen bleek dat mijn Wallet voor 6 dagen was geblokkeerd met als reden dat mijn betaalgedrag onderzocht moest worden Zie hierna deze tekst:.   ???? Verification Needed. Please bear with us as our exchange partner verifies your payment information. This will only happen once, and you may resume buying or selling bitcoin in 6 day(s).
Het voorgaande betekend dat ik 6 dagen lang geen bitcoins kan aankopen en daardoor mijn verlies op de inleg ook niet kan compenseren. Is dit geoorloofd of niet? 

PS. Ik heb betaald van een reguliere Nederlandse bankrekening. 

2103 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer